Meghoztam a 11.részt :) Jó olvasást ARMY_k :D
/ Bassza meg. Jungkook látta, ahogy kielégítem magam. Teljesen lesápadva álltam a tükör előtt és kétségbeesésemben nem tudtam, hogy nevessek vagy sírjak ezen.
Végig nézte volna ahogy élvezkedem?
Más oka nem lehet annak, hogy olyan szemérmetlenül vigyorgott rám mikor kiejtette a kád szót. Na és a koppanás?
Minden jel arra utalt, hogy igenis az új lakótársam megleste, ahogy saját magam elégítem ki az Ő kádjában az Ő házában. /
Taehyung Pov.
Próbáltam arra gondolni, hogy véletlen egybeesések összessége mindez. Nem akartam tudomást szerezni arról, hogy Jungkook mindent látott amit én itt bent műveltem.
Nagy sóhajjal álltam neki fogat mosni és picit rendbe szedni magam.
Abban reménykedtem, hogy nem fogja nekem ezt felhozni többet és az lenne a legjobb, ha nem is utalgatna rá mert ez a tény, hogy én konkrétan kivertem magamnak a kádjában elképesztően zavarba hozott. Főleg ha még nézte is.
Mikor végeztem a fogmosással a másik fogkefe mellé raktam enyém ami gondolom Jungkooké volt. A lépcső elé érve, hajamba túrva döntöttem a fejem a falnak. Most annyira kínos ez az egész. Ha tényleg látta, akkor mindent látott valószínűleg. De az is lehet csak én vagyok paranoiás.
Na gyerünk Taehyung. Menni fog. Tegyél úgy mintha semmi nem történt volna. - szólított a bensőm határozottan így megemberelve magam mentem le.
Alsószinten a konyhából hallottam motoszkálást így mikor benyitottam meglepettem konstatáltam, hogy Jungkook a tűzhelynél áll és éppen reggelit készít. Történetesen rántottát.
- Ülj csak le. Mindjárt készen van és ehetünk aztán mehetünk is - mosolygott rám Jungkook mire észbe kaptam, hogy nem kéne úgy bámulnom mintha földönkívüli lenne. Hiszen csak reggelit csinál. Bár, sosem gondoltam volna, hogy egy olyan ember mint ő akinek van szakácsa, tudna főzni. Azt hittem azért alkalmazza Jint mert ő nem ért az ilyesmihez.
Leültem az asztalhoz és hátulról kémleltem a férfit.
Széles vállain akadt meg a tekintetem, ami így hátúlról is tekintélyt parancsolt az Alfának. Biztosan sokat edzhet hogy ilyen izmos legyen. Pólón keresztül is kirajzolódott mozdulatai miatt karján egy - két izom, amire muszáj volt nyelnem egy picit. Vajon milyen lehet póló nélkűl?
Hirtelen rezzentem össze a halk kuncogásra, ami az általam olyan nagyon jól végigmért személy felől érkezett.
- Megint nem itt vagy Taehyung - jött közelebb Jungkook és elém helyezve a tányért, ült le utána velem szembe, hogy neki álljon a reggelinek.
- Bocsánat csak összeszedtem a fejembe mit is kellene elhoznom otthonról - találtam ki gyorsan egy hazugságot, ami egészen hihetőnek is tűnt.
- Mindent hozhatsz amire csak szükséged lenne. Itt elfér - mondta kedvesen miközben falatozott.
Elmosolyodtam halványa, majd én is neki álltam a reggelimnek.
Jól esett tőle a figyelmesség és, hogy készített nekem ennivalót is. Utoljára Baekhyun csinált nekem ilyet azon a reggelen mikor magamra hagytak.
Visszagondolni is szörnyű. Vajon mi lehet most velük? Hívjam talán fel őket? Vagy nem örülnének neki? Hiszen nem véletlen nem keresnek, nem igaz?
YOU ARE READING
Singularity •Vkook•
RomanceJungkook a kemény bérgyilkos Alfa soha nem gondolta volna hogy, a megbízást amit azon a bizonyos estén fog kapni így megváltoztatja az életét. • Legszívesebben most azonnal én magam tisztítottam volna meg, hogy még véletlenül se maradjon semmi nyom...