GinnyWeasley: Ben Ginny Weasley. Artık paçamı Potterlerden kurtarmış, gerçek aşkı arayan özgür kız. Bir hoşgeldin alırım.😉
792.093.552beğeni 90.221yorumGinnyLongbottom: Hoşgeldin prenses. Şimdi sana bir görev, Neville'yi Lavender'den ayır ve Longbottom soyadını al!
GinnyFansClup: @ginnylongbottom yaw lan kız potterle evliyken potter soyadını almadı. Neville'yle evlenince mi soyismini değiştirecek?
GinnyPotter_7: tatlılarım benim... O mal kafanıza şunu sokun ki Ginny ile Harry aşkem barışacak!
↪Ginnpour_5: Neden küstüler ki?
↪Ginnyour: Harry, Cho ile olan bi fotoğrafını paylaşmış. Sanırım öpüşürken.
↪Choyılannn: Yine bir çiftimizi Cho bozdu :/
PotterFans_88: yaw s*ktir low
HermioneGranger: Hayırlı olsun mu desem, geçmiş olsun mu bilemedim
GinnyWeasley: emin ol kanka, böylesi ikimiz içinde daha iyi olacak.
RonWeasley: Umarım..
Marx_Loong: @GinnyWeasley şey merhaba.. Ben Viktor'un bir arkadaşıyım da. Ateş kadehi sıradında görmüştüm sizi. Fakat sevgiliniz var diye yazmak istemedim, kafanız karışır veya yanlış anlaşılırım diye. Ama madem ayrıldınız bir sormak isterim.. Tanışabilir miyiz?
HarryPotter: hayır
HarryPotter: yo
HarryPotter: ASLA
HarryPotter: NEVER
HarryPotter: Hiçbir zaman
RonWeasley: Üzgünüm kardeşim ama bunları söyleyebilmen için aranızda bir bağ olması gerekiyor. Mesela Cho ile fotoğrafınızı paylaşmadan önceki evlilik bağınız gibi...
LunaLovegood: Harry seni anlıyorum.. üzgünsün biliyorum fakat yaptığın biraz demeyeceğim baya kırıcıydı. Üzgünüm ama tepki göstermekte haklılar ve kendini affettirmen gerekiyor
HarryPotter: beni anlayan tek insan olduğun için teşekkürler luna
LavenderBrown: Üzgünüz harry fakat burada trip yiyecek olan birisi varsa o da sensin hiç arkadaşlarına trip atma
HarryPotter: Anlayamadığım bir şey var Lavender.. Daha geçen ay Ron için sürünüyordun şimdi nasıl arkadaş olabiliyorsun?
LavenderBrown: Hemen anlatayım.. Sen nasıl daha bir ay önce Ginny'e deliler gibi aşık, sözünden hiç çıkmayan kocasıyken daha iki gün önce atılmaması gereken bir fotoğrafı attığın gibi bende onlarla bir anda arkadaş olabildim..