Unu.

53 4 1
                                    

Capitolul 1.

"Îmi pare rău, dar nu pot. Nu pot să fac asta. Nu pot să mai dorm în același pat cu tine, când știu că acum o săptămână mâinile tale erau pe altă femeie. Tu chiar nu gândești ? Ești patetic. Am încercat, Ian, să uit. Pentru Ashley, pentru familia asta. Dar ai distrus orice urmă de încredere pe care o aveam în tine. EȘTI UN EGOIST. Tu nu te gândești la influența pe care o au faptele tale asupra fetei noastre? Du-te dracu cu tot cu amanta ta !"

Și cred că cearta asta, a fost ultima. Tatăl meu a distrus tot ce-am construit in 16 ani de zile, de când m-am născut. Nu-l voi înțelege niciodată. De ce ai înșela o femeie ca mama? Are un caracter atât de blând, o voce suavă, e foarte frumoasă. Ochii ei ciocolatii și nuanța castanie a părului, te încălzește când o vezi. Îl iubește enorm pe tata, însă acum avea dreptate, chiar era un egoist patetic și fără rațiune.

Niciodată nu am fost apropiată de tatăl meu. Majoritatea timpului, nu era pe acasă. Mama era persoana căreia îi ziceam orice,pe care o îmbrățișam înainte să mă culc. Așa că nu sufăr prea mult după el, deși mi-a dat viața, pentru că nu prea a făcut parte din ea. Dar îmi pare rău de mama. Știu că în ciuda faptului că era plecat mai mereu, îl iubea nespus pe Ian. Mereu îi pregătea mic-dejunul preferat ,făcea surprize de sărbători și de ziua sa, îl aștepta cu fericire acasă. Sunt sigură că la un moment dat, a început să se simtă singură și neapreciată,neiubită, pentru că a încetat cu toate dovezile astea de afecțiune. 

Probabil că știți cu toții efectul : mutarea mea și a mamei departe de casa în care nu mai existau decât umbrele dureroase ale trecutului ,minciunile, și certurile lor.

Mi-a fost indiferent. Am 16 ani, însă nu prea îmi ocup timpul cu "ieșiri în oraș" sau băieți. Am avut câțiva iubiți, dar nimic serios. M-am despărțit de ei după puțin timp, pentru că nu vedeam rostul relației. Îmi plac filmele și serialele, ador muzica, am o pisică pe nume Tomi. Prefer stilul sport, pentru că așa mă simt cel mai bine, și nu petrec mult timp în oglindă,am alte lucruri mai importante de făcut. Îmi place să fiu singură, am ochii căprui cu nuanțe de verde,păr șaten drept, și cam atât.

Ziua mutării a fost dificilă. Trebuia să facem bagaje și să mergem la aeroport spre New York. Inițial , nu mi-a surâs ideea unui oraș așa populat ,dar apoi mi-am zis că poate voi avea parte de mai multă aventură acolo. Mi-am luat la revedere de la căminul meu, în care s-au petrecut atâtea amintiri frumoase, dar și urâte; de la vechiul leagăn făcut de tata din grădină. Am luat o gură mare de aer, i-am făcut din mână tatei mai mult "obligată" de bunul simț, am intrat în mașină și adio Texas !

Bunăă. Ăsta e primul capitol. Voi încerca să postez cât mai des, dar depinde de programul meu.  Aștept părerile voastre :*

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Nov 20, 2014 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Ashley .Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum