5.Bölüm 🦋

1.3K 76 2
                                    

Sabah sebepsizce erken uyandım.Ah!Aslında sebepsiz değildi.Rüyamda Derini gördüm.Ağlıyordu.Acaba iyi miydi?Telefonu elime aldım mesaj attım.

06.45
Doruk:Günaydın Derin.Sabah sabah rahatsız ettim ve biliyorum görüşmek istemiyordun ama rüyamda seni gördüm.İyi görünmüyordun.Biseyin yok değil mi? yazdım ve yolladım.Daha kargalar bile kahvaltı etmeden mesaj attım çocuğa.Tam silmek için watsaba girdim.Mesajin mavi tik olduğunu gördüm ve yazıyor yazısını.Hemen çıktım watsaptan.Heyecan yaptım nedense.Mesaj geldi hemen aldım telefonu elime mesaja tıkladım.

Derin:Günaydın Doruk.

Öncelikle beni düşündüğün için teşekkür ederim :).Evet iyiyim bişeyim yok.Beni merak etme.Ben en kısa zamanda sana ulaşacağım.

yazmıştı.Mesajı gülümsememe sebep oldu.'Peki.'yazıp gönderdim ve nur topu gibi bir görüldü kazandım.En azından iyi olduğunu biliyordum.Telefonu yatağıma bırakıp odamdaki banyoya gidip işlerimi hallettim bugün dersim vardı okula gitmem gerekiyordu.Ama saat 9 da olduğu için bolca vaktim vardı.Önce duşa girmeye karar verdim.Duştan önce bugün giyeceğim kıyafetleri ayarlamaya karar verdim.Siyah bir kışlık sweat,siyah kot pantolon aldım dolaptan yatağımın üstüne bıraktım.Odamdaki banyoya girdim sıcak suyu ayarladım ve suyun altına girdim.Gözlerimi kapattım ve tanıdık bir çift yeşil göz belirdi.Hemen açtım gözlerimi.Neler oluyordu bana bilmiyordum.Ama içimde biseyler oluyordu,farkındaydım.Yaklaşık bir saat kadar duşta kaldım.Duştan sonra telefonuma baktım.2 mesaj vardı.Bildirime dokunarak mesaja girdim.

07:55
Emre:Günaydın Doruk.

Bu akşam her zamanki yerimize gelir misin?Konuşmamız gereken şeyler var.   yazmıştı.Zamani geldi demekki diye düşündüm.

Doruk:Tamam gelirim.Aynı saat uygun olur mu? yazıp yolladım.Hemen cevap geldi.Emre böyleydi işte.Mesajına saatler sonra bile cevap gelse anında cevap verirdi.Bende böyleyim.Müsaitsem cevap veririm.Karşımdaki geç yazmış deyip bende geç cevap vermem.Gördüysem veya müsaitsem yazarım.

Emre:Olur tabi.Akşam görüşüyoruz o zaman?

Doruk:Tabi görüşüyoruz :)

Emre:Tamam :)  yazdı bende görüldü attım ve önceden ayarladığım kıyafetlerimi giydim.Ayağıma da siyah postallarımı giyip salona indim.Burnuma güzel kokular geliyordu.Babam kahvaltı hazırlıyordu.Harika omlet yapardı.
"Günaydın baba." dedim.Özenle omlet yapıyordu.İyice odaklanmıştı.Alt tarafı omlet değil mi?Ama babam yaptığı her işi özenle yapardı.Sesimi duyunca bana baktı,gülümsedi."Günaydın oğlum."dedi ve omlete geri döndü.Bende bisey demedim masaya geçtim ve çay doldurdum babamla kendime.Omlet pişince babamda masaya oturdu.Omleti ortaya koydu ve tabaklarımıza paylaştırdı."Eee anlat bakalım.Durgun görünüyorsun.Akşam yemek iyi geçmedi mi yoksa?"diye sordu merakla.Bende sanki birinin sormasını bekliyormuş gibi çözülüverdim."Öyle de denebilir.Gittiğimde Buse yani Sude nin kardeşi de ordaydı.Sanırım yemeğin asıl amacı Buseyle benim aramı yapmaktı."dedim ve alayla güldüm.Babam şaşkınlıkla baktı bana bende anlatmaya devam ettim."Sude siz bi konuşun,belki anlaşırsınız gibisinden şeyler söyleyince benim şarteller attı tabii.Önce,'Beni bunun için mi çağırdınız?'dedim.Sonra evi terkettim Emre peşimden geldi.Ona da sinir anında söyledim işte."deyip sustum.Babam merakla bana bakıyordu."Neyi söyledin?"diye sordu merakını dile getirerek."Eşcinsel olduğumu."dedim.Babam bu kez şaşırmış şekilde bakıyordu."Yani öyle aleni demedim.Emre peşimden geldi önce,'Benim haberim yoktu falan dedi ama sonra Sude senin iyiliğini düşünüyor falan deyince bende sinir anıyla,'Senin sevgili karın benim kızlardan hoşlandığımı nerden çıkarmış?'dedim.Öyle öğrenmiş oldu."deyip çayımdan bir yudum alıp konuşmaya devam ettim."Rahatladım da aslında.Zaten neden saklıyordum ki?Ayıp bisey değil sonuçta.Bu benim kişiliğim.Değiştiremem."dedim ve babama baktım.Gülümseyerek bana bakıyordu.Yerinden kalktı ve arkama geçip omuzlarımı hafifçe sıkarak konuştu."Aferin oğlum.Seninle gurur duyuyorum.Tabiki de ayıp bisey değil.Ama bence sen zaten buna üzülmemişsin,başka bişey olmuş."dedi yerine geçerken."Emre bisey demedi.Tepki vermedi.Hakkımda ne düşünüyor bilmiyorum.Konuşmadık henüz.Sabah mesaj attı.Akşam 8 de görüşmek istiyor.Her zamanki yerde ve her zamanki saatte..."dedim ama babamın inanmadığını hissediyordum."Bu kadar mı?Emre'nin tepkisi mi korkutuyor seni?"diye sordu.Bi süre hafıza mı yoklayınca Derinle olan son konuşmamız geldi.Anlatsam mı anlatmasam mı diye düşünüyordum.Babama baktım tereddütle."Hadi bakalım aslanım.Dökül.Başka biseyler var biliyorum."dedi çayından yudum alırken."Anlatacağım peki.Ama yanlış anlama lütfen olur mu?"dedim ve onayını bekledim babamın."Olduğu gibi dosdoğru anlatırsan yanlış anlayacağımı düşünmüyorum."dedi omletinden keserken."Derin."dememle babamin bakışları beni buldu."Derin mi?Şu benim arkadaşım Melih'in oğlu olan Derin mi?"diye sordu.Ama şaşkındı tabi.Başımı sallayarak cevap verdim."Evet.O Derin.Biz düğünden sonra da görüşmeye devam ettik.Aynı okuldaymışız zaten.O beni bi kez görmüş.Ben onu hiç görmedim.Neyse işte görüşüyoruz.Ah!Daha doğrusu görüşüyorduk."diye düzeltince babam hala bana bakıyordu."Ne demek görüşüyorduk.Artık görüşmüyor musunuz?"diye sordu."Derin dün bana bi süre görüşmeyelim dedi.Sorun bende değilmiş.Biseyleri çözmesi gerekiyormuş."dedim ve sustum.Babam imalı bir şekilde konuştu bu kez."Peki,Derin'in böyle bir karar alması seni neden bu kadar üzdü.Yani üzgün görünüyorsun da."dedi.Bende önce yüzümün yandığını hissettim sonrada gelen inkar etme isteğiyle cevap verdim."Bak işte,bak.Hemen yanlış anladın.Ben sadece Derin neden birden böyle bir karar aldı anlamıyorum ve gerçekten iyi biri.Onunla arkadaşlık etmeme sevinirsin sanıyordum."dedim.Yüzüne bakmamaya çalıştım çünkü kızardığımı biliyordum."Tabiki sevindim.Ama merak etme Derin senin de dediğin gibi iyi biri.Zaman istiyorsa zaman ver.Düşünsün neyi çözecekse çözsün.Eminim sana dönüş yapacaktır."dedi.Başımı salladım sadece.Babamla bu konuları hep konuşurduk ve bana çok iyi gelirdi.Emreyi konuştuğumuz zamanlarda bile böyle hissetmiyordum.Bu his beni korkutuyordu.

İlham bekliyordum ve geldi

İyi okumalar 🦋

DİKENLİ YOLLAR (BXB)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin