Najednou jsem cítila jak Justin bral moje triko do rukou a chtěl mi ho sundat. ''Jdeme nahoru'' usmála jsem se mu na rtech a táhla ho do svého pokoje...
Stáli jsme před dveřmi a Justin mě začal znovu líbat. Při pohledu na jeho odhalenou hruď sem se musela kousnout do rtu. ''Tohle radši nedělej. Vzrušuje mě to ještě víc'' řekl a vzal mě do náruče. ''A co když je to přesně to co chci?'' řekla jsem sa začala jsem mu líbat krk. Justin vešel do pokoje a zavřel dveře. Přešel k posteli a položil mě na ní. Lehl se znovu nademě a znovu mě začal líbat. Po chvíli přešel z mých rtů na můj krk. To už jsem nevydržela a zavzdychala. Justin se odtáhl a pousmál se. Vzal moje triko, já jsem se nadzvedla a on ho sundal. Tričko skončilo někde v rohu pokoje. Justin se jednou rukou podepíral aby mě nezalehl a druhou rukou mě chytl za bok a pousmál se. ''Co je?'' zeptala jsem se. Myslela jsem si, že jsem udělala něco špatně, když najednou přestal. ''Jsi tak nádherná'' usmál se ještě víc a políbil mě. Když se odtáhl tak jsem se zasmála a začala jsem ho znovu líbat.
Ani jsem nepostřehla jak a už jsem před ním ležela jen ve spodím prádle. ''Tak tohle není fér'' řekla jsem a prstem jsem mu přejížděla po jednotlivých svalech na břiše. Justin se mi díval do očí a já mu rozepínala kalhoty. Za chvilku už byli někde na zemi. Hned po nich letěla i moje podprsenka. Justin mě očima sjížděl od zhora až dolů a kousl se do rtu. ''Uhmhm, neříkám, že chci přestat ale jsi si jistá, že to chceš a stojím ti za to?'' díval se mi do očí. ''Jo ty mi stojíš za cokoliv.'' políbila jsem ho. ''A chci tě, hrozně moc'' šeptla jsem mezi polibky. Cítila jsem jak se Justin pousmál na mých rtech ale nepřestábal mě líbat. Jeho ruka prohlížela každý milimetr mého tělo. Začala mě líbat na krku, pak na klíční kosti, prsou, břiše. Nakonec se zastavil u mých kalhotek a podíval se mi do očí. ''Justine. prosím už to nevydržím'' prosila jsem. Viděla jsem ho jak se ušklíbl a jedním tahem mi kalhotky sundal. Já jsem si ho přitáhla k sobě nahoru a znovu jsem ho začala líbat. Jednou rukou jsem mu tahala za konečky vlasů a druhou jsem pomalu jela přes každý jeho sval až k jeho boxerkám. Přejela jsem přes bouli, která se mu tam vytvořila a nakonec jsme je rychlím pohybem sundala.
Justin mě pořád líbal, potom přejel z mých rtů na můj krk a v tom jsem cítila tlak v podbřišku a neskutečný nával různých pocitů. Vášeň, touha, láska, nevím co dřív. Neudržela jsem se a z úst mi vyšel vzdych. ''Tak se mi to líbí lásko'' zašeptal mi do ucha a kousl mě do něj. ''Justine!'' křikla jsem. ''Justine přidej'' Justin se jenom ušklíbl a kousl mě do rtu.''Prosím, netrap mě'' zakňučela jsem. Znovu mě začal líbat a přirážet rychleji. Byl pro mě jako droga, chtěla jsem tu chvíli zastavit a prožívat poříd dokola. Naše těla byli jako jedno. ''J-justine!! Já už..'' zakřičela jsem. ''Já vím, já vím'' odpověděl mezi vzdychy a začal mi sát krk. Po chvíli jsem cítila nával rozkoše, celé mé tělo se naplo a zrychlil se mi dech. Justin se povalil vedle mě a dýchal stejně jako já. Natáhla jsem se pro deku, která se válela někde na zemi a hodila jsem jí na nás.
Hlavu jsem otočila k Justinovi a ten mi koukal do očí. Vzal mě za ruku. ''Poď ke mě'' řekl a já jsem se posunula, lehla jsem si mu na hruď a on mě objal okolo ramen. ''Jsi nejdokonalejší holka na světě'' řekl a políbil mě do vlasů. ''To bych musela být ty v ženským provedení'' koukla jsem mu do očí. Koukali jsme na sebe a nějakou dobu bylo ticho. Justin nakonec pootevřel pusu jakoby chtěl něco říct ale nakonec si to rozmyslel. ''Co jsi chtěl říct'' pohladila jsem ho po jeho tetování. ''Já- já jsem se do tebe asi zamiloval, Emm.'' ...
ČTEŠ
He changed my life.
FanfictionMožná si myslíte, že kdyby jste měli peníze a moc tak by jste byli šťastní ale né vždycky to tak musí být. Emma nemůže dělat věci, které všichni v jejím věku dělají. Bez ochranky se nemůže pohnout z domu.. Ale co když najde ve své ochrance něco víc...