- Oğlum bana gelecekte ne yapmak istediğinden bahset.
Dedi birden babam fakat ağzım doluydu çünkü biz şuan kahvaltımızı yiyorduk.
- Baba benim son seviye yeteneğim yetiştirdiğim canavarla birlikte hızlı seviye atlamamı sağlıyor ve canavar benim gücümün onda altısı kadar fazladan güç kazanıyor yani ben ne kadar güçlüysem oda o kadar güçlü olacak o yüzden savaşçı olmak istiyorum.
- Sen ne ara onda altıyı öğrendin daha okula bile gitmedin?. Bir kere bile evdeki basit kitaplara dokunmadın. Sen bunları kimden öğrendin.
5 yaşında olduğumu unuttum
- Şaman Faruk amca bana yeteneğimi açıkladı. Zaten son seviye olan bir yeteneği gücümün merkezinde tutmak beni iyi güçlendirir fakat destek olarak kullanırsam çok daha fazla güçlü olurum.
- Oğlum ben senin dediklerini anlamadım ama şaman bu dediklerini sana söylemiş ve bir fikir vermiş
Babam anneme baktı sonra tekrar bana baktı.
- düğünde takılan altınlar senin için harcayacağız ama her zaman iyi notlar beklerim derslerin kötü gitmeye başlarsa seni okuldan alırım ama parayı yine senin geleceğin için saklarız haberin olsun. Bu para anca seni 13 yaşına kadar ki okumana yeter. Işte o zaman şövalye veya savaşçı bursu kazanman lazım.
- Tamam baba çok çalışacağım.
- Okullar 3 ay sonra başlıyacak. Annen sana okuma yazma matematik öğretecek iyi çalış. Şuan sana birşey demiyorum zaten seni 13 yaşına kadar okutacaktık. O zaman geldiğinde tekrar konuşacağız haberin olsun.
- Tamam baba
- Gelelim köpek yavrusuna onu neden istemiyorsun? 3 aylık yavru 16 aylık olduğunda yetişkin olmuş olacak hemde bedava. Sen sonra güçlü bir canavar edinirsin ama şuan o senin için en iyi seçenek.
- Tamam baba o zaman O yavruyu bana getirir misin?
- Birde biz kahvede hep bu konulardan konuşuruz 13 yaşında sınıf olarak büyücü seçersen dahada güçlü olursun. oğlum bir düşünsene seni koruyacak 10 tane alev kurdu olsa sende düşmanlarına alev topu fırlatsan. Hem alev kurtlarına can verirsin hem düşmanlarına hasar Mükemmel kombinasyon.
- hahah evet öyle ama ben savaşçı olucam.
- Okçu ol oda çok iyi iş görür. Hayalet oklar yeteneğini öğrendim ki kimse duramaz karşında.
- hahah evet öyle ama ben savaşçı olucam.
- Şaman veya efsuncu ol canavarlarına büyük destek sağlarsın.
- hahah evet öyle ama ben savaşçı olucam.
- Tamam anladım kafaya koymuşsun kayınpederim gibisin kime çektiğin belli oldu.
- Baba bunu sen mi söylüyorsun.
- Zeyno ben kahveye gidiyorum dönerken ekinlerede bakarım.
Babam gitti akşam yemeğine geldiğinde köpeği de getirdi. Annem ona kıvrık dedi ismide öyle kaldı. Kuyruğu sırtına doğru kıvrık olduğundan öyle dedi. Istatistiklerini öğrenmek isteyen kişi şehre gidiyormuş. Bizim
Köydeki en güçlü savaşçının sınıfı mızraklı suvariymiş güç puanı sadece 18 bin civarındaymış. Ben 8 bin güç puanına 4 günde ulaştım. 10. Günde 21 bin oldum, 1 ayda 55 bin oldum 3 ayda 137 bin fakat yeteneklerim seviye atlamadı. Neden olduğunu başta anlamadım fakat sonra yetenek açıklamalarının çoktan değiştiğini gördüm.
'Verilebilecek güç sınırı aşıldığı için seviye atlaması imkansızdır.' Bu beni üzdü yine önüm kesildi. Yenilmez karakter olma hayalim engelleniyor.
Fakat okula başlamadan 2 sınıf yeteneği daha öğrendim.
Biri ateş direnci canım çok olduğundan ne kadar canım gidecek diye ateşle test etmek istemiştim ki direnç kazandım. Sonra kutsal yeteneğimi üstünde kullandım sonuç diğer yeteneklerden çok farklı oldu '%99.9 ateş direnci'. Bir diğeri ise 'Dayanıklılık artışı %10.000' oldu.
- istatistikler
Isim: Fatih Seviye:2
Sınıf:Acemi dövüşçü
Ünvan: Yok GP:146730
- Can: 139450/130450
- BH:0 Dyn:139450/130450
- BG:0 FG:140
- BD:0 FD:7000
- Çeviklik:140 KŞ:%100 KH:%25100
- Ateş elementi direnci:%99.9
Büyü direncim hiç artmadı bunun neden olduğunu anlayamadım. Son olanlardan sonra birine soramazdım. Saldırı gücümü arttıracak bir yeteneğim olsa güzel olurdu. Ama seviyem düşük önce onu yükseltmek lazım. Aylar geçti sınıfta kimseye bir kez bile vurmadan dövüşleri kazanmaya çalışıyordum fakat sınıftakiler bunu yanlış anladı benim tekniğimin güreşmek olduğunu sandılar. Bende bozuntuya vermedim sınıftaki savaşçı öğretmenimiz bile beni yenemediği için bana yenilmez güreşçi dediler ama bilmiyorlardı ki bir kere vursam ölecekler. Arada bir ormana kaçmak geldi içimden ama acelem yoktu ve Kıvrık'ın büyümesini bekliyordum. Isminin bekçi köpeği olduğunu gördüğüm gün onunla ormana avlanmaya gidicem. Çok oyuncu bir köpek ve ne desem anlıyor otur,kalk,yat ben daha öğretmeden biliyordu. Ölü numarası yap dediğimde başta anlamadı ama kapması uzun sürmedi şimdilerde ona ufak eşek arabası çektiriyorum. 1 ay sonra yetişkin olacak bende 3 ay sonra 2.sınıfa geçeceğim.
Geçen yıl bu dünyanın orta çağdan kalmadığını öğrendim. Ilk defa bir helikopter görmüştüm. Anladığım kadarıyla taşrada gelişmiş teknolojiyi sadece soylular kullanabiliyordu. Bizim köyümüzün bağlı olduğu kasabadan ekinleri satın almak için bir tüccar baronun oğlu geldi. Herkesin ekinlerine değer biçti,satın aldı ve gitti. 2 gün sonra 10 kamyon geldi. 3 kere 2'şer gün arayla ekinleri almaya tekrar tekrar geldiler.
O zaman gelenlerin arasında birde çağırıcı vardı çağırdığı canavar 4 metre yüksekliğinde bir kurtadamdı.
- yarı evrilmiş Kurtadam seviye 67 Gp:37550
Insanların seviyelerini güçlerini göremiyorum fakat canavarların güçlerini görmekte işime yarar. Ama şu ana kadar hergün 1 saat çalışmayla 400bin güç puanı yaptım. 6 yaşındayım ve köyden çıkmam imkansız diye düşünüyordum. Ama 40 gün sonra 13 yaşındakilere sınıf kutsama ritüelini yapmak için bir soylu gelecek. Işte o zaman bende kendimi öne atacağım ve güçlü denilen tüm 13 yaşlara meydan okuyacağım bana maddi destek olması için gücümün yüksekliğini ona göstericem. Hihihiihii. Ama ters tepmesinden korkumuyor değilim. Babama sorduğumda -yap gitsin hepsini yen ben daha başka birşey istemem- dedi.
Ama son savaşlarımda şunu fark ettim tutup yakalamam hasar vermesede yinede saldırı olduğunu öğrendim.
Kimi yakalasam her saldırım %100 kritik vurduğu için %100 oranında sersemletiyor bu yüzden bana direnemiyorlar ve yetenek kullanmıyorlar. Bu benim yakalama hareketlerimi karşı konulmaz yapıyor.
Kıvrık 16 aylık olduğu gün ismi değişti gücü çok fazla arttı.
- Isim: Kıvrık ırk: Çoban kangalı
seviye:1 sınıf:bekçi köpeği Gp:394,600
Yetişkin olduğu gece evden kaçtım. Kıvrık'ın üstüne bindim 1 yılda boyu çok uzadı. Ama bunu benim kutsal yeteneğime bağladım. Üstüne bindiğimde ki görünüşüm yetişkin bir insanın bir ata bindiği görünüşü ile aynı olduğunu düşünüyorum. Bütün akşam canavar avladık. Kime saldırsa yara almadan öldürüyordu. bir gecede 18 seviye atladım. Karşılaştığı en güçlü yaratık bir taş zırhlı ve 3 boynuzlu gergedan bile ona karşı savunma yapamadı.
- Reysay Dağının taş zırhlı gergedanı
Seviye:107 Gp:206,300
Eve geri dönüp yatmadım antrenman yapmaya devam ettim. Babam erken kalktığımı düşünmüş olacakki beni bakkala ekmek almaya gönderdi.
Ekmek almaya giderken kahvede karmaşa ve gürültü vardı.
- Kıvrık otur ve beni bekle.
Kıvrık'ı dışarda bırakıp içeri girdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kıyametin Dengesi
Science-FictionBenim gibi bir bilimkurgu severin hayal ettiği bir hikaye Edebiyattan anlamam ama umarım hayalimdeki evrenin hikayesini seversiniz