Kanunsuzlar 5

433 16 6
                                    

Alican'ın Yarası iyice kötüye gitmeye başlamıştı çok kanıyordu ve sanırım intihap kapmıştı.Kazım yanıma gelerek napacağımızı sormuştu. Bende hazır gece karanlıkken kıyaya çıkmamız gerektiğini söyledim.Bana dönüp peki ya "Alican" diye sorduğunda onuda kıyaya çıkarttıktan sonra bir yolunu bulucam dedim. Vakit kaybetmemeliydim.Tüm ekibe hemen hazırlanmalarını ve biran önce kıyaya cıkıcağımızı söyledim.Tabiki ilk önce yatımıza yunan bayrağı çektik bu şekilde ilgi çekmemekti amacımız.

Sağ sağlim güzel bir koya yaklaştık.Artık kıyıya ulaşmıştık herkes silahlarını ve çantaları alarak bota bindi ve kıyaya çıktık.Telefonumdaki hattı atarak cebimde bulunan yenibir hattı telefona taktım ve mafya'yı yani ömer abi'yi aradım.Kıyıya çıktımızı ve bir doktora ihtiyacımız olduğunu bildirdim.Oda bana Selanikte yanına çağırdı bunun üzerine bir araba bularak. Yeni bir yere gittik bizi iyi karşılamıştı ve bir doktor getirtmişti benden parayı istedi bende yarısını bölüp ona vedim bana dönerek bir iş daha var dedi ne işi oduğunu sordum.Aldığım cevap suikast'di ve kimi öldüreceğiz dediğimde.Bana döndü Sadece sen ve Kazım dedi ve devam ederek yarın öğreneceksiniz diye cevap verdi.

Hiç birşey anlamamıştık neden Yunanistan'daydı ve kimdi bu kadar önemli olan kişi çok merak ediyorduk.Dinlenmek için odamıza çekildik. Sabah olmuştu ben ilk önce Alican'ın durumuna bakmak için onun odasına gittimde gayet iyi bir durumdaydı ve uyuyordu.Bende aşağıya inmiştim. Herkes uyanmış beni bekliyordu.Kahvaltı yapıyorduk ki Alican yatağından kalkmış ve yanımıza inmişti yatması için ısrar etmitik ama çok inatcı ve kararlı bir yapıya sahip olduğundan söz geçiremedik.Bizimle birlikte kahvaltıya oturdu.Herşey çok iyi gidiyordu 15dakika sonra beni ve Kazım'ı odasına çağırtmıştı.

Gittik ve bize şuanda Yunanistan'da piyasadaki yeni mafyalarla toplantı yapmak için bulunan Rus mafyası Boryenka'yı ve toplantıdaki tüm mafyaları öldürmemizi söyledi.Bende neden diğerlerine söylemediniz dediğimde sizinle plan yapmalıydık ve ona göre bir ekip hazırlamalıydık dedi.Bunun üzerine plan yapmaya başladık ve sağlam bir plan hazırladık.Hemen uygumaya koymalıydık.Kazımla gerekli ekipmanları aldık hemen ardından yola koyulduk.Onların toplantı yapıcak olduğu ev Ormanlık bir yerdeydi Kale gibi korunaklıdı hemde bu yuzden yaklaşamıcağımızı anladık.

Hemen Aracların gelicek olduğu ve pusuya elverişli bir yer aradık.Biraz vakit geçtikten sonra bulmuştuk.Hemen geriye döndük ve A plan'ın iptal olduğunu suanda B planını yapmamız gerektiğini söyledik.Artık arkadaşlarımlada paylaşmak durumundaydım ve onlarda bizimle gelmeliyidi.Hem bir hazırlık yaptık çünkü toplantı yarın öğlen saat 13:30 da yapılıcaktı ve bizim erkenden oraya gitmemiz yerlerimizi almamız lazımdı.Hazırlıklar tamamladı  ve herkes dinlenmek için odasına çekildi. Beni uyku tutmuyordu çünkü uygulucak olduğumuz plan çok tehlikeli ve çok kayıba yol açıcaktı.Sabah olmuştu Ömer abi'ninde katılması gereken bir toplandı olduğu için ve kolayca uygulamamız için oda bizimle geldi tabiki 50 kadar adamıda plan için gerekliydi zaten.

Beklenen  saat geldi mafyalar orman yoluna girmeye başlamışlardı ve bizim beklediğimiz alana gelen tüm mafyaları tek tek önlerini kesip öldürmüştük ve Planı gereği olarak adamlarımızın hepsine takim elbiseler giydirip toplantıya giden mafya kılığına soktuk tabiki bizde girmiştik geride bıraktığımız adamlarda cesetleri gömüyordu.

Ömer abi'in arabası en önden içeri girdi ve 3er 5er dakika arayla içeri giriyorduk.Sonunda tüm adamlarımız içerideydi Yanlız bi sıkıntımız vardı. Suanda Ömer abi'yi koruyacaktık.Toplantı başlıcak Olduğu sırada ortalık birden karıştı kapıdaki güvenlikler bizim adamlarımızın beklenen mafyalar olmadığını anlamış olmalıydı ki kapıda bir çatışma kopmuştu bizde silahlarımıza davrandımız anda...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 20, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

KanunsuzlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin