Zapraszam na wywiad z legendą Liverpoolu, a także jednym z najlepszych piłkarzy na świecie. W tym wywiadzie Stevie będzie odpowiadał na pytania związane z Liverpoolem. Starali się o niego najbogatsi, a on wybrał Liverpool.
* Dziennikarz - Cześć Stevie.
* Stevie - Cześć.
* Dziennikarz - Jak wspominasz te 17 sezonów spędzonych na Anfield?
* Stevie - Mam bardzo miłe wspomnienia z Anfield. Naprawdę jestem tak szczęśliwy, że mogłem w taki sposób spędzić ten czas.
*Dziennikarz - Starały się o ciebie takie giganty jak Real Madryt, Bayern Monachium i Chelsea. Odrzuciłeś opiewającą na 13,5 mln euro ofertę z Kataru. Dlaczego?
* Stevie - Chciałem pozostać w Liverpoolu. Nie obchodziły mnie te oferty. Chciałem zostać wierny Liverpoolowi.
* Dziennikarz - Pamiętasz ten mecz z Chelsea decydujący o mistrzostwie?
* Stevie - Tak. Moje poślizgnięcie zdecydowało o tym, kto wygra ten mecz.. Niestety stało się, nie ma co dalej tego rozpamiętywać.
* Dziennikarz - Hmmm... W takim razie, pamiętasz jak zostałeś wybrany najlepszym zawodnikiem Liverpoolu ery Premier League, co możesz powiedzieć na ten temat?
* Stevie - Pamiętam, że zawsze mi schlebiało wygrywanie tego typu głosowań. Naprawdę nie umiem opisać tego uczucia, to było coś wspaniałego. Naprawdę dziękuje wszystkim, którzy na mnie wtedy głosowali.
* Dziennikarz - Z pewnością pamiętasz swój debiut w meczu z Blackburn Rovers w 1998.
* Stevie - Oczywiście, to było takie przerażające a zarazem ekscytujące. Jestem zachwycony, że mogłem się w taki sposób rozwijać pod okiem specjalistów.
* Dziennikarz - Mam nadzieję, że na świecie będzie więcej zawodników takich jak ty. Uważam, że jesteś wzorem do naśladowania dla początkujących piłkarzy. Jeszcze raz Stevie, wszystkiego najlepszego.
* Stevie - Dziękuje
Mam nadzieję, że wam się podobało. Włożyłam w ten wywiad wszelkie starania :*
CZYTASZ
Wywiad z legendą Liverpoolu. Stevenem Gerrardem
FanfictionHej :* Przygotowałam dla was wywiad z moim ulubionym piłkarzem, Stevenem Gerrardem. Wywiad jest mojego autorstwa. Sama go wymyśliłam, sama wymyślałam pytania i odpowiedzi. Nigdzie takiego drugiego wywiadu nie znajdziecie :) Życzę miłego czytania :*