12.rész💜

2.7K 201 12
                                    

Meghoztam a következő részt :) Jó olvasást ARMY_k.


/ Meglepetten néztem a sok épületet és a bokrokat, fákat, amik eltakarták a terület nagy részét a bámészkodó tekintetek elől.

Az ajtónál őrök álltak és miután Jungkook beütött valami kódot az óriási kapu ki is tárult előttünk.

- Szép napot Mr. Jeon - hangzott mind a két férfi szájából tisztelettudóan, ami hihetetlenül meglepett.

Most már tényleg nagyon érdekelt mit dolgozik Jungkook és hogy mi ez a hely ahová hozott. /


Taehyung Pov.

Ahogy egyre beljebb haladtunk a birtokon, szinte az ablakhoz simulva néztem a nagy épületeket melyek mellett elhaladtunk, és a gyönyörű növényeket amik ha tippelnem kellene a legegzotikusabbak lehettek.

A terület közepén egy, a többihez képest sokkal nagyobb ház helyezkedett el.

Teljesen összezavarodva néztem Jungkookra. Most már tényleg nem tudtam hová hozott engem. Ötletem sem volt.

- Mit dolgozol? Mi ez a hely Jungkook? Hiszen minden olyan gyönyörű, látszik hogy ez a birtok nagyon modern és biztos vagyok benne, hogy ehhez elképesztően sok pénz kell, hogy valakinek ilyen legyen a tulajdonában - kémleltem az alfát aki csak elvigyorodott.

- Mindjárt megtudod Taehyung. Egy kicsit légy még türelmes - nyitotta ki a kocsi ajtaját, így engem is arra ösztökélve, hogy szálljak ki a járműből.

Elindultunk a nagy létesítmény felé aminek ajtaja, abban a pillanatban nyílt ahogy mi elé értünk. Még a bejárat is magától nyílik itt?

Amint beljebb mentünk választ is kaptam kérdésemre mert egy aranyos, kedvesen mosolygó fiú nézett ránk. Végig néztem az ajtón állon és ahogy jobban meglestem nagyon ismerősnek tűnt nekem.

- Jó napot Mr. Jeon.- hajolt meg Jungkook előtt mikor bezárta az ajtót, majd rám nézett. - Tae - szólított becenevemen az illető, mire óriásira kerekedtek a szemeim.

- Chim? - tátottam el a szám, amin halkan nevetett fel Jimin. - Hogy kerülsz te ide? - na most már ténylegesen össze voltam zavarodva. A volt munkatársam mit keres ezen a gyönyörű birtokon?

Teljesen máshogy nézett ki mint előtte. Most nem olyan gyéren volt felöltözve hanem egy elegáns, kék ing volt rajta hozzá egy divatos öltöny nadrággal, ami nem tűnt olyan kényelmetlennek mint amilyenek ezek a ruhadarabok szoktak lenni. Haja szőkére volt festve, az eredeti sötét színű haja helyett. Ez az árnyalat tényleg jobban állt az Omegához. Nagyon vonzó lett, ha ezt lehet mondani mert előtte se volt egy taszító férfi.

- Megvettek. Ahogy téged is. Itt segédkezem a főnöknek - mosolygott rám majd Jungkookra.

Ó szóval őt is megvásárolták. Talán valami Omega imádó cég lenne? Vagy egy birtok az Omegáknak? Nem értettem. Milyen főnök? És Jimin pontosan itt mit dolgozik?

Jungkook láthatta az értetlenséget szemeimben és arcomon is, így lágy érintését éreztem meg derekamon amivel mozgásra késztetett.

- Jimin szólnál Yoonginak, hogy szeretnénk vele beszélni? - indultunk meg egy hosszú folyóson és egy nagy ajtó előtt megis álltunk, ahová Chim be is ment.

- Mi ez az egész Jungkook? És mit keres itt Jimin? - tettem fel a bennem kavargó kérdést.

- Mindjárt megtudsz mindent Taehyung. Kértelek, hogy légy egy picit türelmes - morrant rám, mire azonnal bólintottam egyet és csendben vártam, hogy mi fog most történni.

Jimin két perc múlva ki is dugta a nyílászárón a fejét, hogy bemehetünk.

Amint beléptünk ajkaim eltátottam egymástól. Egy gyönyörű és modern szoba fogadott. Bár a kinti épületek után meg sem lepődöm. A helyiség végében egy nagy íróasztal volt, ami mögött egy férfi ült. A szobában hirtelen két féle illat is bekúszott, a jól megszokott rózsaaroma mellett az orromba. Jimin lágy barackos illata és valószínűleg az asztal mögött ülő férfinek fahéj aromája.

Alfa. Azonnal levágtam.

- Szia Kook. Látom elhoztad a kis szépséged - szólalt meg az ismeretlen. - Megnézhetem magamnak ugye? - kelt fel a székéből és elindult hozzám, majd mikor elém ért pont olyan távban állt meg, hogy végig tudjon mérni. Szemei világos barnán csillogtak ami arra segített következtetni, hogy a férfi számára szabad préda voltam és nem hagytam hidegen Omega mivoltommal.

Féltem. Nem éreztem magam biztonságban.

A legjobban az rémisztett meg mikor az idegen közelebb hajolt nyakamhoz és nagyot szagolt a levegőbe. Az egyetlen mentségem felé néztem, aki most Jungkook volt.

- Yoongi. Kérlek óvatosan vele - lépett mellém Jungkook és védelmezően vont karjai közé, ami most hihetetlenül jól esett.

Egész testem remegés járta át, és szinte öntudatlanul bújtam Jungkookhoz lehunyva szemeim. Rettegtem, hogy ez a Yoongi nevű férfi véletlenül is úgy érne hozzám ahogy én azt nem szeretném, és mivel alfa, a testem meg vágyik az érintésre amit ők nyújtanak, még ellenkezni se tudtam volna. Úgy méregetett mintha csak egy darabárú lennék számára.

- Kook mit ne mondjak elég gyenge Omega, de hozzá kell tenni, hogy gyönyörű - hallottam meg újra a másik alfa hangát mire szemeim felnyitottam. - Ne haragudj ha megijesztettelek. Nem állt szándékomban, csak megszerettem volna nézni, hogy az alkalmazottam milyen szépséget szedett össze magának - folytatta mondandóját Yoongi mire Jungkookra néztem fel egy pillanatra.

Szóval ő lenne az a bizonyos főnök. Jimin neki dolgozik?

A másik Omegára néztem aki az ajtó mellett állt és végig a számomra új személyt kémlelte.

- Gyere ide Chim - szólalt meg Yoongi határozottan, mire a volt munkatársam azonnal az alfa mellett termett.

A fahéj illatú lágyan fogta meg Jimin derekát, aki érintésébe simult és szemeit lehunyva engedte hogy az alfa azt csináljon vele amit csak szeretne. Yoongi felém fordította félig a fiút, mire érdeklődve néztem mit is szeretne mutatni. A barackaromájú nyakán simított végig, amin azonnal észrevettem a harapás nyomot.

- Tudod mi ez ugye Taehyung? - kérdezte Yoongi, és már meg sem lepődtem azon hogy tudja a nevem.

Bólintottam egyet. Megjelölte Jimint, ami egyet jelentett azzal, hogy az Omega az övé.

- Nem vagyok olyan alfa aki több vasat tart egyszerre a tűzbe, így nem kell tőlem tartanod - nézett végig rajtam, majd vissza Jiminre aki pilláit picit felnyitotta.

Megint az az aroma ami a megszokott illatok mellé társul. Amit akkor is éreztem mikor kiléptem a fürdőszobából tegnap este. Ismerős volt.

Jimin vágyott az alfára. Nem is kicsit.

Ajkaim elnyíltak egymástól mikor tudatosult bennem, hogy Chim mennyire lesi a férfi minden kívánságát. Ami az egészben a meglepő volt számomra, hogy volt munkatársam közel se volt már olyan határozott mint előtte. Az alfa teljesen az ujja köré csavarta.

- Kérem - hallottam meg Jimin elhaló hangját, ahogy szinte vágyakozva kérleli a férfit. Egyértelmű volt, hogy mit szeretne.

Szívem heves kalapálásba kezdett ahogy végig néztem a vágyban úszó pároson. Zavarba ejtő volt az aura ami körbe lengte őket.

Teljesen kipirulva néztem fel Jungkookra. Az alfa, aki engem tartott karai között elmosolyodva nézett le rám. Ő talán nem érzi ami itt bent lebeg a levegőben. Azt a vágyat, ahogy a pár szinte felfalja a másikat, úgy hogy semmit se csináltak még egymással.

- Szerintem menjünk. Hagyjuk őket magukra - mondta kedvesen majd ki is vezetett a szobából.

- Mi volt ez odabent? - tettem fel Kooknak azonnal a kérdést ahogy kiértünk.

- Jiminnek most van a Heat-e - mosolyodott el Jungkook, mire összeállt a kép a fejembe.


Egy kis YoonMint is belecsempésztem :D

Singularity •Vkook•Where stories live. Discover now