Odlíčila jsem svůj výrazný make-up, který jsem měla na vystoupení a převlékla se z těsného kostýmku do pohodlnějšího oblečení. Vytáhla jsem z šuplíku pod kosmetickým stolem krabičku cigaret a jednu cigaretu jsem si zapálila. Je to taková moje rutina po vystoupení, kterou mám skoro každý den. Chvilku jsem jen tak seděla na červené kožené sedačce a se zapálenou cigaretou koukala na zeď, na které byly hodiny, které ukazovaly osm hodin večer. Myšlenkami jsem se dostala zpátky na taneční molo, na kterém jsem se střetla s pohledem neznámého muže. "Alice?!" řekla jsem silnějším hlasem, aby mě Alice slyšela. "Ano, zlato?" pomalu otevřela Alice dveře, které za sebou zavřela. "Na mém vystoupení jsem zahlédla nějaké muže na VIP salónku, co byli zač?" řekla jsem trochu lámavým hlasem. Alice se na mě podívala trochu vystrašeným pohledem. "Rose, od těch mužů se drž dál, nejsou bezpeční," posadila se vedle mě. "Nemám v plánu se k nim přiblížit," protočila jsem oči a típla cigaretu do popelníku, který ležel na stole u sedačky. "Jen mě zajímá, co jsou zač," natočila jsem se k Alice. "Bradfordská mafie, ta nejhorší, patří jí celé město a rozhodují úplně o všem," řekla polohlasem, jako by nechtěla aby ji někdo slyšel. "Ehm a ten muž co seděl v čele?" podívala jsem se do země. "Malik, kápo celé mafie, je asi ten nejhorší ze všech," nadzvedla obočí. "Proč se ptáš?" zeptala se. "Jen tak, nevím všimla jsem si, že koukal mým směrem," mnula jsem zapalovač v rukou. "Chodí sem skoro každý den řešit obchody a pobavit se," vstala ze sedačky a šla ke dveřím. "Byla bych ráda, kdyby ses od něj držela co nejdál," zabouchla za sebou dveře. Co to mělo znamenat? Proč mluvila tak vyděšeně?
ČTEŠ
Unstable Life
FanfictionŠpatná nálada, smutek, možná dokonce deprese. Sáhnete po krabičce a doufáte, že to zmizí jedním nádechem. VULGÁRNÍ SLOVA - ano SEX - ano