Genç adam , önünde yürüyen eşine baktı....Attığı her adamda bir çocuk gibi neşeliydi.....Yağan kar tanelerini tutmak için avuçlarını semaya açmış etrafında dönerek adımlıyordu yolu......Etrafında döndükçe başındaki şalı rüzgârla dans ediyordu.....Ayağına dolanan eteğin uçları ıslanmış olmasına rağmen biricik eşi kendini bu muhteşem doğanın kollarına bırakmıştı.....Üşüyen burnu morarmış beyaz teni ve sarıya çalan kiprikleri yağan kara karışmıştı.......Derin bir nefes çekti genç adam sevmek sevgiliye meftun olmak böyle bir şeydi....Mutluluk parmak uçlarının dokunduğu herşeydi......Mutluluk onun ruhuna tüm sevgisiyle kaplayan Rabiaydı....
- Çok güzel değil mi? Dedi Rabia .... bakışlarını Yusuf'a çevirip gülümsedi ve ekledi:
-Bu yağan karın insanın ruhuna verdiği mutluluğu göremiyor olamazsın değil mi?
Genç adam duygularını yine ele vermişti...Görüş alanı Rabia olmuştu ve eşi bunu yakalamıştı...... Rabia ile olan mesafeyi bir kaç adımla kapatırken konuşmaya başladı:
- Gözlerimin gördüğü güzellik ruhuma en güzel mutluluğu vermeye yetiyor ......
Rabia utanan yüzüyle yanakları kızarmaya başladı.....Belkide sorduğu soru ile bu cevabı alacağını tahmin etmeliydi......Yanı başına gelen eşinin beline kollarını dolayıp başını göğsüne dayadı....Ve yağın karın altında yürümeye başladılar....Genç adam eşinin kızaran burnuna dokunup:
-Üşümüşsün.....dedi....Rabia umursamadı.....Bu anın keyfini çıkarmak istiyordu.....Hayatında mutluluk ona göz kırpıyordu.....Üşümek belkide hissedeceği en son duyguydu.....
- Üşümüyorum Yusuf......seninle geçirdiğim her zaman dilimi benim için o kadar kıymetli ki bunun hiç önemi olmaz.....
Genç adam eşinin alnına bir buse bıraktı ......biraz ötede yolun kenarına doğru adımladı ve eşinin sırtını ısıtan şalı omuzlarından alıp karın üstüne serdi :
- Çok güzel bir manzara oturalım mi? Dedi....Genç kadın başını olur anlamında salladı.....Ve oturan eşinin yanına yanaşıp onun beline doladığı kollarından memnuniyetini tebessüm ederek gösterdi......Önünde ağaçların dallarını süsleyen kara baktı.....Geldikleri yol karla kaplanmıştı ..Toprak bembeyaz örtüyle kaybolmuştu....Sessizlik yağan kar ile kocasının sıcacık kolları altında bu muhteşem manzaranın seyrine dalmışken kocasının dudakları usulca fısıldadı:
- Bu anı hayal dahi edemezdim....Sen benim kalbimi varlığınla fedhederken bile ......Rabbim benim dualarımı alnıma yazdı Rabia....Ben senin lavanta kpkunla bir ömür yaşlanmak istiyorum.....Senden koca bir ailem olsun....Sana benzeyen çocuklarım...Her akşam eve döndüğümde kapıyı açtığjn anı görmek istiyorum......
Rabia başını kocasının göğsünden çekip usulca fısıldadı:
- ....Sen beni böyle sararken ruhuna ben korkuyorum hayal kurmaktan....Tüm bu yaşadıklarım koca bir rüya olmasından korkuyorum.....Uyandığımda içimi ısıtan nefesini kaybetmekten......Seni sevmekten korkuyorum....Bu kadar mutluluk korkutuyor beni Yusuf....
Yusuf kollarıyla eşinin beline sıkaca sardı ve ekledi:
- Artık hiç bir şey hayal olamayacak kadar gerçek Rabia....Bu yarınlar bizim gördüğümüz güzellikler ile dolacak....Ikimizin kurduğu hayalleri Rabbimin izniyle tek tek gerçekleştireceğiz.....Genç kadın kendine güven veren kocasının göğsüne başını gömdü.....Ve dudaklarına usulca bir gülümseme oturdu.....
**********
Kar gittikçe şiddetini artırıyordu....Yusuf şöminenin kenarına yığdığı odunlarla ateşi harladı....Elektriklerin kesik olmasından dolayı sıra sıra mumlar evin her köşesine bırakılmıştı.....yanan odunların çıkardığı sesler ve mum ışığının aydınlattığı ortam birbirine harmnlandıkça ortaya muhteşem bir ambiyans oluşmuştu....Yusuf mutfak bölümünde kahve yapmakla meşgul olan eşine baktı.....Onun bakışları arasında eline aldığı kahveleri ağır adımlarla şöminenin başına getirdi......Ve Yusuf'un hemen yanı başındaki mindere oturup kahveleri ahşap zemine bıraktı.Rabia şöminenin yanındaki duvara asılan fotoğrafları süzdü......Selim ve Ravza'ya ait fotoğraf lardı..... Çoğu fotoğraf çok eski zamana aitti.....Ve en köşede Asya'ya ait bir kaç fotoğraf bulunuyordu.....Böyle bir aşk ile birbirini seven insanlar böyle ölümsüzleştirmişlerdi mutlu anlarını....Rabia Yusuf'a döndüğünde onu izleyen bakışlarına gördü...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KALBİM AVUÇLARINDA TİTRERKEN
RomanceBu benim hikayemdi.....kırgınlığım ve acılarımın içinde sığındığım....Ürkek yüreğimle kalbimi sevdiğimin avuçlarına bıraktığım...... Her defasında tökezleyip düşendim ben.....Hiç biri onla dolu kalbimle düşüşüm kadar açıtmamıştı...... Ey sevgili...