Aaronovo stříbrné auto zastavilo na písčité příjezdové cestě u menšího domku připomínajícího chatu. Vystoupila jsem z auta, zarazila ruce do kapes, aby je nestihl napadnout chlad a porozhlédla se kolem. Do mého zorného pole se dostala zahrada jdoucí z kopce, kde bylo přes léto určitě nasázeno nejrůznější ovoce, zelenina a možná i bylinky. Nejspíš se jednalo o takový ten klasický vesnický zahradní domek bez internetu. Možná i bez elektřiny, to se dozvíme pravděpodobně za chvíli.
Následovala jsem mé tři kamarády až ke dveřím, které Aaron následně odemkl. Vešla jsem dovnitř a skopla ze sebe boty. Následně jsem prošla krátkou chodbou až do místnosti, která měla zřejmě simulovat obývák i ložnici v jednom. Na zemi byl tmavě červený, skoro až černý koberec, uprostřed místnosti se nacházela poměrně široká pohovka, alespoň dost velká na to, abychom si tam posedali všichni čtyři. U pohovky stál menší konferenční stolek a v rohu místnosti se nacházelo poměrně staré rádio. Podle velikosti a různých čudlíků, co se na onom rádiu nacházely se dalo i říct, že by mohlo dobře hrát.
Naproti pohovce u stěny se nacházela ještě taková menší kamna. Gabriel k nim tiše odešel a začal rozdělávat oheň. Podle jeho reakce jsem usoudila, že už tu někdy byl a na tuto činnost byl nejspíš i zvyklý. Aaron mezitím donesl tašku plnou flašek, chipsů a dalších nezdravých věcí. Taylor sáhla hned do prvního sáčku a vytáhla si solené arašídy. Roztrhla si obal a část jeho obsahu si nasypala do dlaně.
„Podala bys mi prosím CD? Je v poličce pod stolem" poprosil Aaron a Taylor se s plnou pusou sklonila ke stolku.
„Které? Máš jich tu víc" optala se Taylor a vytáhla asi tři CD disky.
„Hádej" protočil Aaron očima a natáhl k ní ruku. Přešla jsem po tom s názvem dlouhé opilecké večery a podala ho Aaronovi.
„Zásah" prohlásil s úsměvem a dal CD do rádia. Za nedlouho se pokojem začala linout hudba. Kapelu Red hot chili peppers jsem s radostí uvítala a s úsměvem jsem otevřela jeden ze sladších alkoholických nápojů. Popadla jsem otvírák, který se nacházel na poličce pod stolkem společně s dalšími CD disky. Otevřela jsem si onu flašku a skočila ke Gabrielovi na pohovku. Z mého manévru podle jeho polekáného výrazu nebyl zrovna nadšený, ale i tak se posunul k pravému kraji, abych měla více místa.
Netrvalo dlouho a přisedla si Taylor s plnou hrstí arašídů v jedné ruce a flaškou vodky v druhé. Tiše jsem se nad touto kombinací zasmála a otevřela si balíček slaninových chipsů, abych s jídlem nezůstala pozadu. Gabriel si po chvíli taky do dlaně nasypal zbytek arašídů a začal je pomalu pojídat. Taylor se na něj usmála a podala mu i vodku, kterou s takovou chutí zapíjela ty Arašídy. Gabriel se jen nervózně pousmál a zavrtěl hlavou. Taylor pokrčila rameny, vytáhla z tašky flašku kofoly a podala ji Gabrielovi, který ji s vděčností přijal.
Netrvalo dlouho a otevírala jsem další sladký nápoj. Cítila jsem, jak se mi po těle rozlévá teplo a nebyla toho zdrojem pouze kamna. Aaron už po polovině jeho oblíbené whiskey spadl na pohovku vedle mě a uvolněně zaklonil hlavu. Z rádia zrovna vyhrávaly Arctic monkeys a alkohol v mé krvi společně s láskou k této kapele zapracoval sám a já začala zpívat. Gabriel se ke mně tichým broukáním přidal a Taylor se mému podnapilému stavu hlasitě zasmála. Aaron nás začal s úsměvem pozorovat a možná by se i přidal, kdyby znal text písničky 505, kterou měl z nějakého neznámého důvodu vypálenou na CD disku i přesto, že neznal slova. Musím ale uznat, že písničky se na opilecké večery perfektně hodily.
Mou opilou mysl teď k tomu zpěvu nenapadlo nic lepšího, než se po provizorním obýváku roztancovat. Položila jsem vedle stolu už druhou prázdnou lahev a lehce upila z Aaronovi whiskey. Ten na mě uznale pohlédl, ale když jsem se znechuceně zašklebila, rozesmál se.
„Jak to můžeš pít?" optala jsem se nevěřícně.
„Ale no tak, však je to dobrý" pousmál se a taky se zvedl, přičemž lehce zavrávoral. Uchechtla jsem se a roztancovala se do rytmu další písně. No dobrá, tomuhle se tanec říkat asi nedalo. Jen jsem pohazovala hlavou ze strany na stranu, přičemž mi mé dlouhé vlasy létaly kolem obličeje a lehce se vlnila boky do rytmu. Díky množství alkoholu v mé krvi mi bylo poměrně jedno, jak moc mi ta věc připomínající tanec nešla a taky mi bylo naprosto ukradené, jak moc vtipný můj zpěv ostatním připadal.
V tu chvíli jsem nemyslela na nic. Jen jsem si užívala mou oblíbenou hudbu a stav, který mi alkohol zajistil. Aaron na mě nejspíš nějakou chvíli zíral, ale pak se připojil ke mně. Bylo to, jako by všechno kolem utichlo. Dokonce i hudbu jsem slyšela jakoby z povzdálí. Byli jsme tu jen my dva a absurdními pohyby se pokoušeli o tanec. A i přesto, že jsme u toho dost pravděpodobně vypadali oba jako idioti, jsme se sami sobě navzájem neposmívali.
Kdo ví, jak dlouho jsme se takhle pohupovali, než Taylor přinesla z místnosti naproti, která nejspíše sloužila jako kuchyň čtyři skleničky a Gabriel i vychlazený šampus. Prohlédla jsem na ně svýma měděnýma očima a opatrnými kroky se k nim s Aaronem dopotácela.
„Za chvíli je půlnoc" prohlásil Gabriel s pohledem upřeným na jeho hodinky.
„Hmm, to bychom se na to mohli napít" zamumlal Aaron a natáhl se po šampusu.
„No na to zapomeň, ještě by ti v tomhle stavu spadl" zaprotestovala Taylor a sama ho otevřela. Špunt vyletěl někam ke stropu a Aaron se zasmál. I na Gabově tváři se objevilo něco jako náznak úsměvu. Taylor po něm hodila šťastným pohledem a také se usmála, přičemž odhalila zuby. Gabův úsměv se rozšířil a pohled sklopil do země.
„No tak pohněte" řekl Aaron, když začaly odbíjet hodiny zavěšené na stěně. Taylor naplnila každou sklenici šampaňským a pak jednu pozvedla. Napodobili jsme ji a pohlédli jsme si navzájem do očí.
„Šťastný nový rok" prohlásila Taylor s úsměvem a s každým z nás si postupně přiťukla.
„Šťastný nový rok" zopakovala jsem.
„A na co si připijeme?" optal se Gabriel.
„Na nové vztahy" prohlásil Aaron a pohledem těkal z Gabriela na Taylor a nakonec pohlédl do očí mně. Poté jsme už jen do sebe všichni obrátili naši skleničku. Byla jsem ráda, že jsem začátek nového roku mohla strávit právě tady s nimi. V opojení alkoholu jsem se dala znovu do tance a čekala, až se ke mně ostatní přidají.
ČTEŠ
The Thursdays
Novela JuvenilUsmála jsem se a začala se znovu pomalu vlnit do rytmu písničky. Netrvalo dlouho a Aaron se ke mně přidal. Byl to neskutečně skvělý pocit a já si přála, aby tento večer nikdy neskončil, abych nemusela zpátky domů, do školy a abych si tu společně s A...