Reggel arra ébredtem hogy nagyon zsibbad a lábam és hogy valaki az arcomra lehel azzal a tipikus reggeli lehelettel. Gyorsan leesett hogy Ati az. Nem igazán foglalkoztam vele, inkább megnéztem mennyi az idő és megörültem hogy még csak hajnali 2. Szóval még nyugodtan vissza aludhatok. Vissza fordultam Ati felé, aki nagy meglepetésemre és szerencsétlenségemre fent volt.
Kicsit belevörösödtem a helyzetbe, de mivel csak egy kicsi éjjeli lámpa világított mellettünk ezért nem hiszem hogy észre vette. A gondolataimat Ati szakította félbe.
-Remélem nem fájt amikor rád estem.-mondta Ati zavartan.
-Hát nem tartozik életem legjobb élményei közé, de ha az megnyugtat gyorsan kiszabadultam alólad.
-Felmászhattál volna az ágyamba is nyugodtan, na gyere menjünk fel. - ajánlotta fel Ati.Egy kicsit meglepődtem de abban a helyzetben jobb ötletnek tűnt az ágyban elaludni mint a földön. Amúgy is már kezdett lelökni a hideg parkettára.
-Rendben menjünk.
Gyorsan felpakoltuk a párnám és a takaróm és már bele is feküdtem az ágyba. Ati még kiment vízért magának, és hozott nekem is. Utána befeküdt mellém és lassan átölelt. Meglepett a dolog, bár a fejemben valamiért már eljátszottam a gondolattal hogy megtörténik. Utána Ati még be is takart minket. Éreztem a kezdetben gyors szívverését ami egyre lassabb és egyenletesebb lett. Végül a szívverés mellé társult nyugodt szuszogásra sikerült nekem is el aludnom.
YOU ARE READING
A város.... Paul Street FF.
FanfictionA történetünk egy lányról szól aki az egyik pillanatról a másikra felkerül a fővárosba, ahol az élete nagyon gyorsan megváltozik.