,, Candy Crush Saga - Podróże po świecie '' odc 1
TYTUŁ ODCINKA - ,, Taniec w Krakowie ''
Miejsce- Polska, Kraków Dziewczyna o imieniu- Julka
*intro odcinka*
Tiffi, Odus i Allen witają się i machają do kamery, a Tiffi powiedziała do widzów ,, Cześć, jestem Tiffi! A to Odus i Allen. Dzisiaj podróżujemy do Krakowa. Kraków jest w Polsce. W każdym odcinku będziemy podróżować do różnych krajów i do różnych miast! Dziewczyna o imieniu Julka bardzo lubi taniec. Przejdziemy przez oto taki portal i już będziemy w Krakowie. '' - mówiła Tiffi do widzów. ,, Kto jest za? '' - dodała Tiffi z uśmiechem. ,, Ja! '' - Odus i Allen powiedzieli razem. ,, Portal jest już blisko! Dalej, wskakujmy! '' - powiedziała Tiffi. Wskoczyli. W czasie, gdy byli w portalu, krzyczeli ,, Podróżujemy do Krakowa! ''. Byli już w Krakowie. ,, I gdzie my znajdziemy Julkę w tym dużym mieście? '' - martwił się Odus. ,, Spokojnie... Ej! Widzę ją! '' - krzyknęła Tiffi. ,, Skąd wiesz, że to ona? '' - zdziwił się Allen. ,, Widziałam jej zdjęcie, a co? '' - powiedziała Tiffi. ,, EJ JULKA! '' - krzyknęła Tiffi. ,, To pewnie oni! '' - ucieszyła się Julka. Julka się ucieszyła i pobiegła do nich. ,, Cześć, jestem Julka! Witamy w Krakowie! '' - powiedziała Julka, grzecznie. ,, Znamy Cię, ponieważ zamówiłaś paczkę! To od nas! '' - Tiffi dała jej paczkę. ,, Dziękuję! '' - Julka podziękowała i poszła otworzyć. W środku była jej ulubiona suknia do tańca. Julka się bardzo ucieszyła na widok sukni. ,, Dziękuję Wam! '' - Julka przytuliła Tiffi. Allen miał łzy w oku. ,, Allen, ty płaczesz? '' - zdziwił się Odus. ,, Nie, to tylko wzruszenie. '' - powiedział Allen. ,, Chodźmy! Pokarzę Wam moją salę do tańczenia! '' - powiedziała Julka i ciągła Tiffi za rękę, Odus poleciał, a Allen pobiegł. ,, Zobaczcie! Tu będę tańczyć, a tu będą dorośli oceniać! '' - Julka pokazała im salę. ,, Teraz muszę iść ubrać suknię! '' - powiedziała Julka i poszła się przebrać. ,, Dobrze, poczekamy! '' - powiedziała Tiffi. Julka się pokazała. ,, Wow, ale mega wyglądasz! '' - uśmiechnęła się Tiffi. ,, Dziękuję! A teraz chodźmy na scenę, bo inni już są! '' - powiedziała Julka i poszli na scenę. ,, Julka, zła wiadomość. Chłopak, z którym tańczysz nie przyjdzie, bo jest chory. '' - powiedziała dorosła pani do Julii. ,, A to szkoda... I z kim ja będę teraz tańczyć?! '' - Julka posmutniała. ,, Spokojnie Julka, ja mogę z Tobą zatańczyć! '' - powiedziała Tiffi. ,, Ale to musi być chłopak. Przecież nie dziewczyna z dziewczyną, bo to będzie trochę głupie. '' - powiedziała Julka. ,, Allen jest chłopakiem! Może on? '' - Tiffi zaproponowała. ,, No nie wiem, zależy, czy pani się zgodzi... '' - Julka nie wiedziała. ,, Spokojnie Julka, ja się spytam. '' - powiedział Allen i poszedł. ,, Przepraszam, my się znamy? '' - zdziwiła się dorosła pani. ,, Spokojnie, trafiliśmy tu z takiego portalu, ponieważ nagrywamy odcinek, że podróżujemy po świecie. Czy mógłbym zatańczyć z Julką, póki nie ma tego jej chłopaka? '' - spytał Allen. ,, A jesteś chłopakiem czy dziewczyną? '' - pani nie wiedziała. ,, Chłopakiem! '' - krzyknął Allen. ,, Dobrze, możesz! '' - pani się zgodziła. Allen się ucieszył. ,, I co? Możesz? '' - spytała Julka. ,, Tak. Pani się zgodziła. '' - powiedział Allen z uśmiechem. Julka była z Allen w parze. Były jeszcze trzy inne pary. ,, Ej Julka! Kto to jest? '' - spytała koleżanka Julki. ,, To Allen. Zastępuje moją parę, a co? '' - wytłumaczyła Julka. Koleżanka Julki się zaśmiała. ,, Co cię tak bawi? '' - zdziwiła się Julka. ,, Nie nic, dobra cicho, bo zaraz zaczynamy. '' - powiedziała koleżanka Julki. ,, Ale ja... Nie umiem tego tańczyć. '' - martwił się Allen. ,, Spokojnie, moja koleżanka Cię zaraz nauczy! '' - Julka uśmiechnęła się do Allen. Koleżanka Julki pokazała mu, jak się to tańczy. ,, Już rozumiesz? '' - spytała Julka. ,, Rozumiem. '' - powiedział Allen. Zaczęło się. Przyszli dorośli i usiedli do ławki, potem ocenią, czy ładnie zatańczyli. Każdy tańczył po kolei. Najpierw tańczyła pierwsza, później druga. Teraz koleżanka Julki zatańczyli. Ich ocena była 6/10. Teraz była kolej Julki i Allen. Zatańczyli. Dorośli patrzyli się, dziwnie. Skończyli tańczyć. ,, Już się boję, jaka będzie ocena... '' - martwiła się Julka. Ocena była... 10/10!
Julka się mega zdziwiła. Aż się popłakała ze szczęścia.
,, Dziękuję Wam, że byliście ze mną! Bez uroczego Allen nie miałabym pary. '' - uśmiechnęła się Julka. Allen się zarumienił, a Julka go przytuliła. ,, To takie wzruszające! '' - Odus powiedział ze łzami w oczach. ,, Fajnie się z Tobą tańczyło ale niestety... Musimy już wracać! '' - Allen się uśmiechnął do Julki. ,, Dobrze, pa! Wpadnijcie kiedyś! '' - cieszyła się Julka. ,, Wracamy! '' - Tiffi, Odus i Allen powiedzieli razem i wskoczyli do portalu. Koniec.
YOU ARE READING
,, Taniec w Krakowie '' Candy Crush Saga fanfic 1
FanfictionDziś Tiffi, Odus i Allen wybierają się do Krakowa. Spotkają się z dziewczyną o imieniu Julka. OPIS SERIALU: Candy Crush Saga: Podróże po świecie - Serial animowany wymyślony przez zuzannas175. Został stworzony dnia 13.01.2020 r. W tej bajce występu...