17.Bölüm 🍂

1.7K 100 20
                                    

Bu sabah alarmı hiç takmadım.Çaldı çaldı sustu.İşe gitmek istemiyordum.Dün akşam Umut çok gelme istese de yalnız kalmak istediğimi söyledim ve ağladım.Kalbim kırılmıştı.Sızım sızım sızlıyordu.Sabaha da gözlerim eminim şişmişti.Evde yine derin bi sessizlik hakimdi.Annem sabah bikac kez yokladı beni ama hasta olduğumu ve ise gitmeyeceğimi söyleyince evde kalıp bana bakmak istemişti ama gerek olmadığını söyleyerek onu gönderdim.Yalnız kalmak iyi gelebilirdi.Kendimi kandırılmış hissediyordum.Tamam aşkından ölmüyordum ama yinede sevmiştim.Ortada gerçek anlamda bi sevgi vardı.Daha fazla yatmanın anlamsız olduğunu düşündüm ve yataktan kalkıp mutfağa çay suyu koymaya gittim.Sabah çayını çok severdim.Belki çay iyi gelebilirdi.Suyu ocağa koyduktan sonra banyoya gidip elimi yüzümü yıkadım.Aynada yüzüme baktığımda akşamki ağlamanın sonucuyla karşılaştım.Gözlerim kızarmış ve şişmişti.Zaten farklı bir görüntü beklemiyordum.Sadece aynadaki görüntü tanıdık değildi.Aklıma telefonum gelince odaya gittim telefonumu aldım.Akşam kafa dinlemek için telefonumun internetini kapatmıştım.Interneti açtım ve peşpeşe bildirimler gelmeye başladı.Sonra gözüm bildirim paneline takıldı.Cevapsız aramalar vardı.Daha tuş kilidini açamadan telefonum tekrar çalmaya başladı.Mert arıyordu.Resmen beni arıyordu.Boş boş telefona baktım.Ne açtım ne meşgule attım.Çaldı çaldı kapandı.Bi daha aradı.Bi daha.Bi daha.Ama ben oğlak burcuydum.Muazzam bir inadım var.Açmadım.Aramaktan vazgeçince mesaj geldi.Watsaba girdim.Dün gece bi sürü mesaj atmış.

23:30
Mert:Kayra hiçbişey gördüğün gibi değildi.

Yemin ederim Kayra.

Neden tek tik oluyor mesajlar?

Telefonlarımı da açmıyorsun iyi misin?

Çok merak ediyorum seni.

01:45
Mert:Kayra hala ses yok senden.

Odanın ışığıda yanmıyor nerdesin?

Konum at geleyim.

02:50
Mert:Lanet olsun neden hala tek tik?

Umut'u aradım oda bilmiyormuş yerini.Ama bence yalan söylüyor.Kayra nolur mesajlarımı görünce ulaş bana.Yoksa kafaya yiyeceğim.

07:40
Mert:Mesajlarım görülmüş ama bisey dememissin nolur bisey de...

Küfür et,söv ne desen haklısın.

Herşeyi batırdım.

Ama yemin ederim seni sevdim.Hala seviyorum.

Nolur bisey de.Ya telefonu aç yada bir mesaj yaz.

Mesajları okurken ağladığımı telefonun ekranına düşen gözyaşımla farkettim.Bu kadar güçsüz olmak beni sinir ediyordu.Seviyordum lanet olsun.Ama o artık başkasıyla nişanlıydı.Onu sevmem yanlıştı.Unutmaya çalışacaktım.Telefonun çalmasıyla arayan kişiye baktım.Görkem arıyordu.İşe neden gitmediğimi sormak için arıyordu muhtemelen.Öksürüp boğazımı temizledim ve telefona cevap verdim.
"Efendim?"

"Alo Kayra.Neden gelmedin?Hasta mısın?"

"Şey evet Görkem bey.Kendimi kötü hissediyorum.Bikac gün müsade eder misiniz bana?"

"İzmirden geldiğimizden beri tuhafsın.Ama neyse bunu sonra konuşuruz.Bir an önce iyileşmeye bak.Görüşürüz.Geçmiş olsun."

"Teşekkür ederim efendim."deyip kapattım telefonu.Mutfaga gidip çayı demledim.Telefonu tekrar çalmaya başlayınca arayanın Mert olduğunu gördüm.Asla vazgeçmiyordu.Bu kez meşgule attım.Çay koydum kendime ama yemek yiyesim yoktu.Camın kenarındaki berjere oturdum çayıda yanındaki sehpanın üstüne koydum.Evimizin manzarası güzeldi manzara seyrederek çay içerim diye düşündüm.Ama gözlerim Merte takıldı.Öylece bizim eve bakıyordu.Beni görünce garip bir ifade belirdi yüzünde.Bi süre bakıştık öyle.Sonra tekrar gözlerimin  dolduğunu farkettim.Kalktım televizyonun karşısındaki koltuğa geçip defalarca izlediğim skam france dizisini açtım.Ağlamaya bahane olurdu hem.Diziyi açtım on dakika sonra kapı çaldı.Sinirle kapıya gittim.Mertin geldiğini düşünüyordum ve kapıyı bağırarak açtım.
"Yeter beni rahat bı..."kapıyı açınca cümlem yarıda kesildi çünkü gelen Mert değil Görkem'di.Ben bağırınca şaşırmış olmalı ki yüzünde şaşkın bir ifade vardı."Şey yanlış bi zamanda mı geldim?"dedi."Ah,yok.B-ben şey sandım da.Şey...Buyrun içeri."dedim kekeleyerek.İki kelimeyi bir araya zor getirdim resmen diye geçirdim içimden.İçeri girince salonu gösterdim elimle.Oda televizyonun karşısındaki koltuğa geçti.Bi süre sessiz ce oturduk."Çay getireyim ben size.Ya da yoksa kahve mi alırdınız?"diye sordum."Çay olsun."dedi.Bende başımı sallayıp mutfağa gidip çay doldurdum.Odaya geçip çayını görürdüm.Ceketini çıkarmış oturuyordu.Bende yanına oturdum.Siyahlara bürünmüş bugün.Gömleğine kadar siyahtı.Sessizliği o bozdu."Skam ha?"dedi televizyonu işaret ederek.Biraz kızardım tabi."E-evet.Canım sıkılıyordu da."dedim çekinerek.Gülümsedi.Çok güzel gülüyordu.Daha önce söylemiş miydim?Bi yandan çayını içiyor bi yandan konuşuyordu."Neyin var Kayra?Gözlerin şişmiş.Gece uyuyamadın sanırım?"dedi bana bakarak.Sol tarafında oturuyordum.O birden öyle sorunca gözlerimin tekrar dolduğunu farkettim.Önce çayımı yudumladım.Sonra derin bir nefes aldım."Bişeyim yok.Yani fiziksel olarak iyiyim.Ruhsal olarak kötü hissediyorum ve evet,gece pek uyuyamadım."dedim ellerime bakarak."Anlatmak istersen dinlerim."dedi.Anlatmak isterdim ama utanıyordum.Öyle bir duruma düşmüştüm ki çok canım yanıyordu.Canımı yakan aldatılmaktı zaten.Güçlükle cevap verdim."Anlatılacak pek bişey yok aslında.Zaten bikac güne toparlarım.Şirkete dönerim."dedim.Bana yaklaştı.Çenemi tutarak kaldırdı başımı.Şaşkın gözlerle ona bakıyordum sadece.Tepki veremiyordum."Ben her zaman yanındayım.Unutma olur mu?"dedi.Başımı sallayabildim sadece.Sonra dudaklarımdaki baskıyla şok olmuştum.Sadece hareketsiz duruyordu dudaklarımız.Bu tadı tanıyordum.Heyecandan mı neden bilmiyorum kalbim ağzımda atıyordu.Benden bi hareket gelmeyince cesaretlendi sanırım,dudakları hareket etmeye başladı.Gözlerim istemsizce kapandı.Dudaklarımda dilini gezdirdi,titredim.Sonra durdu ve dudaklarımda hissettiğim soğuklukla gözlerimi açtım.Karşımda bana bakıyordu.Ama her zamanki gibi değil.Farklıydı bu kez.Bi süre sessiz kaldık.Ben zaten yeri izliyordum utancımdan."Ben gitsem iyi olur."dedi ve cevap vermeme fırsat kalmadan kapının kapanma sesini duydum.

Şimdi ne olacaktı?Bu beni Görkemin ikinci öpüşüydü.Birincisi bilinçsiz gibiydi ama bu tamamen bilinçli ve ayıkken olmuştu.Ertesi gün hatırlamama gibi bi şansımız yoktu.Hiçbişey bilmiyordum.Tek bildiğim Görkemin dudaklarının tadının harika olduğuydu.

İyi okumalar 🍂

AŞK ve NEFRET (B×B)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin