Kældren!

64 0 0
                                    



Jeg var lige kommet hjem fra en hyggelig aften hos en veninde. Min mor og far var ikke hjemme. Jeg rodede rundt i min taske efter nøglen, men jeg kunne ikke finde den. Jeg ringede til min veninde og spurgte, om hun havde nøglen, men hun sagde, at den ikke var hos hende. Jeg fandt et åbent vindue, hvor jeg kunne kravle ind - den var ind til kælderen! Den plejede altid at være lukket, men min mor havde åbenbart glemt at lukke den, da hun gik! Jeg kan faktisk ikke så godt lide vores kælder. Der kommer altid mærkelige lyde der fra, som gøre mig bange! Jeg gik hen til trappen og var ved at gå op af den, da jeg hørte noget falde mod den kolde jord.

Jeg gik ned igen og så det smadrede glas, det susede mærkeligt i min mave. Der dryppede noget ned fra løftet! Jeg tyrede ikke kigge op, tænk hvis det nu var uhyggeligt?! Jeg prøvede at ignorere det, men pludselig kom, der en dråbe på min hånd! Det var ikke vand, det var BLOD! Det var en dyster rød farve og meget koldt. Jeg var bange meget bange! Jeg kiggede meget langsomt op ! Der hang en arm! En afskåret arm!

Der faldt tårer ned af min kind! Jeg gik med baglæns skridt over til trappen. Tankerne fløj rundt i mit hovede, men det mystiske var at alle de spørgsmål jeg stilet mig selv gav det samme svar! Nemlig min egen DØD! Jeg snublede, da jeg nåede trappen. Mit hovede faldt bagover, og jeg fik øje på en mærkelig skikkelse, der stød og vogtede over mig. Den var mørk, meget mørk. Den havde ild røde øjne, der så ondt på mig!

Den gik nærmere, men jeg sad lammeslået og gloede, som en komplet idiot! Men hvad skulle jeg ellers have gjort?! Den rakte sin klamme og utydelige hånd ud efter mig. Jeg prøvede at undgå den, jeg prøvede virkelig! Men jeg var for svag for langsom, jeg havde ikke kræfterne. Inden jeg vidste af det, lå
jeg på gulvet med blod over det hele! Jeg blev til et genfærd! En sjæl, der aldrig fandt ro!

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Nov 20, 2014 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

KælderenWhere stories live. Discover now