Hayatımızın pamuk ipliğine bağlı olduğu anlar vardır. Hiç başınıza geldi mi?
01.05.2008
Bugün de alarmdan önce uyandım. Yüzümü yıkayıp bir kahve aldım. Kahvaltı yapamazdım sabahları. İşe gitmeden önce notlarıma son bir kez baktım.Üstümü giyinip çıktım. Acıkmasam da yolda satılan simit kokusu bugün de etkiledi beni. Yine erkenden gittim ofisime. Masanın üzerindeki dosyalar imzalanmayı bekliyordu. Biraz göz attım. Bir iki tanesini imzalayıp toplantı salonuna geçtim. Herkes bir şey söylüyodu. Fazla dikkatimi veremedim. Dalmışım. Patronumun Sen bu konu hakkında ne düşünüyosun? demesiyle irkildim. Konuyu bilmediğimden Kesinlikle çalışanlarımın fikrine güveniyorum diyip geçiştirdim. Toplantı bitince ofisime döndüm. Dosyalara bakındım. Öğle arasında arkadaşlarla dışarı çıkardık. Bügün de öyle yapacaktık. Arkadaşlar ofisime geldi. Çıkmaya hazırdım ama Rıza yoktu ortalıkta. Sabah gördüğümü de hatırlamıyordum zaten. Bizde onsuz gittik. Sıradan geçti günümüz. Ama aklım takılmadı da değil. Kimseye haber vermeden işe gelmemezlik yapmazdı ki Rıza. İşe geri döndük. Dosyalardan kafamı ladırdıkça aklıma Rıza' yı aramak geliyodu . Sonrada hastadır rahatsız etmeyeyim deyip vazgeçiyordum. Eve gidince dayanamayıp aradım. Cep telefonuna cevap vermiyordu. Ev telefonunu da açmadı. Duymamıştır diye düşünüp rahatlamaya çalıştım.
02.05.2008
Bugün ilk kez alarmdan sonra uyandım. İçimde bir huzursuzluk vardı. Alelacele işe gittim. Ofisime girmedim Rıza ya bakındım, sordum.Bugünde yoktu.Ofisteki dosyalara göz gezdirip bir kaç saatliğine izin aldım. Rıza nın evine gittim. Kapıyı açan yoktu. Kapıya not bırakıp işe döndüm. Ama merak içindeydim. Kafamı hiçbir şeye veremedim. Rıza bu kadar zaman haber vermeden ortadan kaybolmazdı. İşten erken çıkıp eve gittim. Aramaya devam ettim. Ulaşamıyordum.
03.05.2008
Hayır. Bugünde yok. Evine gittim tekrar. Notu kimse görmedi anlaşılan. Hala oradaydı. Zili çaldım. Açılmadı. Omzumla kırmaya çalıştım. En sonunda açmayı başardım. Girişteki eşyalar dağılmıştı. Salona koştum. Rıza cansız yerde yatıyordu. Hemen polis çağırdım. Bir saat sonra gelebildiler. Bildiklerimi anlattım. Rıza gidiyordu. Belkide dün kapıyı açsaydım hala yaşıyor olacaktı. Ne zaman ölmüştü acaba? Yapacak bir şeyim yoktu.
Evime gitmek için arabama bindim. Tam anahtarı çevirdim telefonum çaldı. Alo. Buyrun.Ses gelmedi. Alo. Alo.
Tam telefonu kapatıyordum ki
Bir oyuna var mısın?
kimsiniz?
Kim olduğumu ancak oyunun sonunda söylerim. Bir oyun oynayacağız. Karşılığında hayatını ve arkadaşının katilini kazanırsın.
Ne oyunu?
Bir hafta içinde bulduğun şifreleri çözmen lazım. Eğer yapabilirsen hayatın senin. Yapamazsan tüm organlarınla şehri süslerim.
Saçmalık. Git başkasını bul.
Kapatırsan seni şimdi öldürürüm. Şifrelerle aran iyi değildir umarım. Olay mahalline geri dön.Fazlasıyla korkmuştum. Polisler gitmişti ama ev mühürlüydü. Mecburen kopardım mühürü. Salona girdim. Cesedin olduğu yere eşyaların altına..
Salonda bir şey yok gibiydi. Tüm odaları 5 defa aradım. Hiçbir şey yok. Evden çıktım. Olay mahalli. Acaba başka bir yerimi kastediyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yaşamak için 1 hafta
Mystery / ThrillerHayatının geri kalanına karşılık 1 haftasını alsa bir katil ne yapardın❓ Bir hafta içinde çözmen gereken şifrelere karşılık hatyatın ne kadar adil❓