Selam Gençler tanıtımla karşınızdayız :D Anlayabileceğiniz üzere 2 kişi yazıyoruz. İlk 4 bölüm neredeyse hazır. Biz bölümlerde ilerleyeceğiz siz okudukça. Yani inşallah okursunuz da ilerleriz. Yani siz yine de okuyun. Cidden çok tutacağını düşünmeyerek yazmaya başladık ama ufukta bir umut görünüyor. Cidden okuyun ya lütfen :d Neyse lazı uzatmıyalım. Biz beğendik yani umarız sizde beğenirsiniz. İyi okumalar^^
*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-**-*-*-*-*-*-**-*-*-*-*-*-*--*-*-*-*-*
Ayrılalı 4 ay olmuştu. Olmayan sevgilimden bahsetmiyorum. Arkadaşlarımdan, kardeşlerimden, okulumdan bahsediyorum. Soruyorum size, insan lise 3. sınıfta, nerdeyse 2. dönemin sonlarında okuldan kovulur mu? 'Saçmalama Kaya!' dediğinizi duyar gibiyim. Öyleyse ismimi Guiness'e yazdırmalıyız. Çünkü kovuldum! Sürtüğün teki yüzünden. Ah pardon. Namıdeğer BAD GİRL(!)
Benim için ise hayatımın içine edip giden kız (!) Tanrım aklıma geldikçe sinirleniyorum!
FLASHBACK:
Okulun hali resmen rezaletti. Birileri gece verdikleri partiden sonra okula yumurta-taş atmış ve okulu TAM ANLAMIYLA pert etmişlerdi. Akşam ki partiden haberim vardı. Ben de davet edilmiştim. Ama tüm inekliğimle partiye gitmeyip ders çalışmıştım. Müdür sabah yaptığı konuşmayla hepimizi azarlayıp sınıfımıza göndermişti ve bunu yapanı er ya da geç bulacağını söylemişti. Şu Bad Girl veya onun tayfalarından birilerinin yaptığından emindim. İlk ders biyolojiydi. Müge Hoca'nın isteğiyle kalkıp Bitki Anatomisi'nden bahsetmiştim. Dün boşuna mı partiye gitmedim sanıyorsunuz? Sunumum nerdeyse biterken kapı çalındı kafamı kapıya çevirdim ve müdürle karşılaştım. Öğretmene selam verdi ve "Kaya Demir ? " dediğinde korkarak elimi kaldırdım. "Sunumun bitince odama gel." dedi ve ben daha şoku atlatamadan "Sunumu bitti nerdeyse hocam alabilirsiniz" demez mi alacağın olsun hoca.
Sessizce müdürün yanında ilerlerken ne yapmış olabileceğimi düşündüm ama kesinlikle bir şey yapmış olamazdım. Ben Ben KAYA DEMİR. İNEK ÇOCUK. İNEK AMA YAKIŞIKLI DİYE ANILAN *-*
"Evet Kaya ne yaptığını biliyorsundur umarım." dediğinde masumca hayır anlamında baktım. "Kuşlar bana yumurta olayının arkasında senin olduğunu söylediler." "Hocam kesinlikle böyle bi şey yok. " "Evet bende inanmadım. Ama elinde kanıtın yok değil mi?" "E-evet ama sizinde kanıtınız yok." "Ama şahitler böyle söylüyor. Üstelik görenler de var." dedi ve içeriye birileri girmeye başladı. Kafamı çevirdim ve tam da tahmin ettiğim gibi BAD GIRL ve ARKADAŞLARI. "Çocuklar şahit misiniz?" Hepsi kafalarını salladılar. Nasıl olur bu ya? Siktiğimin belalıları. Suçu inandırıcı olması için hiç ilgisi olmayan birine atmışlardı. "Asyaa gördüğünü söylüyor musun kızım?" dediğinde o da kafasını salladı. Sikiyim Asyanı senin isminin Asya olması kıtaya ihanet lan. O isim sana çok fazla gelmiş. "Çıkabilirsiniz. Sen kal Kaya." Hepsi tıpış tıpış çıktılar. "Hocam inanmayın lütfen yalan söylüyorlar." "Maalesef Kaya bende inanmadım ama şahit çok." "Ama hocam.." "Aması yok. Bunun cezası okuldan atılmak. Yarın ailen gelsin çıkış işlemlerini yapalım." Sessizce odadan çıktım.
Dışarıda beni bekleyen Asyayı gördüm yakasına yapıştığım gibi duvara vurdum "Kızım sen ne istiyosun lan benden siktiğimin belalısı? Başka kurban mı seçemedin ?" dediğim de cevap veremedi. Arkadan Murat itinin sesini duydum; "Cidden okuldan atılmak istiyorsun heralde." diyip bana yaklaştı Asya'yı olduğu yerde bıraktım ve ona döndüm "Atıldım bile. Kaybedecek bi şeyim yok buyur gel." dedim ve hayatımın en büyük ve en unutulmaz kavgasını yaptım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TERS PSİKOLOJİ.
Teen FictionAyrılalı 4 ay olmuştu. Olmayan sevgilimden bahsetmiyorum. Arkadaşlarımdan, kardeşlerimden, okulumdan bahsediyorum. Soruyorum size, insan lise 3. sınıfta, nerdeyse 2. dönemin sonlarında okuldan kovulur mu? 'Saçmalama Kaya!' dediğinizi duyar gibiyim...