▪25▪
Tatil başladığı için bölümler hızlı geliyor ama ara vereceğim maalesef çünkü bu sefer bölümdeki sahneler beni etkiliyor onlardan kendim de birşeyler ekleyerek yazmak istiyorum.. 😇🤦♀️
Azer Karaca'yı kaçırdı evet bakalım şimdi Karaca ne yapacak bu durumda ? 🤔
Okuyup görelim hep birlikte o zaman ?💁♀️
Yorumlar için çok teşekkür ederim 😻
●b e k l e d i ğ i n i z s a h n e v a r m ı ?●
▪Akın olayını ben dizideki gibi değil de burada değişmek istiyorum. Çelişkili bir durum vardı ya babası hakkında.. 11 bölümde belli etmiştim ama ilerleteceğim biraz daha bilginize ▪
●M i n i k b i r s o r u ; Akın hakkında bu hikayede sizce nasıl bir geçmiş gelecek ?●
Yorumlarınızı bekliyorum
Ve
İyi Okumalar diliyorum 😊
▪25▪
Azer'in Ağzından
Annemin zoruyla aşağıya inmiş saatlerdir Karaca'nın uyanmasını bekliyorduk. Ne kadar yıpratırlarsa Karagülümü bir türlü uyanamıyordu. Ama bende Azer isem soracaktım bunun hesabını hepsinden.
Ailemi bende seviyordum da.. Eğer bana böyle birşey yapmış olsalardı kendime eziyet edeceğime çeker giderdim. Tamam uzaktan yine korurdum. O kadar. Ama Karaca öyle mi? Yaşadıkları yetmezmiş gibi hâlâ daha ileri gittikleri halde onlar için tamam diyerek susması bana git demesi koyuyordu.
Kabul ilk başta bende kovdum, uzaklaşması için soğuk davrandım ama onun ki kendine eziyet etmek.
Bende Azer Kurtuluşsam şu evde gitmek istiyorum lafı duyulsun o zaman öğrenecek kaybetmek ne demek Karaca hanım. Bakalım el mi yaman bey mi yaman ?
"Ben Karaca'ya bakmaya gidiyorum." Dayanamayıp ayağa kalktığımda anam durdurdu.
"Otur oturduğun yere aldırtma terliği elime!" Fadik Ana yine racon kesmeye geçmişti. Birşey demeden biraz camın önüne doğru yürüdüm.
Dışarıya bakarken derin bir nefes aldım."Ulan akılsız madem kaçırdın götürsene kendi evine daha rahat olurdun. Şimdi gelde çık odaya sıkıyorsa Fadik Sultanın yanında." Bunu söylemem ile kafama yediğim yastık ile başımı tutup döndüm.
"Ana ne yapıyon kurban olayım? Ne ettim gene?" Dediğimde en son terliği eline alınca gözlerim açıldı."Hele bir daha ağzından şu kız ile bu durumda yalnız kalmak istiyorum lafı çıksın. Bak o zaman o kafan yerinde mi!?" Dediğinde telefonumu alıp söylene söylene kapıdan dışarıya çıktım.
"Ana mı düşman mı belli değil ha? Sultan gitti Fadik geldi. Kızı cehennemden kurtardık dedik geldik kurdun önüne attık iyi mi?"
Yazarın Ağzından
Azer kendi kendine bahçede volta atmak ile meşgulken arkadan gelen seslerle yerinde sıçrayarak döndü.
"Bizimki formunda görüyon mu?"
"He he görüyom kurban baksana birazdan halaya adam çağıracak.."
Silahını çekip doğrulttuğu zaman gördükleri ile kısa bir küfür savurdu Azer.
"Sizin zamanlamanıza.. Ne diye sessiz geliyorsunuz oğlum aklımı çıkardınız lan yerinden!"
Azer, Murtaza ve Timsahı azarlarken ikside keyifle gülüyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Aşk Masalı "Azer&Karaca"
Fiksi PenggemarÇukur dizisinde, Azer & Karaca aşkına ithafen yazılacak hayali sahneler ve bölümlerde yayımlanan sahnelerin kendi hayal gücüm ile desteklenerek yazılacak kısa hayran kurgu hikayedir. Destekleyenlere teşekkürler ve şimdiden iyi okumalar dilerim.. ins...