#5 | Jak zdobyłaś moce ?

159 3 0
                                    

💥 Dick :

Z racji tego, że moi rodzice byli czarownikami to poprostu odziedziczyłam moce po nich.

💥 Gar :

Postanowiłam pobiegać. Gdy wyszłam z domu ruszyłam truchtem w stronę parku. Gdy byłam już dośyć daleko od centrum parku zaczęłam biec w bardziej zalesioną część miasta gdzie były tylko drzewa, ziemia i ewentualnie wiewiórki. Po pewnym czasie chciałam odpocząć więc wyłączyłam muzykę a słuchawki zawiesłam na szyi po czym zaczęłam pić i brać głebokie spokojne oddechy. Po kilku minutach odpoczynku usłyszałam łamiącą gałąź przez co zaczęłam się rozglądać. Po kolejnym obrocie zauważyłam coś błyszczącego na czerwono i poczułam tylko ciężar na moim ciele oraz mocne spotkanie się z ziemią. Cały czas patrzyłam się na wilka nademną jednak po chwili poczułam okropny ból w okolicach brzucha i przez łzy zobaczyłam tylko coś zielonego rzucającego się na mojego napastnika po czym straciłam przytomność, obudziłam się nie wiem ile po tem ale byłam we własnym łóżku w czystych ubraniach.

💥 Jason :

Pewnego dnia gdy wracałam ze szkoły w swoje 14 urodziny nagle ktoś zaszedł mnie od tyłu i przystawił coś do ust, po chwili poczułam słodycz a moje powieki zrobiły się ciężkie i nastała ciemność. Gdy nie wiadomo po jakim czasie zaczęłam powoli otwierać oczy nie mogłam ruszać ani nogami ani rękami, ponieważ były związane a na brzuchu czułam pulsujący ból. Po kilku minutach ktoś znów mnie uśpił a gdy ponownie się obudziłam byłam już przy drzewie w lesie koło mojego domu cała w jakiejś srebrnej cieczy która najprawdopodnoniej leciała jakiś czas temu z moich ust.

💥 Conner :

O swoich zdolnościach dowiedziałam się gdy nastał dzień moich 16 urodzin. Właśnie wtedy podczas dziwnego ataku moi rodzice wytłumaczyli mi co się ze mną dzieję i wtedy dowiedziałam się  że mój ojciec jest wilkołakiem a moja matka czarownicą i oto takim sposobem od tamtej pory mogę szybciej się uleczać oraz władać nad na przykład żywiołami.

💥 Jericho :

Pewnego dnia przypadkowo znalazłaś zwłoki i od tamtej pory zaczęłaś czuć dziwne objawy typu migreny albo miałaś dziwne przeczucia bądź sny więc zaczęłaś zagłębiać się w to co się z tobą dzieję i dowiedziałaś się, że twoja babcia też miała takie " zdolności ".

💥 Garth :

Po prostu się urodziłaś 😂

No i mamy kolejny.

Preferencje - TytaniOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz