#10 Stacja Kisaragi

1.3K 89 91
                                    

Krótka notatka od autorki: Osobiście moja ulubiona legenda miejska pochodząca z Kraju Kwitnącej Wiśni. Nie jest o tyle straszna, co niepokojąca. Zapraszam do czytania :3

W styczniu 2004 roku około godziny 23 na japońskim portalu społecznościowym o nazwie 2chan pojawiła się nietypowa wiadomość pisana początkowo anonimowo, lecz później piszący zaczął podpisywać się jako Hasumi (użytkownik oznaczony początkowo jako #???, pozostali użytkownicy oznaczeni są jako #2ch) (postaram się jak najdokładniej przetłumaczyć znalezioną w internecie rozmowę - dop. aut.)

#???
Może to tylko moja wyobraźnia... Ale czy mogę o tym napisać?

#2ch
Pisz śmiało.

#2ch
Co się dzieje?

#???
Od dłuższej chwili jadę pociągiem, ale coś jest nie tak.

#2ch
Hmm...

#???
Zawsze jeżdżę tym pociągiem do pracy, ale od 20 minut nie zatrzymał się na żadnej stacji. Zazwyczaj zatrzymuje się co 5 maksymalnie 7, 8 minut. A i jest tu jeszcze 5 innych osób, ale wszyscy śpią

#2ch
Czy jest możliwość, że przez przypadek pomyliłaś pociągi?

#2ch
Czy jesteś w pociągu pospiesznym?

#???
Cóż, możliwe, że po prostu pomyliłam pociągi. Poczekam jeszcze chwilę. Jeśli będzie działo się coś dziwnego, będę pisać.

#2ch
Może pójdziesz na przód pociągu i spytasz konduktora?

#2ch
To byłaby bardzo nieciekawa sytuacja, gdyby kierującemu pociągiem przydarzył się atak epilepsji czy coś. Serio, powinnaś sprawdzić czy wszystko z nim w porządku!

#???
Wciąż nic nie wskazuje na to, żeby pociąg miał się zatrzymać. Dobrze, pójdę sprawdzić

#???
Okna w drzwiach od kabiny maszynisty są zasłonięte. Nie jestem w stanie niczego zobaczyć. Jestem na trasie prywatnej kolei w Shizuoce.

#2ch
Zapukaj w okno?

#Hasumi
Próbowałam, ale nikt nie odpowiadał.

#2ch
Czy możesz dostrzec coś przez okno? Nazwy mijanych stacji itp?

#Hasumi
Opuściliśmy tunel więc powoli tracimy prędkość. Na tej trasie nie ma zwykle tuneli... Chyba... To pociąg z Shin-Hamamatsu.

#Hasumi
Wygląda na to, że w końcu zatrzymujemy się na jakiejś stacji.

#2ch
Chyba nie wysiądziesz?

#Hasumi
Zatrzymaliśmy się na stacji Kisaragi. Waham się czy wyjść. Nigdy nie słyszałam o takiej stacji.

#2ch
Definitywnie musisz to sprawdzić.

#2ch
Nie, poczekaj do ostatniej stacji.

#2ch
Pociąg pewnie już odjechał.

#2ch
Hasumi, kiedy wsiadłaś do pociągu?

#Hasumi
Wysiadłam z pociagu. Na stacji nie ma nikogo. Wydaje mi się, że wsiadłam do pociągu około 23:40

#2ch
W internecie nie ma żadnych informacji o stacji Kisaragi. Hasumi, czyli twój pociąg jechał godzinę? Cóż, to serio przerażające.

#2ch
Tak, ja też nic nie znalazłem.

#Hasumi
Szukam rozpiski przyjazdów pociągów aby wrócić, ale nigdzie nie mogę jej znaleźć. Pociąg wciąż stoi więc bezpieczniej będzie cofnąć się do niego i jechać dalej... Cóż, odjechał, kiedy to pisałam.

Japońskie legendyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz