*21*

94 2 0
                                    

Ağladığımı görmesini istemiyordum. Elimde olmayan ayakkabımın tekini arıyormuş gibi oyalanıyordum.

-Bunumu arıyorsun

-Hayır benim değil o

-Peki külkedisi ayağına denememi ister misin?

-(Kaçıyordu benden biliyorum ve ben buna izin vermiycektim. )

Yaklaşıp tam önüme eğildi.Bu kızgınlığım nerdeydi hemen gidiyor yerini başka duygulara teslim ediyordu.Gitmelisin

-Tamam sende benle geliyorsun hasta olucaksın gözlerine bakmak için yüzünü kaldırdıgımda gözlerinin maviliği kaybolmuş yerini kızıldenize bırakmış gibiydi.

-Tamam beraber otururuz.

-Hasta olucaksın Deniz

-Sende küçük hanım ve çok alkollüsün itiraz istemem yoksa seni kucaklarım yarın sınavlar var.

Keske sarsaydı beni derken birden kucağına almış beni yukarı çıkıyordu. Ona karşı koymam mümkün değildi kafamı göğsüne bastırdım. Burda neden bu kadar huzurluydum.

-Hadi üzerini değiştirelim

-Olur

-Tamam sana göre bişeyler ayarlayalım evet iste burda biraz büyük olur ama idare et

Birden gömleğimin düğmelerinde ellerini buldum.Nefesim değişiyor kalbimin sesini duyduğundan eminim.Elleri gömlek düğmelerinde titriyordu benimse bedenim sıcakla sarmalanmıştı.

-Ellerim titriyordu son düğmeyi açıp çıkardığımda o eşsiz tenine dokunmak istiyordum.Buna izin vermesi beni cezalandırıyor gibiydi.

-Nefesi kesik kesikti göğüslerime değiyordu.Elleri pantolonumun düğmesine çoktan gelmişti bense bu duruma izin veriyordum.Biranda çamaşırlarımla kalakaldım.

-Gözlerimi vücudundan alamıyordum bunu ona yapamam doğru değildi.Ellerim istemsizce vücudunda geziyor ve bana verdiği haz tarifsizdi.Dudaklarında kendimi bulmuştum ve o buna karşı koymamıştı.

-Ilk kez sorgusuz teslim olmuştum Denize kollarının arasında kayboluyordum dudaklarını biranda çekmisti.

-İlk mi?

Utanç içinde sadece başımı sallayabilmiştim.

-Verdiği cevapla beni ne kadar mutlu ettiğini bilemezdi o artık bana aitti.Dudaklarındaki beni vücudunda gezen ellerimi unutamıyacak olması...

Birden ikimizde yatağın üzerindeydik.Artık olacak olanlar umrumda değildi. Onu istiyordum üzerini çıkartmak için hamle yaparken gözlerimin içine baktı birden alnımdan öpüp odadan hızla çıktı. Neydi bu şimdi beni istememişti ne kadarda aptalım.

-Bunu ona yapamam bu kadar alkollü olmasa cesaret edip bana gelmezdi hayır ben bana böyle gelmesini istemiyorum bu bana ait olduğu gerçeğini değiştirmez artık.

SES(N)SİZ YALNIZLIK'DIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin