După cum probabil trei sferturi din comunitatea K-pop a aflat, Chen se căsătorește ba mai mult, va avea și un copil. Fanii toxici și ofticați nu au încetat să apară. Pe Twitter se desfășoară un mare război între fanii care își doresc ca Chen să părăsească Exo și cei care își doresc ca Chen să își continue cariera ca soț și tată. Părerile jurnaliștilor sunt de altfel împărțite. În schimb, ceea ce a făcut fanii să se supere oarecum pe Chen a fost că iubita lui este de fapt însărcinată în 7 luni. Fanii au fost dezamăgiri deoarece Chen nu le-a spus mai devreme și că a așteptat până în ultimul moment. Nu văd o problemă în faptul că Chen își întemeiază o familie. Adică, până la urmă omul ăsta are 27 de ani și o viață personală. Mă întreb la ce oare se așteptau fanii. Să stea până la 40 de ani în industrie și de abia după aceea să aibă o familie. Fanii se comportă ca și când eu știu totul despre viața idolului lor, în schimb, acestă întâmplare a fost menită să le arate cât de imprevizibili sunt idolii și câte ascund de noi când vine vorba de viața lor personală. Oricum văd și altă parte a fanilor care fac meme-uri despre toată situația asta și îl încurajează pe Chen. Deja îl văd pe Chen cu un bebeluș în brațe. Chen este un familist convins și nu putem să negăm asta. Sunt sigură că Chen o să fie un soț și un tată bun.
Felicitări Chen!
CITEȘTI
UNPOPULAR K-POP OPINIONS | 🔖
Comédiedacă vrei să te cerți cu cineva, asta este cartea perfectă cover by: @onofreimaria18