A nevem Olivia Wilson. Idén töltöm a 40-ik születésnapomat és eldöntöttem, hogy elkezdek írni egy könyvet az életemről, hogy válaszokat találjak.
Jelenleg egy három gyermekes anyuka vagyok. Két fiam és egy lányom van, Thomas, aki 18 éves, David a 16 éves és a kis 12 éves Lara. New York kertvárosában lakunk egy kertes házban. Főállásban egy divatújságnak dolgozom, mint a lap főszerkesztője. A férjem, Charles egy rendkívűl jóképű és tehetséges ügyvéd. Mivel mindketten elég jó fizetéssel rendelkezünk, ezért rengeteget járunk nyaralni. Bejártuk már egész Európát és voltunk már ázsiában is. Pillanatnyilag is egy nyaraláson vagyunk Görögországban. Imádom ezt az országot, a tengert és örömmel tölti el a szívemet, ahogy nézem a gyerekeimet, ahogy szaladgálnak és játszanak a tengerparton.
Egy kis rövid bemutatkozás után, akkor elkezdem az elejéről.
1980. Augusztus 26-án születtem egy kis városban nem messze Austin-tól. A gyerekkorom sajnos nem volt a legszebb. Édesapám rengeteget ivott és mikor részeg volt bántott is, viszont édesanyámat imádtam. Nála jobb anyukát nem is kívánhattam volna. Két évre rá, hogy én megszülettem lett egy kisöcsém Adam. Imádtuk egymást és állandóan együtt játszottunk iskola után. Jó tanuló voltam, hiszen ha rossz jegyet vittem haza akkor számíthattam a legrosszabbra.
Kiskoromtól kedzve láttam dolgokat, amikre nem volt magyarázat. Anyukám mesélte, hogy rengeteg képzeletbeli barátom volt, ami persze normális is lenne, de nem nálam, hiszen nekem van egy képességem. Látom a halott lelkeket, akik a földön rekedtek. Pontosabban láttam őket, mivel mióta megvannak a gyerekeim nem láttam egyet sem. Viszont amikor láttoma őket és elmondtam a szüleimnek apukám rettenetesen mérges lettt és a sétapálcájával 20-at rávágott a hátamra. A mai napig látszódnak a hegek és beleborzongok, hacsak meglátom őket vagy rájuk gondolok.
YOU ARE READING
A gonosz benned lakozik
Horror"A világot nem a gonosz fogja elpusztítani, hanem azok, akik végignézik a gonoszságokat, és nem csinálnak semmit." ~ Albert Einstein