Reakcja BTS gdy posiadasz niesamowite zdolności o których oni nie wiedzieli
Jimin
Jimin zaproponował ci randkę. Byliście właśnie na lodowisku i miałaś już wchodzić. Pomógł ci w tym ChimChim. Jeździliście już godzinę, a ty normalnie wywijałaś piruety na lodzie. Chłopak tylko w szoku cię obserwował i jeździł koło ciebie aby nic ci się nie stało.
Jungkook
Postanowiliście z chłopakiem i resztą członków wyjechać na narty. Nie spodziewali się jednak, że jeździsz jak zawodowa zawodniczka.
Tae
U was było w troszkę innej dziedzinie.
Chodzi o ratowanie ludzi? Tak. Gdy byliście razem na plaży z przyjciółmi zauważyłaś jak jakieś dziecko zaczyna się topić szybko wskoczyłaś do wody i uspokajałaś przerażone dziecko.Namjoon
We dwójkę bardzo spieszyliście się do reszty BTS. Czemuż to bo jeden z nich jest chory. Niestety tobie na drodze stanęła berierka. Zwinnie i prędko ją wyminęłaś, a chłopak patrzył na ciebie z nie małym szokiem. Gdy byliście już u nich opowiadał cały czas twój wyczyn i jaka to ty jesteś zdolna.
Suga
Byliście razem w parku trampolin który uwielbiasz. Gdy tylko przebraliście się od razu zaczęłaś robić jakieś dziwne dla chłopaka wygibasy. Po dwóch godzinach on był wykończony i chciał iść do domu, a ty chciałaś jeszcze zostać.
J-HopeJak to zwykle byliście na sali i tańczyliście nagle w ciebie wstąpiła baletnica i zaczęłaś wykonywać gwiazdy, szpagaty i fikołki w powietrzu (XDDD zapomniałam jak to się nazywa).
JinZ nudów postanowiliście z Jin'em zagrać w szachy. Nie wiedziąc nawet jakim cudem posiadasz takie cuś. No w każdym razie za każdym razem wygrywałaś. Gdy chłopak przegrywał dostawał totalnego Jungshooka.
******************
Hejka! Sorki za nie które nie wyraźne gify😢😓
CZYTASZ
Reakcje BTS | ZAKOŃCZONE |
Любовные романыBędzie to książka w której będą zawarte reakcje Bangtanów mam nadzieję, że zostaniecie na dłużej :)