*^*^*
Hava sıcak olduğundan;üstüme sarı renkte ki elbisemi giydim. Bu gün ben ve Can'ın 2. Yılı. Kutlamak istedik. Sahil kenarına gideceğiz. Can o kadar iyi bir insan ki...Ona sahip olduğum için kendimi çok şanslı hissediyorum.
Aşağı indiğimde arabasına yaslanmış beni bekliyordu. Gülümseyerek ona sarıldım. Kolları beni bularken kulağıma 'yine çok güzelsin Limon Reçeli'm.' diye fısıldadı."Hadi gidelim. "
Dedim gülümserken. Bana kapıyı açtı. Ben oturduğumda kapımı kapatıp,oda şoför koltuğuna oturdu.
"Miraç,Yağmur'a evlenme teklifi etmiş."
"Ne? Benim niye haberim yok?! Yağmur'un ağz-"
"Sakin ol güzelim,dün biraz içmişler. Yağmur'da evine gidince sızmıştır herhalde. Yoksa söylerdi."
Kollarımı göğsümde birleştirdiğimde,kolunu kemerime uzatıp kemerimi taktı.
"Haklısın galiba. Ama ne bileyim işte. Kankam gidiyor elden."
Diyip kıkırdadığımda yola çıkmıştık.
"Darısı başımıza."Diyip güldüğünde yanaklarımın kıpkırmızı olduğuna emindim! Tamam,2 yıldır sevgiliydik ve nişanlanmamız aileler arasında çok konuşuldu. Ama evlenmek...
"Ya tamam tamam. Utanma. "
Diyip elimi tuttuğunda bende büyük elini kavradım. Bir eli elimde,diğeri direksiyondaydı.
"Pastayı sen mi yaptın?"
"Ben yaptım."
Berki azıcık ufacık annem yardım etmiş olabilirdi. Tamam süslemesi dışında her şeyi annem yaptı! Tek kaşını kaldırarak bana baktı.
"Ya tamam,berki birazcık ufacık annemden yardım almış ola bilirim ama azıcık."
Dedim baş parmağım ve işaret parmağımı birbirine yaklaştırırken.
"Biz evlenirsek her gün pizza mı yiyeceğiz? Sen yemek yapmayı bilmiyorsun. Olsun be. Hele bir evlenelimde ben yaparım."
"Yemek yapamam diye benden ayrılacaksan git başkasıyla evlen!"
Trip felan yok! Ne alaka?
"Trip seziyorum?"
"Yoo ne alaka?"
"Ya. Ama bak geldik ikinci yılımızı kutlayacağız sen trip atıyorsun. Sevgilim,lütfen.."
"Tamam tamam. Zaten sana trip atamıyorum."
Araba durduğunda ilk o indi. Bagajda yiyecek sepetimiz falan vardı. O bagaja yönelince bende arabadan indim. Ağacın altına sofra bezini serip üstüne oturduk. Kafasını dizlerime koydu.
"Ne güzelsin sevgilim,"
"Dolanır dilime adın,"
"Kalır kalbimde öpüşün."
"Böyle güzel olma,"
"Böyle güzel gülme"
"Kıskanırım seni herkesten."
Söylediği şarkı ile kıkırdadım. Sesi berbattı! Ama olsundu. Çünkü o benim Can'ımdı.
"Ne güzel bir sesin var?"
Dedim alayla karışık.
"Biliyorum kötü bir sesim var,ama senin sesinden daha güzel."
"Bak bu konuda haklısın."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LİMON REÇELİ'M
Chick-Lit"Ben seninim,sende benim Limon Reçeli'm" ***********^•^*******^•^*******^•^*******(~ • ~ ) 🍋 bol limon reçelli,bol kahkahalı,bol romantik bir hikaye. Hadi oku 🍋🧸 @ayinbuyucusu_ kapağımın tasarımcısı🍋💛