Gözlerimi açtığımda gün daha yeni yeni doğuyordu. Üff neden bu kadar erken kalktımki ben?! Arkamı dönüğümde yanımda bir tavşan uyuyordu. Ah gerçekten! Ben buna dün gece gitmesini söylememiş miydim. Her neyse.
Y/N: Jungkook.... kookie... ya... uyansana şimdi annem gelicek.... ya! Kime diyorum.
JK: aşkım bir azcık daha.
Y/N: ne aşkımı be... uyan diyorum annem gelicek. Hani sabah erkenden kalkıcaktın?
JK: bebeğim dün gece senin uyumanı bekledim. Çok geç yattım. Azıcık daha uyusak?
Y/N: ben duş almaya gidiyorum. Geldiğimde değil yatağımda odamda bile olmıcaksın!
JK: emredersiniz komutanım!
Bornozumu alıp banyoya girdim. Elbiselerimi çıkarıp duşa girdim. Ben duş alırken birden kapı açıldı perdeyi hafifçe çekip kafamı dışarıya çıkarttım kimin geldiğini görebilmek için.
JK: ah pardon çıkış kapısını arıyordumda yanlış yere gelmişim.
Y/N: ya delirtme beni! Çık şurdan yoksa annemi çağırırım. Sapık!
JK: şu perdeyi çeker misin bir kereci göreyim nolur!
Y/N: Jungkook çık şurdan!
Her şey tamam ama bu çok fazla olmuştu. Resmen ben duş yaparken içeriye girmiş birde hiç bir şey olmamış gibi davranıp perdeyi çekmemi istiyordu.
Kendimi çok rahatsız hissetmiştim. Yutkunup Jungkook'un banyodan çıkmasını bekliyordum. Hayatımda bu kadar korktuğumu hatırlamıyorum. Jungkook benim rahatsızlandığımı anlamış olucakki kapıyı kapatıp gitti. Bende tutuğum nefesimi dışarıya verip daha derin bir nefes aldım.
Kalbim çok hızlanmıştı. Resmen ağlamak istiyordum. Ne oluyor bana böyle. Duştan çıkıp bornozumu giyinip banyodan çıktım.
Üzerimi giyinip saçlarımı kuruttum.Aşaya indiğimde annem ve Jungkook kahvaltı ediyorlardı. Onları hiç takmadan çantamı aldım.
Annem: nereye? Kahvaltı etmedin.
Y/N: birisiyle buluşucam. Kahvaltımı onunla yaparım.
Annem: kiminle?
Y/N: senin için önemsiz biri. Ama benim için önemli biri.
Annem: işe gitmicekmisin?
Y/N: daha çok erken. Zamanında şirkette olurum.
Evden çıkıp taxi çağırdım. Babamla bir kafede buluştuk. Birlikte kahvaltı ettik. Aslında annem ve babamın yeniden birlikte olmalarını çok istiyorum. Ama annem bu çocukça hareketlerinden vazgeçmediği sürece babam geri dönmeyecek. Hem annemin kendinde küçük bir adamla evlendiğini duydu bir kere. Bir daha hayatta geri dönmez.
Y/N: baba eve geri dönsen olmazmı?
Babam: kızım ben o kadının rezilliklerinden kaçtım. Şimdi gerimi dönücem.
Y/N: ya ama benim için dönsen olmazmı? Hem o adam evimize geldiğinden beri çok dışlanıyorum. Hem Annem hemde o adam bana çok kötü davranıyorlar.
Bir azcı duygusallık katsam bir şey olmaz her halde? Babamı en hassas yerinden vurucam. Bana karşı olan titizliği. Sonuçta tek çocuğuyum.
Babam yavaştan yumuşamaya başlıyordu. Düşüncelerine dalıp gitti. Tam zamanı onu ikna edebilirim!
Y/N: hem biliyor musun o adam bir sapık. Sabah ben duş yaparken içeriye girdi.
Babam: b-bir şey yaptımı sana?
Y/N: hayır. Bağırdım gitmesi için. O da annemin gelmesinden korkup kaçtı. Geceleri korku filmi seyrederken ikisi bir birlerine sarılıyor bende korkudan gece uyuyamıyorum. Annem her istediğini giyiniyor ama benim etek giyinmeme izin vermiyor.
Babam: nedenki?
Y/N: o adamın bana bakmasını istemiyor. Geri dönecek misin?
Babam: ....hayır.
Yuh! O kadar iftira attım! Annem bana çok kötü davranıyor dedim ya!
Babam: ... ama...
Y/N: ama?
Babam: ama seni yanıma alabilirim.
Y/N: senin sevgilin yok dimi? Yada evlenmedin dimi?
Babam: maalesef bekarım.
Babam aslında istese şimdiye kadar 40 kişiyle evlenmişti. Ama annemi unutamadığı için evlenmiyor bunu çok iyi biliyorum. Her ne kadar itiraf edemesede hala annem aşık.
Yeni bölüm için 175 vote lütfen~
Yazarken çok zorlanıyorum. Aklıma hiç bir şey gelmiyor😖
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÜVEY BABAM JJK/*TAMAMLANDI*
RomanceÇok mutluydum artık bir birimize çok yakındık. Asla ayrılmıcaktık. Artık her gün sevdiğim kadınla olucaktım.