Capitolul 1

64 9 0
                                    

Era miezul noptii . Eun Ji ,iar ajunsese tarziu si adormise imbracata pe canapeaua din sufragerie . Yoon o privea din usa. Lacrimi fierbinti ii udau obrajii clari de copil . 
Stia ca il inseala. O vazuse de atatea ori in compania altori tipi, si de fiecare data a vrut sa plece,sa renunte,dar o iubea prea mult. Sau poate dragostea se transformase in obisnuinta sau obsesie . Pentru el fiecare moment langa ea insemna mai multa durere,dar fiecare moment departe de ea insemna un iad. Isi stapani lacrimile,si se apropie de ea,ii scoate pantofii,si jacheta. Eun Ji se trezeste .
Y : - Ai fost cu el nu e asa ? Din nou ? Cine e ? Il cunosc?
E.J: - Esti paranoic. Am fost cu fetele . Tu mereu crezi ca am fost cu barbati, asa esti tu !
Y : - Ai baut ? Eun Ji, iar ai baut ?
E.J: - Bine ca le stii tu pe toate. Da ,am baut soju,pentru ca tie nu iti place , am baut cu prietenele mele. Da am fost in club, sa ma distrez, am dansat cu barbati,pentru ca tie ti se par de prost gust discotecile, tot ce faci e sa stai zi si noapte in casa, sau la firma cu calculatorul in brate.
Y :- Daca nu as face asta, noi nu am avea bani, daca nu am avea bani,nu ai sta langa mine. Asta vrei ? Bine, o sa stau cu tine in cluburi, si cand toti banii se vor termina, vom vedea noi.
E. j: - Yoon, stii ca nu asta am vrut sa zic. Eu te iubesc, si stii ca intotdeuna voi veni la tine .
Se ridica ametita si isi inconjura bratele de gatul iubitului.
Y: - Stii, mirosi a after shave si nu e al meu, hainele tale sunt imbacsite de fum de tigari , si jacheta ta miroase a parfum de masina, care nu e al meu ,si nici al tau.
Fata se apropie mai mult, si incepu sa-l mangaie tandru pe gat. Yoon o impinse incet inapoi.
Y: - Ce vrei ?
E.j: - 2 milioane $,bani cash.
Y: - Ce chestie, nici nu ma asteptam la altceva. Pentru ce iti trebuie atatia bani ?
E.J: - Vreau doar sa imi vopsesc masina. Argintiul nu mai e la moda. Mi-ar place roz,prelat sau un rosu metalizat.
Y:- Stii macar ce vorbesti ? Ok, ia , este un cec in alb,semnat, scoate din banca cat vrei, si fa ce vrei. Eu plec, ne vedem la pranz, asta daca ai de gand sa mai vii si tu pe la companie, ca doar primesti un salariu de acolo .
E.J: - Unde pleci, e 2 dimineata?! 
Y: - Plec la birou,unde trebuie sa fii si tu.
Eun Ji arunca cu un pantof dupa el ,in timp ce iesea pe usa : " Idiotule, vrei ca iubita sa fie secretara ta in continuare, nu ai pic de respect "
In zadar a asteptat-o Yoon pe iubita lui toata ziua, dar se pare ca azi ,din nou s-a sincronizat perfect. la 20;00 s-a urcat in masina si a sunat-o din fata casei
Y - Unde esti?
E.J:- De ce intrebi?
Y : -E o problema cu un client si trebuie sa plec la Ulsan cateva zile .
E.J :- Oh ,e in regula,mergi si rezolva. Nu ma simt prea bine oricum, am sa ma odihnesc. Te iubesc ,scumpule. Pa.
Nu a fost nevoie de prea multa asteptare. O masina opri in fata vilei. Nu se vedea mare lucru, masina era neagra ,cu geamuri fumurii. La 5 minute , Eun Ji iesi din curte , imbracata provocator si macheata strident. Se urca in masina, si au si plecat . Yoon, s-a hotarat sa ii urmareasca . Au oprit in fata celui mai fitos club din Seol. 
Yoon, parca a fost lovit de fulger cand l-a vazut pe tipul care s-a dat jos din masina, si a inceput sa o sarute pe iubita lui in fata tuturor. Se astepta sa fie cu un barbat, se astepta la asta , dar nu la el. 
Lacrimile il inecau, si simtea o dorinta nebuna de razbunare, durerea din inima ii provoca fiori... a blocat usile masinii si a pornit cu viteza spre casa . In incercarea disprerata de a se calma , a inceput sa arunce tot ce ii iesea in cale in casa,dar totul era zadarnic. Sa il insele cu el era prea mult, prea exagerat chiar si pentru Eun Ji, prea dureros chiar si pentru Yoon .

Legaturi imoraleWhere stories live. Discover now