Sziasztok! :) Megis hoztam a 10.részt. Light-os 16-os :D
Jó olvasást ARMY-k :))
/ Leguggoltam az ágy mellé és megsimogattam tökéletes arcbőrét amire azonnal grimaszolt egyet.
Halkan elkuncogtam magam.
- Ébredj Taehyung - suttogtam.
Annyira nem akartam felkelteni, de még sok mindent elkellett ma intéznünk.
Nézni szerettem volna gyönyörű valóját, ahogy valószínűleg valami kellemeset álmodik. /
Taehyung Pov.
A fürdőzésem picit máshogy alakult mint ahogy terveztem.
Amint a kádban elhelyezkedtem és próbáltam volna pihenni, olyan szintű rózsaillat csapta meg az orrom, hogy szívem heves kalapálásba kezdett és testem azonnal reagált a különös aromára.
Ez nem lehet Jungkook illata hiszen itt sincsen. A fürdősónak tudtam be a hatást, bár tudat alatt éreztem ehhez a ház tulajdonosának is köze van. Bármennyire is nem akartam vele foglalkozni, testem újra és újra emlékeztetett rá, hogy igenis szenteljek ennek figyelmet.
Szemérmetlenül kéjelegtem egy idegen kádjában, ami a vágy mellett egy kis adrenalint is adott, így az élvezet ami bennem cikázott végig az önkielégítésem alatt hihetetlen magaslatokba hágott.
Ánuszom teljesen nedves volt az izgalom hatására, amiről egészen biztos hogy nem a víz tehetett. Hihetetlenül pulzált ami remegést váltott ki belőlem és még nagyobb élvezetet nyújtott számomra ha ez lehetséges.
A sok inger teljesen elborította az agyam és legszívesebben Jungkookért ordítottam volna, hogy tegyen velem azt amit csak akar. Vágytam rá. Tudtam, hogy testem ő iránta kiáltozik és áhítozik.
Mikor élvezetem vége egyre csak közeledett próbáltam hangom visszatartani, nehogy az alfa meghallja. Olyan szintű gyönyör ért utol ami miatt hátam ívben feszült és ajkaim egy néma nyögésre nyitottam. Annyi lélekjelenlétem még volt, hogy ne buktassam le magam.
Nem volt szexuális együttlétben még részem, de ha hasonlítgatni kellene akkor arra tippelnék valami ilyesmi mámor fog átjárni akkor is.
Mikor összeszedtem picit magam a kádból kimászva törülköztem meg és miután felöltöztem kiléptem a fürdőből.
Az az illat ami körbejárta a folyosót megállított abban hogy a szobába lépjek át.
A rózsaaroma mellett valami teljesen más is helyet kapott. Nem tudtam mi lehet ez de azonnal a levegőbe szimatoltam újra és újra. Nagyon tetszett és tudtam ha tovább szaglászom biztos, hogy megint izgalomba jövök. Ez az illat semmihez nem volt fogható amit eddig bárhol éreztem. Vágy. Ez volt a legjobb szó rá.
Remegés fogott el és testem éreztem újra áhítozik a kényeztetésért. De most már nem adhatom meg neki. Késő volt és nem is akartam magam ehhez hozzászoktatni, így próbáltam nem foglalkozni vele, hogy az előző élvezésem ellenére tagom újra éledezik.
Szobába mentem és becsuktam az ajtót mintha ezzel az illatokat is kitudnám szorítani szaglójáratomból. Hevesen véve a levegőt ültem le az ágy szélére. Nem lesz ennek jó vége hogy akárhányszor megérzem Jungkook aromáját így reagál majd a testem.
Könyörgött a férfiért de tudtam, hogy tartanom kell magam. Csak azt nem tudtam meddig fogom tudni.
Eldőltem az ágyon és betakarózva kémleltem a sötétben a plafont. Vajon ő mit csinálhat most? Alhat már?
YOU ARE READING
Singularity •Vkook•
RomanceJungkook a kemény bérgyilkos Alfa soha nem gondolta volna hogy, a megbízást amit azon a bizonyos estén fog kapni így megváltoztatja az életét. • Legszívesebben most azonnal én magam tisztítottam volna meg, hogy még véletlenül se maradjon semmi nyom...