Алармата звънна и братовчедка ми ме бутна ядосано от леглото. Не бях спала цяла нощ и сега бях събудила Лили и Тони в 6:30. Е по-скоро само Лили. Тони спеше спокойно от другата страна на леглото и изобщо не обърна внимание на силния звънтеж от будилника ми.
– Тя как става за училище? - пита объркано Лили и аз надигнах глава от пода.
– Не става. Винаги закъснява. - поясних и тайно си измъкнах една бутилка кръв от мини хладилника. Планирах да се скрия в банята и да я изпия там, но Лилия ме изпревари.
– Кой превари, той завари! - усмихна се тя и заключи вратата на банята. Аз се усмихнах и изпих бутилката на един дъх. Пресегнах се да отворя още една, но гласът на Тони ме спря.
– Не ели малко рано за закуска? - пита тя изведнъж и аз я погледнах с кръв около устата - Алекс!
– Пълнолунието е тази вечер. - напомних и и избърсах кръвта в ръкава си - Трябва ми повече енергия.
– Човешката кръв дава повече енергия. - обади се другото ми аз от перваза, където бе спала до преди малко.
– Като се замисля, изпий още една бутилка. Очите ти светят и вените са ти тъмни. - каза Тони и се отви. Аз вдигнах вежда и се обърнах към огледалото. Въпреки, че не го усещах, тя беше права. Взех още една бутилка и я изпих набързо. Погледнах си към отражението отново и за щастие лицето ми вече изглеждаше нормално.
– Мразя пълнолунията. - казах прибирайки двете празни бутилки обратно във фризера, защото братовчедка ми беше окопирала банята. Слязох на първия етаж и си измих лицето в банята там, след което се върнах в стаята си и заварих Тони на тоалетката ми да се гримира.
– Да имаш по-лилави сенки от тези? - пита тя и аз отворих едно от чекмеджетата изваждайки една огромна палитра с ярки и наситени цветове - Не. Не те познавам! - извика тя и я грабна от ръката ми - Алексъс Купър, като казах по-лилави сенки, очаквах нещо, което не е розово или бляскаво! А не плътно лилаво! Не мога да повярвам, че притежаваш такива!
– Когато живях в Ню Джърси се запознах с едно момиче на име Кловър. Тя все носеше тъмни цветове и се забъркваше в беди за забавление. Тя ми подари тези сенки за рождения ден миналата година. Не съм ги ползвала от както се върнах тук. - разказах и Тони грабна четката за грим.
– Добре, че ме имаш мен. - усмихна се тя и се гримира набързо. След това седна да гримира мен и тогава братовчедка ми излезе изкъпана от банята.
YOU ARE READING
Неочакван обрат
VampireМислиш, че живота ти е нормален и от нищото се случва нещо, което го променя завинаги. Младата Алекс Купър претърпява инцидент и единственият начин да не умре е... ами, ухапване от вампир. Вампир, който и спасява живота. Какво ще се случи по-нататък...