Dupa ce mi-am revenit din soc.I-am dat una intre picioare,dupa ce m-am indepartat de el si de buzele lui atat de moi.La naiba !
-Niciodata in viata ta sa numai faci asta.Ai inteles?
Vad ca se chinuie sa spuna ceva asa ca ma apropi,dar in acel moment ma prinde de mana si ma trage spre el.Ramanen blocati cateva secunde,dar el se apropie de urechea mea:
-Nici tu ,printesa!
Cum naiba stie asta cine sunt.Nimeni nu stie ca eu am venit in lumea oamenilor.Ma ridic ,inca naucita dupa spusele lui.
-Acum te rog arata-mi unde e conacul Lockster,dupa cum ne-a fost invoiala.spun eu cu o fata serioasa,dar care tradeaza amuzament.
-Bine,Inaltimea Voastra!Va rog ,urmariti-l pe umilul vostru servitor.
-Te rog termina cu copilarismele astea.Sunt o fata la fel de obisnuita ca oricare alta.spun cu aer serios,dar nu e.
-Cum spui tu,acum urmeaza-ma.Pana la domeniile Lockster sunt doua ore de mers cu masina,asa ca vom merge cu masina mea.Bine?
-Da.
Mergem de ceva timp,iar tacerea asta stanjenitoare ma face sa atipesc.
Pov Lelouch
Este asa de frumoasa atunci cand doarme,arata ca un inger,dar ea este mostenitoarea regatului intunecat.Pacat!Mama ar fi placut-o.De ce acel demon a ucis-o.O sa vada Levithian cata durere am sa-i provoc,dar nu vreau sa-o implic si pe Lucy in asta.Am sa-i sterg toate amintirile cu mine,asta dupa ce o las la conac.
Dupa doua ore
O las pe mica adormita intr-una din camerele conacului si plec ,nu dupa ce o sarut usor pe buze.
-La revedere ,iubita mea !Ne vom vedem dupa ce o sa termin cu treaba asta.rostesc usor,aproape soptit.
Conduc ca un nebun pe strazile Vancouver-ului pana la castel.El se afla ascuns de lume ,intr-o padure greu de patruns.Intru ca o furtuna pe usa masiva ,dand peste doica mea.
-Unde te grabesti asa?
-La biblioteca.Trebuie sa caut informatii despre ceva.
-Se vede ca esti foarte fericit.Oare de ce?
-Am gasit-o in sfarsit.
-Pe ea.
-Da.O sa mananc mai incolo.Daca vrei poti sa te duci sa-ti vizitezi familia.
-Bine.Dar ea unde e?
-Am lasat-o la conacul Lockster,e mai siguranta acolo.
Pov Lucy
Oare cat e ceasul ?Unde sunt?Aceste intrebari imi macina gandirea.
-Milady pot sa intru?
-Da.Unde sunt si cine esti?
-Esti la conacul Lockster,iar eu sunt fiica doicei voastre,Anelise.
-Incantata.Cum am ajuns aici?
-Un tanar v-a lasat aici,dar a plecat .
-Oh mersi.Ai putea mai incolo sa-mi arati imprejurimele?Daca vrei?
-Desigur,Stapana.Mai doriti si altceva?
-Te rog nu-mi mai spune 'stapana'.Spune-mi Lucy sau Aimee.Bine?
Ar fi ceva.
-Ce?
-Ai putea sa-mi cauti cea mai buna academie din Vancouver,iar daca o gasesti sa ma anunti.
-Cunosti vreun demon,care ar putea ajuta sa mi dezvolt si celelalte puteri?
-Cunosc,dar nu personal.Daca e ceva te anunt,sta...
-Ce am vorbit noi?
-Lucy.
-Asa mai vii de acasa
-Am sa plec.
Am raspuns din nou singura:eu si gandurile mele.Trebuie sa devin mai puternica pentru poporul meu,dar mai presus de asta trebuie sa ma razbun,chiar daca il iubesc.
In regatul demonilor
Pov Levithian
Unde naiba o fi?Cum a putut sa scape?Probabil a auzit discutia dintre mine si sora mea.Totusi, trebuie sa recunosc ca a reusit sa scape de garzile mele.Trebuie sa o gasesc cat mai repede peste 2 luni va fi Luna Stacojie.Am sa-mi trimit cei mai buni demoni sa-o caute.Nu vreau sa recunosc ,dar incep sa am sentimente puternice pentru ea.Dau sa ies in holul lung,dar ma lovesc de o prezenta feminina.
-Vezi pe unde mergi,idiotule!
-Ce artagoasa esti!
-Sire nu v-am vazut .Va rog sa ma iertati.
-Da .Te iert ,dar cu o conditie .
-Care?
-Te rog sa pleci in lumea oamenilor unde sa gasesti o anumita persoana.Ii scot poza cu Lucy.Trebuie sa te imprietenesti cu ea,iar cand are perfect incredere in tine sa ma anunti
-Da.Voi face tot ce trebuie.
-Bun.Acum pleaca.
CITEȘTI
DOAR CUVINTE
FantasyIN SUFLETUL NOSTRU SE ASCUNDE UN DEMON.EL IESE LA IVEALA ATUNCI CAND SUNTEM CALCATI PE NERVI