Simbaa~

42 6 0
                                    

Tudni kell Shirorol,hogy szereti a savanyú céklát mármint ugye az a dobozos dolog. Mindegy.
Na szóval az úgy történt,hogy épp egy edző tábort tartottunk nálunk ahova meghívtuk az Aoba Jousait,a Datekout és a Shiratorizawat.
Épp egy hosszú meccs után voltunk este és készültük vacsorához.
Én akkor csak a céklát kívántam meg így azt ettem míg a fiúk normál ételt és közben néztek,hogy miért eszek csak azt. Cékláról tudni kell,hogy megfogja az ujjad így mikor már ettem egy jó párat szép színe lett utána az ujjamnak. Ki találtam ezzel valami és meg is volt kivel csinálom meg.
- Hinata ide jössz egy kicsit? - szóltam oda neki.
- Persze. Mit szeretnél?
- Oké most csukd be a szemed és ne ijedj meg.
- Rendben van.
Azzal húztam egy szép lila csíkot a homlokára.
- Shiro-san mit csinálsz?
- Várj egy kicsit még. Oké megfordulhatsz,de nem menj el.
- Oké.
Megfordult, én meg megfogtam két oldalt a kicsi Narancsbogyót és felemeltem. Majd utána elkezdtem énekelni az Oroszlánkirály első zenéjének a refrénjét.
- Mert az élet az Úr lelkünk szárnyaló!!
Az éneklés hallatán mindenki oda nézett és elkezdett nevetni.
- Shiro,hogy te miket ki nem tálalsz. - mondta Suga miközben törölte lefele a könnyeket a szeméből.
- Hinata mostantól te vagy Simbaa~. - ez után leraktam a kicsikét. - Ne aggódj le jön a cékla a fejedről.
- Hinata esetleg a szurikátának lenne jó. - bökte oda Cukki.
- Igen? De akkor te meg annak a lökött hiénának. Ja várj az lehet én vagyok.
- Akkor Wakatoshi legyen Zordon. - szólt oda Oikawa.
- NEKED MEG A SHIRATORIZAWABA KELLETT VOLNA MENNED! - ezt a mindig elhangzó mondatot már mindenki kívülről fújta így csodálom,hogy nem jöttek a szomszédok olyan hangosak voltunk.
- Olyan kegyetlenek vagytok.
- Az élet már csak ilyen. - veregette hátba Iwa-chan.
Evés után még beszéltük ki mi lenne milyen meséből.
Eljutottunk addig is,hogy Tsukki milyen jó Aranyhaj lenne vagy Yamaguchi,mint Csipkerózsika. Nálam olyat is mondtak,hogy jó Hamupipőke lennék,mert állandóan nincs cipőm. Erre én de van csak akkor nincs ha Oikawa van a közelbe.

Haikyuu történetek vagy mi(Befejezve)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant