Pov.Easton
Brian,Jack en ik liepen door de gang, ik trok net de duren open toen er een onbekend maar heel knap meisje tegen me aanliep. Recht tegen het midden van mijn borstkas. Ze keek me met haar stormachtige blauw/grijze ogen aan. Haar blik gleed over mijn jukbeenderen door naar mijn kaak en lande op mijn lippen, een grijns vond zijn weg op mijn gezicht , pas toen besefte ze dat ze aan het staren was en keek op. Onze ogen ontmoete elkaar, nog geen twee seconden later duwde ze mij en Brian uit elkaar en liep tussen ons door naar binnen. De jongens en ik draaide ons alle drie om en keken haar na. "wat een kont" zuchtte Brian. " heb je der tieten gezien! Niet te dik, niet te dun moeilijk om dat te vinden" fluisterde Jack terug. " ze is van mij" kwam er luid en duidelijk uit. De jongens knikte en liepen naar buiten, ik viste een sigaret uit mijn broek zak en stak hem op."deze zal je niet makkelijk krijgen man, ze heeft pit" zei Brian bedachtzaam. Jack lachte en riep " dat zal dan ook de eerste keer zijn dat hij word afgewezen". Ik lachte een humorloze lach "haar krijg ik in mijn bed, wees gerust" met dat gezegd te hebben liepen we naar de les. We kwamen zoals gewoonlijk een paar minuten te laat maar de leerkracht deed niet eens haar best om er iets op te zeggen. We zaten net op onze gebruikelijke plaatsen achteraan in het lokaal als er zacht geklopt werd. Het nog onbekende meisje stapte binnen, alle ogen zijn op haar gericht. Je zag zo dat ze zich ongemakkelijk voelde maar toch sloeg ze haar blik niet neer en keek zelfs een paar mensen aan. De leerkracht zij iets in de richting van "ah, jij moet vast de nieuwe leerlinge zijn Celeste Huntington?". Het meisje knikte. Celeste... hmmmm mooie naam en haar achternaam "Huntington" dat is wel erg britts. Ze moest zichzelf van de leerkracht voorstellen. Celeste zuchtte zacht maar rechte dan haar rug, ze vertelde kort maar krachtig een paar dingen en ging toen zitten naast een blondine die Lilly heet denk ik. Ze hielden een kleine conversatie maar al snel riep er iemand door de klas dat ze een britts accent heeft. Ik wist het! Ze moest blozen maar kwam met een geweldige comeback. Brian zijn schaterlach vulde het klas lokaal. Toen draaide ze zich om en keek onze kant op, onze ogen vonden elkaar weer maar al snel draaide ze zich terug weg. De leerkracht maande ons terug tot stilte en zo begonnen we aan een paar saaie uren.
Ik open mijn ogen wanneer de bel gaat. We staan met zen drieën op en lopen als eerste de klas uit recht naar buiten, daar roken we een sigaret en gaan terug naar binnen. " jongens ik moet in mijn kluisje een nieuw pakje sigaretten halen" informeer ik hun. Ze lopen mee naar mijn kluisje, dit zal snel gaan want meestal zijn alle andere leerlingen al in de kantine. We komen echter op twee meisje uit. Celeste en haar compagnon staan voor mijn kluisje. Hmmm haar kluisje is net onder de mijne en ik heb het hoogste kluisje. Celeste staat op haar tippen en kan net aan wat ze zoekt, we stappen op de twee af. Ik brom dat ze aan de kant moet gaan. Ze draait zich verontwaardigd om. Ik herhaal nog eens dat ze aan de kant moet gaan. Ze trekt haar wenkbrauw sceptisch op en zegt "het spijt me grote jongen maar je zal toch echt even moeten wachten". Celeste draait zich gewoon terug om en zoekt verder in haar kluisje.
De blondine hapt naar adem terwijl dat Jack en Brian gniffelen . Ik draai haar met een klap om en duw haar kluisje dicht. Ik buig me voorover zodat mijn neus bijna de hare raakt "luister KLEINE meid, ik zou maar snel stoppen met een grote mond op te zetten anders overleef je het hier niet. En ga nu met je mooie kontje opzij zoals ik heb gevraagd". Ze kijkt me woest aan en duwt met al haar macht op mijn borst, ik laat haar doen en zet een stap naar achter. Wanneer ze boos is is ze super lekker, Ik kan het niet laten haar een tik op haar billen te geven. Dat had ik beter niet gedaan want ik kreeg en driedubbele klap terug in mijn gezicht. Ze loopt met Lola of zo iets aan haar zij door naar de kantine. " what a fine peace of ass" zegt Jack. Ik wrijf even over mijn wang en wenk de jongens om mee te komen. We lopen in grote stappen naar de kantine en ik duw de deuren open zoals verwacht is heel de kantine muisstil behalve dan het gelach van een meisje. Ik kijk rond en zie dat het geluid afkomstig is van Celeste. Ik richt mijn woedende blik op haar en zij die van haar op mij. Dit gaat door tot wanneer ik aan onze tafel ben gekomen, daar begin ik te praten met de jongens van mijn football team.
JE LEEST
"Do I need to be afraid of the badboy ?"
RomanceWanneer Celeste samen met haar ouders van uit Europa naar Amerika verhuist veranderd haar leven compleet. Ze ontmoet Easton en kruist zijn pad verschillende keren. Is dit goed of slecht? Lees het in " Do I need to be afraid of the badboy?".