6.rész💜

3.1K 227 10
                                    

Itt is lennék a 6. részt. Jó olvasást ARMY-k :)) !


/ A nagy elmélkedésemből ajtó csapódás rántott ki. A sötétben egy szedett - védett alak futott felém, aki mivel nem figyelt lába elé nekem futott, és a nagy lendület miatt eldőltem vele a hideg betonon.

Halkan nyögve érkeztem a kemény talajra, de amint megláttam ki is futott nekem, elmosolyodva kémleltem a gyönyörű zavarodott lila szempárt.

- Úgy látszik nem szabadulsz tőlem Taehyung - simítottam ki szeméből egy hajszálat. /


Taehyung Pov.

- Megértelek Jin - mondtam halkan.

Nem lehet neki se könnyű, ha egy olyan ember hagyta magára akit teljes szívéből szeretett.

Követtem a fiút aki mindent megmutatott a házban. Elvarázsolt az egész épület. Olyan volt akár egy palota csak kisebb kiadásban. Minden olyan gyönyörű volt, mintha soha nem ért volna eddig hozzá senki, és most készült volna el építészek és lakberendezők által.

Mikor végeztünk a ház felfedezésével, Jin leinvitált a konyhába hogy egyek az ,,isteni pizzájából". Elméletileg Jungkook egyik kedvence ez az étel. Jin elmondása szerint.
Asztalhoz ültem és Jin már hozott is nekem pár szeletet az ennivalóból.

- Mesélsz nekem picit magadról? - ült le velem szembe.

Egy darabig néztem sötétbarna szemeibe. Biztos jó ha mesélek neki? Hisz még csak most találkoztam vele. Igen, eléggé távolságtartó vagyok így elsőre, de ennek megvan az oka.
Viszont Jin igazán kedvesnek tűnt. És ő is megnyílt nekem az előbb. Aztán, megha úgy sem maradok sokáig akkor nem mindegy hogy megosztom-e vele vagy sem?

Halványan elmosolyodva bólintottam egy picit.

- Tizennyolc éves vagyok. Mint tudod Omega, amire tizenhat évesen jöttem rá. Szüleim meghaltak, soha nem is ismertem őket. Örökbefogadott egy család, de mikor tíz évesen megtudták, hogy Omega vagyok odaadtak egy férfinek aki mint utólag kiderült egyik ismerősük volt. Alfa - kezdtem bele a mesélésbe.

- Az örökbefogadó szüleim emberek voltak. Nem volt bennük se Omega se Alfa se Béta vér. Pont ez volt az oka, hogy megijedtek tőlem. Nem tudták mit is kezdhetnének velem, így kerültem az Alfához aki gondomatviselte és úgy szeretett mintha a saját fia és öccse lennék egyszerre. Soha nem beszélt nekem az okról miért kerültem oda hozzá. Én meg mivel még kicsi voltam nem is kérdezősködtem csak utólag, de nevelőm kérdéseim elől mindig próbált kitérni. - most így vissza gondolva bár ne kérdezősködtem volna. És bár ne tudtam volna ezt meg soha. De talán az lenne a legjobb, ha normális lennék mint a többi ember.

-Tizenhat éves voltam mikor gondviselőm hazahozta új párját, aki nagyon kedves és törődő volt velem. Akkor tájt kezdtem el érezni az illatokat, de csak három hónappal ezelőtt mertem rákérdezni nevelőimnél. Amint megtudták tisztában vagyok adottságaimmal, azonnal tájékoztattak minden hozzám kapcsolódó dologról. Mivel mind a ketten Alfák voltak, nem akarták tönkretenni a kapcsolatukat azzal hogy valamelyikük egyszer is kisajátítana, hiszen mégis csak Omega vagyok. Vonzom az alfákat. Magamra hagytak. - álltam meg itt egy pillanatra szomorúan lesütve szemeim.

- Három hónapja hagytak ott engem egyedül. Azóta muszáj volt munkát keresnem, amit egy hónapja kezdtem el. Prostituált vagyok egy bárban, de ma lett volna az első bevetésem és Jungkook lett volna az első vendégem - mondtam el Jinnek mindent.

Óriási szemekkel kémlelt, még én mikor befejeztem mondandóm, lehajtva a fejem néztem a pizzát amihez most jelenleg nem volt étvágyam.

- Taehyung - szólított meg elcsukló hangon. - Hogy lehetsz ilyen erős? - kérdezte halkan, mire fejem felemelve láttam, hogy könnyes a szeme.

Singularity •Vkook•Where stories live. Discover now