Niedaleko lasu stoi nie duża drewniana chata w której mieszka dziewczynka o imieniu Szarlin,z babcią i dziadkiem.pewnie zastanawiacie się czemu nie mieszka ona z rodzicami.dawno temu gdy Szarlin była niemowlem leżała w kołysce a obok nie mama i tata.nagle nad dziewczynką stanęła czarna tajemnicza postać z kijem w ręku wyglądało to jakby chciała zabić Szarlin,ale nagle wstała mama i uratowała swoje dziecko sama zginęła w tedy obudził się też tata i toczył walkę z postacią lecz przegrał,postać uciekła słysząc krzyki małej Szarlin zbiegło się sąsiedzi wraz z policją.wtedety musiał ktoś opiekować się niemowlem więc zaakceptowali ją dziadkowie.10 lat później Szarlin zamieszkał w chatce wraz z babcią i dziadkiem tak jak już mówiłam na początku.
Pewnego dnia gdy babcia gotowała obiad Szarlin podeszła do niej zapytała:
Szarlin-minęło tyle czasu A nadal nie wiadomo kim jest tajemnicza postać
Babcia-Szarlin ten temat jest już zakończony,to przeszłość.wtedy Szarlin się wściekła i wykrzyczała:
Szarlin-zawsze gdy zaczynam ten temat musisz to samo,nie jestem już małym dzieckiem A wy coś ukrywanie przede mną.
Wtedy wrzucił dziadek
Dziadek-ci się tu dzieje,co to za krzyki!
Babcia wzięła dziadka na bok i zaczęła mówić cicho
Babcia-Szarlin znowu pytała o to samo
Dziadek-wiesz że musimy dotrzymać tajemnicy.
Dziadkowie nie wiedzieli że Szarlin stała za ścianą obok słyszała ci mówili.
CZYTASZ
jeden dzień może zmienić wszystko
AdventureW niewielkiej chacie mieszka dziewczynka z dziadkami pewnego dnia planuje wyruszyć w podróż na poszukiwanie postaci która zabiła jej rodziców.