Capitolul 5

80 7 2
                                    

Cand sa ma intorc cu fata la ea simt cum isi lipi buzele de obrazul meu, lasand in urma un sarut. Era senzual dar in acelasi timp cuminte. Mike se uita la mine cu un ranjet pe buze diabolic. Fata imi imobiliza capul cu mainile sale astfel incat sa nu pot sa ma intorc sa vad cine era. Se aproprie de urechea mea si imi sopti usor:

De cand ai intrat aici am pus ochii pe tine dragutule. Imi atinsa usor urechea muscand lobul urechii cu buzele sale si continua. Cum te numesti iubire?

 Ma intorc spre ea, ii dau un sarut prietenesc pe obraz, ma aproprii de ureche si spun calm: 

-Nu cred ca te intereseaza pe tine numele meu, iubire. Tu cum te numesti? Imi lasa un sarut pe gat, usor lingand partea abia explorata si imi spuse: 

-Samantha, dar poti sa-mi spui Sammy. Ce faci in seara asta? Aceasta imi atingea pieptul si-mi aranja camasa neagra de pe mine cu grija, multa grija....

-Stau cu tipul din spatele meu la taina, tu? Raspunsai sincer si fara nicio apasare. Aceasta ranji , avand o privire perversa spre mine si-mi spuse:

-Vrei sa spui tipul saten care se saruta cu fata aceea? Auzind aceste cuvinte m-am intors imediat si am vazut porumbeii sarutandu-se. Se vedea ca bause un pic prea mult Mike, el nu ar fi facut asta treaz.

-Da... a baut cam mult dar sper sa se distreze daca tot s-a ajuns pana aici... Aceasta isi lipi pieptul de pieptul meu, folosind scuza inghesuielii si ma saruta inca odata pe gat. Coborand mana din ce in ce mai jos si ma intreaba:

-Tu nu vrei sa te distrezi? Sa sti ca nu sunt plictisitoare... Isi baga repede mana in pantaloni mei, mana ei fiind lipita de erectia mea proeminenta, masand usor. "Depinde ce fel de distractie, acum nu am chef de joculete." Am spus ferm. Aceasta isi lua mana din pantalonii mei si-mi sopti:

-Pacat... acum macar sti unde sa ma gasesti, ai grija la ce ai intre picioare, ok?

Eram un pic confuz din cauza avertizarii de din-nainte. Lasand la o parte confuzia si gandurile am decis sa mai iau inca un shot de Tequila si un pahar de Wiskey cu Cola.

***                                        ***

Pe la ora 4 am:

-Haide Mike, tinete de mine, stiu ca poti.

Deschid usa de la casa si intram. Il asez pe Mike pe canapea, acesta adormind istantaneu. A baut prea mult de data asta... Bine macar ca si-a mai revenit dupa ce a vomitat in fata clubului si ca parintii mei nu-s acasa altfel nu aveam unde sa-l pun. Imi fac un sandwich cu salam si cascaval repede si dupa ce pap ma bag la somn imbracat.

Tot in aceeasi zi dar dupa cateva ore bune...:

-Ce faci somnorila? L-am intrebat vesel pe prietenul meu cel mai bun.

-Salut... Saske... Ce dracu s-a intamplat aseara? Ultimul lucru pe care mi-l amintesc este fata aceea draguta cu care am inceput sa vorbesc si sa beau.

-Vrei sa sti adevarul? L-am intrebat serios.

-Da! Imi raspunse pe un ton un pic nervos.

-Pai de unde sa incep... Ai inceput sa te saruti cu fata aceea si dupa v-ati dus intr-un colt si v-ati cam "distrat" dar nu i-ai tras-o, stai chill. Ai inceput sa bei din ce in ce mai mult impreuna cu ea. Pe la ora 3 si jumatate erati asa de beti incat ati inceput sa va certati pe cine face oral primul. Auzind aceste cuvinte, spuse pe un ton un pic amuzant, a cazut jos din cauza rasului. Stai ca mai este! V-ati certat atat de rau pe tema asta incat dupa o jumatate de ora ai zis sa plecam din club, dar stai linistit, am luat eu numarul ei pentru tine. Acesta ridica spranceana dreapta si se auzi un "Dute dracu!" usor usor. Stiu ca ma iubesti. Acum sa revenim. Ai inceput sa borasti in fata clubului si ai inceput sa strigi  "CURCUBEUUU!!!!!!!"  si sa canti "I Belive I Can Fly" . Acesta se uita ciudat la mine, foarte ciudat. Dupa aceea ne-am suit intr-un taxi spre casa mea. Ajunsi in fata portii mele te-am rezemat de gard, dar in loc sa iei in mana bara de metal, ai dat cu capul in ea. Cred ca acum te cam doare capul...

-Taci si continua povestea! Spuse un pic jenat dar si distrat.

-Pai am intrat in casa si te-am lasat pe canapea, unde te-ai trezit. Ma duc pana la baie, revin imediat.

-Ok.... Raspunse acesta usor.

Ajung in toaleta si cand sa-mi deschid slitul vad ca pica o foaie din pantalonii mei. In acel moment imi amintesc de cuvintele lui Sammy " ai grija la ce ai intre picioare, ok? ". Ridic foaia de pe jos si vad scris numarul ei de telefon alaturi de mesajul: "Daca te razgandesti si vrei sa te distrezi..." Am ignorat biletelul si dupa ce mi-am terminat treaba in baie am pus biletelul la mine in camera.

Ajung in bucatarie si incep sa gatesc cu cel mai bun prieten. Ne-am luptat cu tigaia pentru a face niste oua ochiuri vreo cateva minute. Au fost cele mai grele minute din viata mea. Intr-un final reusim sa ne facem ouale, chiar daca toata bucatarie era devastata, si ne punem la masa sa papam. 

In timp ce mancam ma puteam gandi doar la Ana si la cuvintele ei. Vazand tristetea din ochii mei, Mike imi pune mana pe umar si-mi spune c-o sa fie totul bine. Observand ca eu tot nu-mi schimbam expresia de pe fata se ridica, ia faina de pe raftul de langa ghiuveta si incepe sa arunce in mine. Ne putand sa stau degeaba am inceput si eu sa iau faina si sa arunc in el. Lupta continua ajungand sa se intinda pana la bataia cu ouale si cu lapte. Dupa al III-lea razboi mondial din propria-mi bucatarie observ ca noi eram gata de pus la cuptor, iar bucataria era distrusa si dulce. Era amuzant. Stiu ca Mike a facut asta ca sa nu ma mai gandesc la Ana si chiar a reusit. Il iubesc pe omul asta!

Dupa ce stergem laptele de pe jos mergem pe rand sa facem un dus fierbinte. Dupa dusul fierbinte ma asez pe canapea asteptandu-l pe Mike sa iasa din dus si sa mi se alature sa ne uitam la film ca dupa aceea sa mai iesim pe afara. Pe la jumatatea filmului primesc un apel pe fix si raspund:

-Alo?

-Buna Mario, sunt eu mama. Vezi ca ajungem in maxim 20 de minute acasa.

-Aaaaa, ok, ne vedem. Pa! Raspund repede.

-MIKEEEEE, AI MEI SOSESC IN MAXIM 20 DE MINUTE!! SA FACEM CURAT IN BUCATARIE!!

Si asta a fost capitolul de astazi :) Sper ca v-a placut capitolul acesta ^_^ Oare vor putea sa curete tot Mike si cu Saske pana cand vin parintii lui Saske acasa?? 

Daca v-a placut acest capilol va rog sa votati si sa comentati cu parerile voastre :* orice parere ma ajuta :* papa ;*

Iubirea unui major bobocUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum