✦Dördüncü Yıldız✦

119 8 2
                                    

Dal bizi taşımak için fazla inceydi ve çatırtı seslerini şimdiden duyuyordum.Doktor bana döerek "Hazır mısın?" diye sordu ve olmayan kaşlarını kaldırdı.Ben tam neye hazır olmam gerektiğini soracakken elimi tuttu ve kendini aşağı itti.Dolayısıyla ben de onunla birlikte aşağı düştüm.Ayaklarımızın üzerine düşmüştük ve dal da hemen arkamızdan gelmişti.

+Kötü haberlerim var Amy.Ne yazık ki koşmamız gerekecek ama gitmeniz gereken yere ulaştığımızda buna değecek ve onları kurtaracağız.

-Onlar mı?

+Kamp yapan iki çocuk, onları görmüşsündür.

Evet onları hatırlıyordum ama neyden veya nasıl kurtaracağımız hakkında hiçbir fikrim yoktu.Tekrar koşma olayına gelirsek, ayakkabım yoktu ve ayaklarımızın üzerine düştüğümüz için ayaklarım zonkluyordu yani koşmam imkansızdı.Bunu Doktor'a söyledim.Bana ayrı kalmamamız gerektiğini ve dayanmamı söylerken sağ ayağımın topuğunu gördü ve sustu.Midem kalkmıştı, yara iğrençti.

+Peki Amy, ben gidip Tardis'imi alacağım ve buraya gelip seni alacağım ama o zamana kadar bir yere gitmemelisin.

Ayağıma baktım ve "Bir yere gidebileceğimi sanmıyorum Doktor." dedim.

+Lütfen dikkatli ol Amy.Onlar gerçekten tehlikeliler.

O giderken arkasından baktım ve son cümlesini düşündüm.Birini rahatlatmak için söyleyebileceğiniz cümlelerden değildi ve bu durumun ciddiyetini anlamamı sağlıyordu.O Tardis mi demişti?Tardis de ne?Aklıma Tardis'in ne olabiliceği ile ilgili senaryolar bir sürü senaryo geliyordu.Arkamdan çalı ve hızlı alınan nefes sesleri duyunca arkamı döndüm ve korkuyu hissettim.Kamp alanında gördüğüm 15 yaşlarındaki kızın gözlerine bakıyordum ve korkuyu hissediyordum.Görmüyordum, hissediyordum.Kız gerçekten korkuyordu ve benim daha çok korkmama neden olmuştu.Kız hızla bana yaklaştı ve "Hemen koş, koş ve kendini kurtar!Peşimde bir şey var ve kuzenimi-" arkadan gelen ayak sesleri kızın susmasına neden oldu.Sesler hızzla yaklaşıyordu ve kız beni çekiştiriyordu ama ayağa kalkamıyordum, sanırım sadece nefes alabiliyordum.

Özel bölümü izlediniz mi?Çok güzeldi, ve rüya içinde rüya olması iyice ilginç yaptı.Mandalinalar..

Yıldızlar İçinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin