Era o zi obișnuită în conacul lui Slender. Era,până când telefonul meu a inceput sa sune ca retardatul trezindu-ma din somn.
Vally- Faaaa. Cioara schizofrenica. Azi vin la conac si sunt pregatita sa il recuceresc pe Red.
Eu- Fa proasta iadului. Red are iubită.
Vally- Nu pentru mult timp*voice diabolică*. Il voi recâștiga*închide telefonul*
Alta care vine sa stea pe capul meu la conac. Mai multa ordine si disciplina fac eu decat Slender.
Macar daca ai fii ordonată. Deabea atunci ai putea spune ca faci ordine si disciplina in conac.
Draga conștiința. Am o propunere. Mergem impreuna la unchiul Hades si il facem sa ne ajute sa pleci si tu in vacanta,sa ma lasi dracu in pace.
Vreau sa vad cum încerci să scapi de mine.
Vally- Blue! Blue! Faaaaa!
Eu- Taci dracu odată din gura aia.
În următoarea secundă ma trezesc cu o specie de păduche cu coarne și ochi roșii.
Eu- Cei care tin la sănătatea lor mintală sa coboare in sufragerie acum!
Red- V...V....Va....Vally?
Vally- REEEED!
In urmatoarea secundă Vally sare pe Red daramandul din picioare.
Shadow- Ăla este iubitul meu,nou venit-o. Dacă ești alta fană nebună jur ca o sa pleci fără picioare din conac.
Red- De fapt,Shadow,ea e Vally.... Fosta....mea...iubita....
Shadow- Ce?! Si cand aveai sa imi spui ca fosta ta iubita e un demon? Si cat ati fost impreuna?
Vally- 5 ani bitch*fata triumfatoare*(Ma simt ca AntisocialHater😂)
Vally se uita la Shadow râzând ca o psihopata,arătându-i minunatele ei degete mijlocii vopsite in negru.
Eu- Am o idee*față diabolică*. Vom organiza Jocuri Olimpice pentru a decide cine il va câștiga pe Red!
Red- Sunt împotriva!
Eu&Vally&Shadow- Parerea ta nu contează!!!
Bianca- Astfel Blue a inceput sa faca pregătirile rugându-l pe Slender sa transforme curtea din spate a conacului într-o arenă.
Jeff- Apar si eu in capitol?
Bianca- Din fericire nu. De fiecare dată când participi la jocuri in grup cineva rămâne traumatizat. Din cauza cui nu mai doarme Masky in nopțile cu luna plina?
Jeff- Din cauza mea...
Bianca- Revenind: In continuare va prezint Jocurile Olimpice!!!*voce de prezentator*
Vally- O sa sterg cu tine pe jos păpușică!
Lj- *voce de prezentator sportiv* Buna ziua dragi spectatori, si bine v-am gasit la prima ediție oficială a Jocurilor Olimpice în curtea de in spate a conacului lui SlenderMan!! In continuare Ej va va prezenta ce se întâmplă cu concurentele înainte de probe.
Ej- *crezând că nimeni nu il aude* Frate ce tare e! Ma simt ca la știrile de la ora 5!*i se transmite ceva prin casca* In continuare veți afla cum se comporta fetele înainte de prima probă. Shadow am venit sa iti luam un interviu*bate la ușă*.
Shadow- O omor!!*față de iubita geloasă cu rimelul curs pe față*.
Ej- Deoarece Shadow a inceput sa mârâie la camera am decis ca vom merge mai repede la cealaltă concurentă Vally! *bate la usa* Vally am venit sa iti luam un interviu.
Vally- Perfect! Am o intrebare. Care tricou se potrivește mai bine? Cel roșu-sângeriu ca sa nu se observe sângele lui Shadow după ce matur cu ea pe jos sau cel alb ca sa am ocazia sa ii fac model de pete de sânge?
Ej- Ăăă. Cel sângeriu? Eu cred ca voi pleca*închide usa*. Lj ma auzi? Nu cred ca pot continua cu interviurile. Una dintre ele este gata să imi smulgă capul de pe umeri, iar cealaltă e gata sa ma jupoaie doar ca sa vada daca ii sta bine cu pielea mea drept bluza.
———Pauza publicitară———
Prezentatoarea– Aveti nevoie de un partener care sa va asculte si sa nu pună prea multe întrebări despre aventurile din pădure? Păi acum puteti face rost de o spălare pe creier gratuită la prima încercare! Trebuie doar sa sunați la 0069000 si sa alegeți oferta care va este mai atractivă. Puteti sa ne accesați si site-ul www.69dorinte.com pentru a vedea fiecare ofertă in detaliu.
––Pauza publicitară încheiată––
Lj- Prima runda a Jocurilor Olimpice este speriatul lui Toby! Prima este Shadow.
Toby- *legat de un scaun cu banda adeziva la gura* Mm mmm mm
Blue- Prin traducere "Sunteti asa de răi"
Night- Faceti-l sa sufere!! Muahahaha!!!
Lj- Prima runda poate sa inceapa!
Shadow- *fata diabolica* Bau!
Toby-*poker face* Mmmhm mhhm mhm. Mhhhmmh mmmhm.
Blue- Prin traducere "Chiar atat poti? Imi pare rau pentru tine."
Vally- Putem astepta 10 minute pana cand se mai intuneca?
Shadow- Nu-i corect!!
Bianca- Eu sunt autoarea si eu aprob aceasta cerere,asa ca taci.
Vally- *se face una cu intunericul si se pune in spatele lui Toby* I can see you *se pune in dreapta lui* I am here *dispare* *ras diabolic*
Bianca- Deoarece cobaiul nostru a lesinat nu putem continua cu urmatoarele probe. Prin urmare castigatoarea care va pleca cu Red inapoi la conac este,tobele va rog,*sunet de tobe* Vally. Cine este impotriva sa spuna acum sau sa taca pe vecie. Inafara de tine Shadow.
Shadow- Dar....Eu il iubesc pe Red.
Bianca- Imi pare rau dar de fapt nu prea imi pasa.
Si-am incalecat pe-o sa si v-am spus povestea asa
Vally cu Red au ramas ca un cuplu retardat
Shadow a plans 3 zile dar mai bine pentru mine,
Am scapat de-un personaj
Jeff- Ia gata ma!Ce-i cu poemul asta de copil de gradinita?