18.Nunta

435 11 0
                                    

Nicole: Hoseok...vreau , vreau să facem cununia mâine ,iar apoi..să.. port rochia de mireasă!

J-Hope: Mai ști...cum eram noi doi prima dată? Spune el fericit cu lacrimi în ochi.

Nicole: Nu eram...atât de apropiați... Nu voiam eu asta,nu eram atrasă de tine, te vedeam ca pe un frate...iar acum m-ai vrăjit.

J-Hope: Nu îmi vine să cred că...mă iubești!

Nicole: Nici mie nu îmi vine să cred că... te iubesc muuuuuult de tot!!!

Sar la el în brațe și îl sărut.

J-Hope: Părul tău..lung și roșcat...îl voi putea privi tot restul vieții.

Nicole: Da! Îți promit că așa v-a fi!

Următoarea zi, eu și Ana începem căutarile de o rochi de mireasă.

În final alegem ceva simplu,dar voluminos!

Ne alegem și rochiile de cununie și plecăm spre casă

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Ne alegem și rochiile de cununie și plecăm spre casă. Ea și-a cumpărat o rochie albastră,iar eu una turcoaz.

În tot acest timp, Hoseok a comandat o gramadă de mâncare pentru nuntă și a angajat 2 femei pentru a aranja living room-ul.

În timp ce toți eram la cununie, RM și cele doua femei au aranjat toată casa cu flori albe și frunze verzi, mesele aveau fețele vernil aprins,iar totul lumina cu led-uri albe stătătoare.

Între timp eu și Hoseok la biserică...

Preotul: Cetățene Jung Ho-Seok, iei în căsătorie de bună voie și nesilit de nimeni pe cetățeana $%#& Nicole?

J-Hope: Da!

Preotul: Cetățeana #$%& Nicole, iei în căsătorie de bună voie și nesilită de nimeni pe cetățeanul Jung Ho-Seok?

Nicole: Sigur că da!

Preotul: Vă declar soț și soție!

Jimin: Sărutați mireasa! spune el cu zâmbetul până la urechi.

Ana ne face poze în timp ce mă sărutam cu Hoseok.

Jin: Casă de piatră Nicoleta Jung!

După căsătoria cu acte, ne îndreptăm spre casă.

Deschid ușa și rămân uimită la cât de frumos era totul aranjat.

J-Hope: Verde!!!

Nicole: Alb!!

Petrecerea începe ,toată lumea dansa pe melodii de dragoste .

Mady stătea deoparte, lângă colțul mesei bosumflată, îi era necaz de cele întâmplate.

RM: Dansezi?

Fata indecisă (BTS)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum