9.rész (+18) ♥️

3.6K 215 8
                                    

Sziasztok :)!!! Elképesztően hálás vagyok a hirtelen sok megtekintésnek, csillagoknak és kommenteknek. Nagyon köszönöm nektek :) . Sokat jelenteken a visszajelzések.

Ezt meg is hálálom most még egy picit gyengébb 18-as résszel :D Remélem ennek is lesz sikere :D

Jó olvasást ARMY-k :) !

/ Az Omega azonnal odakapta a tekintetét mire én, mintha meglátott volna úgy ugrottam fel és tettem a kezem hevesen kalapáló szívemre, ami mind az ijedtség és mind Taehyung tökéletes valója miatt rohant annyira.

Nem tudom meddig fogom tudni magam türtőztetni egy ilyen csodálatos Omega mellett.

Rózsaillatom szinte az egész felsőszintet körbe lengte és éreztem íriszeim is már vörös színben pompáztak.

Felizgultam a fürdőmben tartózkodó Remekműre. /


Jungkook Pov.

Hevesen kalapáló szívem nem tudtam lenyugtatni, ahogy izgalomba került nemességem se. Egy nagy levegőt követően hajoltam vissza a kulcslyukhoz, hogy lássam mit csinál Taehyung. Nagyon reménykedtem benne, hogy nem szentel nagy figyelmet bénázásomnak.

A fiú éppen mászott be a kádba, így újra megcsodálhattam gyönyörű fenekét ami szinte hivogatott, hogy érintsem meg. De tudtam még nem lehet. Még nem.

A fiú elkényelmesedve hunyta le szemeit mikor a víz érintette hibátlan bőrét és egy apró sóhaj hagyta el kívánatos ajkait. Annyira vágytam rá abban a pillanatban hogy arra szavak nincsenek. Megérinteni selyem puha bőrét amit ahogy végig simítom azonnal libabőrös lesz az apró ingerre.

Farkam szinte lüktetett a gondolatra, hogy ezt a tökéletes embert kényeztessem így muszáj volt nadrágomba nyúlnom. Előnedvem már ennyitől kibuggyant, hogy Taehyungot kémleltem, így alsó nadrágom már közel sem volt száraz.

Nem voltam szűz. Erről szó sincsen. Voltám már pár bétával együtt, de ahogy Taehyungot néztem teljesen elvesztettem az eszem. Azonnal beszerettem volna menni hozzá és beléhelyezni nedves, érintetlen nyílásába erektől duzzadó tagom.

Ahogy ezt elképzeltem fejem picit hátravetve húztam lassúakat nemességemen. Hangom próbáltam visszafogni, nehogy az Omega előtt újra lebukjak. Szinte remegtem a kielégületlenségtől. Legjobban arra vágytam, hogy ez a gyönyörű teremtés, aki éppen a kádamban élvezkedik...  Élvezkedik?

Meglepődve vettem észre, ahogy Taehyung halkan nyöszörögve lehunyt szemekkel mozgatta a kezét valószínűleg saját tagján. Sajnos nem láttam a hülye kád peremétől mit csinál, de egyértemű volt számomra, hogy éppen magát elégíti ki ugyan úgy ahogy én is tettem.

Levendula illata még ezen az apró kulcslyukon is átszűrődött. Talán eddig tarthatott a tablettájának a hatása mert most egészen máshogy férkőzött szaglójáratomba bódító aromája.

A fiú ajkait megnyalva, amit valószínűleg a sóhajai szárítottak ki, ejtette hátra a fejét, így gyönyörű arcéle kirajzolódott és szép ádámcsutkája is fel le mozgott ahogy nagyokat nyelt a sóhajok mellett.

Az izgalmam ha lehet még nagyobbra duzzadt. Kezem egyre gyorsabban mozgattam és szemeim le nem véve az Omegáról kényeztettem magam.

Valami földöntúli kapocs kötött minket össze. Olyan hihetetlen hogy pont akkor elégítjük ki magunkat mikor a másik is.

Érezni akartam a fiút. Érezni teljes valóját és ott simogatni ahol lehet. Olyan élvezetet adni neki, hogy fejvesztve spriccelje nedvét remegő farkából ami utána mégis többért áhítozik. Arra vágytam, hogy soha ne felejtse el azt az együttlétet amit velem fog átélni.

Singularity •Vkook•Where stories live. Discover now