Első fejezet

9 0 0
                                    


- Istenem nem hiszem el, ilyen kezdő kis köcsögök ide jönnek és már rögtön hisztiznek. Akkor se megyek tovább én.

- Jó na csak kérdeztem.- válaszoltam neki. Csak tudnám hogy hogyan lehet valaki ekkora tahó, de komolyan. Egyszer akarok tovább forgatni valakit és már rögtön hisztirohamot kap.

Én egyébként Nora vagyok és úszómesterként dolgozom Berlinben egy nagy komplexusban. Egyszerűen vonz a víz szeretem amikor bele mehetek és pancsolhatok úszhatok és hülyéskedhetek benne. Kár hogy nem lehet ebből a munkából igazán megélni és hogy csak diákmunkásként vagyok itt.

- Nemet mondott, vagyis inkább el küldött melegebb éghajlatra olyan bunkón amilyen bunkón csak lehetett. Úgy hogy kb. csak egy sziát ejtettünk el eddig egymásnak. Pf hihetetlen.

- Ne vedd magadra a bunkók bunkók maradnak.

- De akkor is, hogy lehet valaki ennyire arogáns? Na mindegy megyek enni addig vigyázz a medencére.

Hihetetlen, ez a Benjamin biztos, hogy nem lesz a kedvenc munkatársam. Habár még az elején szimpatikus is volt de, hogy ezután egy szót nem fogok hozzá szólni azis biztos. 

-Szia! Mizu? Hogy vagy?- lépett hirtelen mellém Noah.

- Hello! Tök jól köszi, hogy kérdezed, veled?

- Velem is.- mosolygott rám kedvesen.

Erre igazából nem tudok mit válaszolni, aranyos meg kedves Noah de, nem látok benne semmi egyformát közöttünk. Ja igen, mivel őneki bejövök állítólag ami elég kínos.

- Bocsi de nekem most mennem kell. Majd beszélünk bent szia.

- Szia.

Miután elmentem kajálni tök gyorsan eltelt az idő. Szerencsére nem történt senkivel semmi így könnyen is lazán telt a nap, mégis hulla fáradtan estem be az ágyba.





You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jan 23, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Veled kapcsolatbanWhere stories live. Discover now