Seni beklemek güneşin doğması gibi bir şey

201 7 0
                                    

Kumru aşkım açtın mı  gözünü,  güneşim Baharım herşeyim benim ne oldu bana kuzey tamam aşkım kendini yorma canım sonra konuşuruz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kumru aşkım açtın mı  gözünü,  güneşim Baharım herşeyim benim ne oldu bana kuzey tamam aşkım kendini yorma canım sonra konuşuruz .

Ne oldu bana dedim kuzey sanki bi rüyanın içindey dim aşkım sen yani biz bi kaza geçirdik .

Nasıl hatırlamıyor musun evet hayal mayal gibi işte kızım kumrum benim çok şükür açtın gözünü canım kızım benim anne ikra nerde kumru canım açtın mı gözünü çok sevindim.

İkra iyi tatlım niye yalan söylediniz kıza bu haldeyken nasıl söylenir iyi de öğrenecek zaten şimdi değil daha yeni kendine geldi  iyi de kızmasın sonra ya görmek isterse abi .

Bilmiyorum bi şekil de oyalı yacaz simay of ya nasıl saklanır ki böyle bir şey ya neyse ben işe gidiyorum abi hadi gözümüz aydın olsun bakalım .

Sağol canım kumru aşkım sana bir şey olacak diye çok korktum kuzey benden bir şey saklıyorsunuz degil mi hayır aşkım ne saklayacam hadi bakalım şunlar dan ye bakalım canım .

İstemiyorum kumru güç  toplaman gerek ben kızımı görmek istiyorum kuzey anlıyor musun kumru ne kumr ne saklıyorsunuz benden siz ya bırak beni kalkacam canım kızım ne oluyor .

Burada anne beni dinlemiyor yemek yemiyor kızım ne oluyor anne siz benden bir şey saklıyorsunuz tamam çıkın ama bey hadi beni kızım lan yanlız bırakın .

Ne oluyor baba kuzey sende çık oğlum baba ne oluyor .
Kızım bak siz çok büyük bir kaza alatınız ne diyorsun baba daha açık ol lütfen bak yavrum kaza sırasında
İkra arkada olduğu için evet ne oldu peki kızım nerde ne oldu baba doğru .
Söyle bana kızım ikra öldü ne baba yalan de ne olur yalan kızım benim öldümü yani şimdi yokmu .

Kumru yavrum baba bana yardım et .
Nereye kızım a götür beni ne olur yavrum iyileşmedin ki daha baba ne olur tamam gel .

Kuzey baba ikraya gidecek miş  Kumru bırak beni ben babam la gidecem tamam oğlum peki .

Burası mı baba evet yavrum kızım .
Annem özür dilerim yavrum benim canım sen burada mısın annem affet beni seni koruyamadığım için kızım benim baba bu nasıl bi acıymış.

Geçecek yavrum hayır geçmeyecek baba benim yaram çok büyük baba geçmiyor baba keşke bende ölseydim baba o daha çok minik melek oldu kızım baba ben nasıl dayana bilirim ki .

Gidelim yavrum hadi kızım sonra yine geliriz bak sende daha yeni kalktın yavrum hadi gel .

Kumru kızım anne gördüm onu oracıkta yatıyor du neden anne neden kızım yapma yavrum daha gençsiniz .

Yine olur hayır olur diye bir şey yok artık anne kumru kuzey seni görmek istemiyorum kumru yapma böyle oğlum onu anla şu an ne dediğini bilmiyor .

Anlıyor um ama hep beni suçlayacak yapma oğlum böyle onu da anla evlat acısı ben yaşamıyor muyum anne onun acısı nı benim de kızım dı baba anne öyle ama benim de acım büyük .

Kuzey yapma böyle onu en iyi senin anlaman gerek ben çıkıyorum nereye oğlum biraz hava alacam baba tamam oğlum git biraz hava al iyi gelir .
Abi nereye  biraz hava alacam simay .
Kumru ikranın ölümün den beni suçluyor yapma öyle yapmaz o acısı var daha çok yeni abi bide kendi ne yeni yeni geldi kız abi onu da anla lütfen takma kafa na tamam canım sen içeri geç geleyim senin le yok sen geç canım ben gelirim tamam abi .

Kumru canım ben geldim nasıl sın  nasıl olayım sen ce simay bak canım abim de en az senin kadar üzgün hem kızı için hem senin için hep başında bekledi işini bilen bana verdi hiç gitmedi o da böyle olsun istermiy di kumru yapma böyle abim seni çok seviyor biliyorum yaşadığı nız kolay bir şey değil ama böyle günler aile olunur abim de çok üzgün onu suçlamak yerine yanında ol derim siz ne zorlu yollardan geçtiniz tamam bunları bi düşün canım hadi sen dinlen biraz iyi geceler .

Sana da sağol canım.
Simay ne yapıyor hiç öylece bakıyor işte inşallah herşey yoluna girer diyelim dimi evet canım ben yatıyor um iyi geceler sana da .

Kuzey konuşabilir miyiz biraz .
Tabi uyma dın mı sen hayır seni bekledim konuşmak için evet sana sert çıktım biliyorum ama canım çok yanıyor kuzey benim de canım beraber üstesinden gele cez aşkım ben hep senin yanındayım biliyorum.

Aşiret kızı!? Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin