Po zbytek dne se pak nedělo nic zvláštního. Vlci si všímali toho, čeho chtěli.
Alaska ležela ve své noře a nevylézala ven. Bála se reakce smečky.
Neukázala se ani na večeři.
Dial v sobě dusil žal a musel se věnovat ději ve smečce.
Jakmile se na večeři jeho družka neukázala, začal si dávat za vinu to, že se na ni naštval. Nemohl ji nechat hladovět, a tak snědl polovinu jeho přídělu.
Smečka na něj koukala jako by spadl z višně.
,,Nemám hlad," osvětlil a dal možnost Betě, která se ukázala při zavytí k večeři.
Beta tedy snědla svůj podíl, pak nastoupili lovci, po nich hlídky a nakonec Omega.
,,Teď už jděte spát," rozkázal Alfa a vlci se odebrali do nor.
Beta vlezla do nory a lehla si k východu tak aby nebyla vidět. Dial počkal až v táboře bude jen on a pak se vydal k noře Omegy, nejdříve ale zamířil ke spíži, kde zůstal kus masa, teprve pak šel za svou družkou. Maso odložil.
,,Alasko," zašeptal a nakoukl dovnitř.
Vlčice k němu ležela otočená zády a ani nedutala.
,,Alasko, promluvme si," zkusil to znovu.
Alaska střihla ušima na znamení, že ho poslouchá.
Alfa si povzdechl: ,,Notak... Mluv se mnou."
,,Měla bych to být já, kdo bude dolejzat a prosit o odpuštění, Diale," zamumlala hlídkařka, ,,ne ty."
,,Ano... Ale..." Zhluboka se nadechl a pak pokračoval: ,,Vím, že tvoje tvrdohlavost by ti to nedovolovala."
,,Tvrdohlavost?" Alaska zvedla hlavu a otočila se k němu, upřela na něj své hnědé oči.
Dial kývl.
,,Tak ty si myslíš, že by mi tvrdohlavost nedovolila za tebou přijít a omluvit se, jo?" Zamračila se.
,,Nemyslím," zavrtěl hlavou vlk, ,,vím to. Znám tě."
,,A co tě přimělo k tomu abys za mnou přišel?" Zeptala se Alaska naštvaně. A Dial si všiml, že v jejím hlase se ozývala bolest.
,,Láska. Al, to co teď mezi námi je, mě mučí. Nechci si hrát na necitu, když jím nejsem. Obvzláště nechci být chladný k tobě a ubližovat ti tak. Bolí to pak i mě, když to bolí tebe." V očích se mu odrážela upřímnost, bolest a láska.
Alaska vylezla ven a postavila se mu tváří v tvář.
,,Prosím, hoďme to za hlavu... Už nechci řešit to, co jsi řekla v tom lese," naléhal na ni.
Čekal, že to bude horší. Ale ona se usmála a přikývla. ,,Dobře," vydechla, pak k němu přistoupila, ,,omlouvám se, že jsem o tobě pochybovala."
,,A já se omlouvám, že jsem se k tobě choval jako necita," posadil se a přivinul ji k sobě.
Alaska se usmála a zavrtěla spokojeně ocasem.
Přitulila se a vzhlédla k němu. On na nic nečekal a políbil ji.
Ani jeden si nevšiml, že na ně koukají dva páry očí.
Po chvíli se odtáhli.
,,Teď už můžu klidně spát," zašeptal Dial, ,,už se nemůžu dočkat až za pár dní prohlásím, že jsem v tobě našel družku."
,,Až na to, že tak krátce druhy nejsme," ušklíbla se Alaska.
,,To ale nikdo vědět nemusí," usmál se Alfa.
,,Pravda..." kývla. ,,Jsem ráda, že ses rozhodl to už neskrývat po zbytek našich životů," přitulila se.
,,Popravdě, to já taky," kývl a olízl jí uši.
,,Ale teď už by sis měla jít lehnout. Zítřek bude vyjímečný," usmál se Dial.
,,Vyjímečný?" Zeptala se překvapeně Alaska.
,,Jednou za čas vyrazí smečka na hromadný lov. Vždy když je Luna úplná. A to bude zítra," vysvětlil.
,,To je pěkné," řekla uznale Alaska.
,,Že? A také se jeden člen smečky přihlásí a bude vyprávět příběh," usmál se Alfa.
,,Střídá se to?" Vyzvídala vlčice.
,,Ano, zítra je na řadě Sotha," kývl vlk a olízl jí čumák, ,,a teď už bychom vážně měli jít spát." Zvedli se, ale Dial se zarazil. ,,Ty jsi vlastně nevečeřela," uvědomil si a natáhl se po kusu masa, které leželo kus od nich.
,,Tady," pokynul jí.
,,Oh... Děkuju, ale nebude to smečce divné?" Zeptala se Alaska nejistě.
,,Kdyžtak řeknu, že mě v noci přepadl hlad," uchechtl se, ,,alespoň vím, že mám jíst svou porci celou."
,,Tys svůj příděl nesnědl celý?" Vykulila na něj oči vlčice.
,,Ne. Chtěl jsem ti něco nechat, jelikož vím, že smečka je nenažraná a nic by jinak nezbylo, když ses nedostavila. Kdybys tam byla, jídlo bys měla zařízené," mykl rameny Dial.
Alaska si jen povzdechla.
,,Tak jez," pobídl ji a ona tedy neochotně kus masa, polovinu Dialova přídělu, snědla.
Dial ji pozoroval a u toho vrtěl ocasem.
Byl rád, že se o ni mohl starat.
Když Alaska dojela. Dial si neodpustil ji očistit od krve a vysloužil si tak krátký polibek.
,,Dobrou noc, Al," zašeptal.
,,Dobrou noc, Diale," zašeptala a odešla do nory. Pak se Dial odebral k té své.
'Myslím, že společného lovu se neúčastní. A neúčastní se ani příběhu od Sothy,' pomyslela si vlčice a podívala se na pár zelenohnědých očí, které se nacházely v noře hlídkařů.
Pohled jí byl oplacen. Kývla.
'Je čas,' pomyslela si a vylezla z nory. Stejně tak i černošedý vlk.
,,Takže co teď?" Zeptal se Arcas.
,,To, co mi vrátí mé místo na výsluní," zavrčela vlčice a na Arcase skočila, ten to nečekal a než stihl jakkoliv zareagovat, měl prokousnuté hrdlo. Ani zavýt nebo vyštěknout nestihl, jak byla vlčice rychlá.
Vlčice rychle přiběhla k noře Omegy, kde již Alaska spala. Rozhlédla se. K jejímu štěstí tam byl chomáč Alasčiných chlupů.
Popadla jej a nechala v kaluži krve, která se začala tvořit pod Arcasovým mrtvým tělem.
Pak rychle zamaskovala své stopy i pach a otřela si tlamu do trávy.
Rychle zalezla do své nory a čekala.
ČTEŠ
Tajemství vlků 1: Tajemství Alfy (DOKONČENO✔️)
FantasíaI Alfa může mít tajemství. To se může týkat čehokoliv v jeho osobním životě i životě smečky. Ale jak dlouho tajemství zůstane skryto, když se to tajemství ve smečce po několika měsících objeví? Dokáže dál Alfa udržet chladnou hlavu a dokáže vést sm...