LUCY
Ben ne olduğuna anlam veremediğimden boş boş bakarken, kütüphane görevlisi kadın gülümsemesiyle beni rahatlattı."Merhaba canım, beni takip et bütün sorularına cevap bulmana yardım edeceğim."
Yeni tanıştığım biri benimle neden bu kadar ilgileniyor? Ona güvenmelimiyim. Happy'e baktım. Onaylar şekilde başını salladı.
Happy:
"Sorun yok Lucy, o bizim tarafımızda."Gerçi bende öyle hissediyorum. Kadını takip ettim. Kütüphanenin zemin katında daha önce hiç farketmediğim bir bölmeye girdi. Raflardaki kitaplarda bir süre göz gezdirdikten sonra birini çekti. Birden kitap raflarından biri hareket ederek yana doğru kaydı.
Lucy:
"Vay canına gizli bir oda!"Happy:
"Kendimi dedektif gibi hissettim."İçeri girdik. Kadın zifiri karanlık olan odanın ışığını yakıp aydınlatınca gözüm kamaştı. Bu oda da kütüphanenin bir parçası gibi duruyor ama her şey tarih öncesinden kalma sanki. Kare şeklinde üç duvarı kitap raflarıyla çevrili bu küçük odanın dördüncü duvarında tahminen başka bir odaya açılan altın işlemeli beyaz bir kapı var. Ortasında dikdörtgen ahşap bir masa ve çevresinde altı sandalye var. Ahşap raflar antika gibi, kitaplar sararmış, hepsi neredeyse bir yerlerinden yırtık ve çoğu ansiklobediye benziyor.
Happy:
"Vay odaya bak asırlık çınar sanki."Kadın bana masadaki sandalyelerden birini çekti.
"Otur kızım."
Lucy:
"Zahmet etmenize gerek yoktu."Happy:
"Aman dikkat et çürümüştür falan kalçayı kırmayasın.""Eski ama sağlam bunlar Happy. endişelenmene gerek yok."
Sandalyeye oturdum.
Kadın bana hiç bir şey söylemeden gülümsedi ve gidip kitap raflarından birini kurcalamaya başladı."Daha önce doğru düzgün tanışamadık. Benim adım Acier Silva."
Acier Silva; Black Clower'da Noelle'nin annesidir.
Lucy:
"Silva mı? Bu Larcade'nin soyadı!"Happy:
"Larcade kim?"Acier:
"Merak etme seni Larcade ile evlenmen için ikna etmeye falan çalışmayacağım. Akraba olmamızı istemediğimden değil sadece bunu yaparsam annenin kemiklerini sızlatmış olurum."Happy:
"Ne evlenmesi? Larcade kim lan!"Kemikleri sızlatmak ölmüş insanlar için kullanılır ama benim annem yaşıyor. Neden öyle dedi? Anlamıyorum iyice kafam karıştı.
Lucy:
"Larcade'nin nesi oluyorsunuz Acier hanım?"Acier:
"Abisinin karısı, yani yengesiyim. Bana abla diyebilirsin."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AYRI DÜNYALARIN İNSANIYIZ 2
RomanceKaybolmuş hatıraların acısı sarar etrafımı. Aydınlık dünyamın tek karanlığısın. Bu karanlıkta beni görebilmen için, Kendimi yaksam yeter mi? Tekrar alev alsa aşkımız Benimle beraber yanmaya var mısın? Neden var olduğun halde yok gibisin. Sen beni a...