Ahoj, som Brian. Mám 16 rokov a som z malého mestečka pri New Yorku. Keď som bola malá, s mamkou sme hrali spoločenské hry, a môj otec sa so mnou hral vonku. Mala som krásne detstvo. Až dokým môj otec sa nespoznal s chlapmi v bare. Môj otec si totižto niekedy išiel vypiť. No a tentoraz to nedopadlo dobre. Dal sa s nimi do skupiny. Nachádzali otca na to, aby s nimi išiel biť ľudí, vraždiť a týrať ich. Môj otec najprv nesúhlasil, ale potom mu dali peniaze... Začal s nimi ľudí vraždiť. Prišlo to až na taký level, že začal nás byť aj doma. Mňa len trochu, ale mamku... Úplne sa zmenila. Obidve sme sa začali báť. Mamka to nezvládla a utiekla, on utekal za ňou... Prišiel a povedal že už ju nestihol chytiť... Teraz mám šestnásť, prešlo hrozných osem rokov života... Otec nikdy nebol doma. A počas tých rokov, v správach ukazovali moju MŔTVU matku. Niekto ju zavraždil. Ja chcem vedieť kto to urobil. Začíname...
Moja mamka v tom období nepracovala, no vlastne... Stretávala sa s jedným kolegom keď otec bol v bare. Neviem ako sa volal, ale keď som bola malá, nechala si na stolíku papierik s jeho adresou. Schovala som si ho. Mala som ho odložení hore v krabici. Viem to, lebo na tej krabici je napísané - Veci po mamke
Pozrela som si tú adresu a dostala som šok, pretože ten muž býval o blok ďalej. Počkala som. Na druhý deň, som sa tam išla pozrieť, klopala som, ale nikto tam nebol. V tom prišlo ku domu nejaké auto, ale nevnímala som to. Prišiel ku dverám a povedal: „Dovoľte, čo tu robíte?" Na chvíľu som zamrzla... Potom som odpovedala:„Oh, prepáčte." On sa na mňa pozrel, a povedal že ma odniekiaľ pozná. Asi moja mamka mu ukázala fotku ako vyzerám. „Som Brian" povedala som. Porozprávala som mu, že mi niekto zabil mamku, a myslím si že to bol môj otec. On mi porozprával o tom ako sa rozprávali, a ako mu moja mamka hovorila všetko čo sa stalo. Povedal mi aj, že keď v ten deň čo mamka zmizla, tak jej otec vychádzal z lesa s krvavým nožom v ruke. Už viem kto to spravil. Bola som si na deväťdesiat percent istá, že to spravil otec. Išla som ihneď na políciu, a porozprávala som im, kto zabil moju matku lebo v tedy som verila nejakému cudziemu mužovi ktorého ani nepoznám. Ale... Polícia mi povedala že môj otec to nebol. Ja som sa to rozhodla riešiť ďalej.
YOU ARE READING
Dcéra mafiána
Mystery / ThrillerBrian je 16 ročné dievča ktoré chce pomstiť smrť svojej matky. Kto? Možno jej otec? Nikto nevie... Ale ona to chce vyriešiť.