Derek'den
Sara sallanmaya başlamıştı. Düşüyorken yakaladım ve hemen arabaya doğru gittim. Tam kapıyı açıcakken bi el kapıya uzanıp açtı. Kafamı o kişiye çevirince bi kız gördüm." Ben Mia. Sara başardı." dedi. Başarmıştı. Birine can vermişti. Sara'yı koltuğa bıraktıktan sonra "Mia sen de benimle geliyorsun.Sara uyanınca seni görmek istiycektir" dedim.Mia başını sallayıp arabaya bindi. Bende sürücü koltuğuna geçtikten sonra hızla arabayı çalıştırıp avm'den çıktım. Telefondan Robert'ı aradım. " Alo Robert kızlardan uzaklaş.......... yanımda bi kızla geliyorum......... oda yanımda....... hayır hayır evdekilere kuzenimiz olduğunu söyle kimse bilmesin...............hayır hiç kimse................ Adı Mia Rio'dan geldiğini söyle................. Lora?.................güzel gözünü ayırma" telefonu kapattıktan sonra dikiz aynasından Mia'ya baktım " Mia ben Derek. Seni bizim evimize götürüyorum. Robert kardeşim sende bizim kuzenimizsin Rio'dan geldin. Evde 2 vampir 1 kurt 1 insan var.Bella insan ve hiç birimizden haberi yok." dedim. Şehirden uzaklaşmıştık. " Sen nesin?" diye sorunca dikiz aynasından sert bi ifadeyle bakıp "Melezim" dedim.Şaşırmıştı bunu anlayabiliyordum.
Sara kendine gelmeye başlamıştı. Gözlerini açıp bana baktı "Mia! Mia o nerde?" diye sordu. "İyi misin Sara?" dedim. Aynı andada Mia "Burdayım" dedi. Sara önce arkaya baktı sonra bana baktı " Sen görebiliyor musun?" diye sordu. Gülümserek "Görebiliyorum" dedim. Sara kocaman gülümseyerek "Başardım " dedi. "Sara Robert'ı aradım. Mia bizimle geliyor. Herkese Mia'nın kuzenim olduğunu Rio'dan geldiğini söylemesini söyledim. Bizi alışveriş yaparken aradığı ve süpriz yaptığını söyleriz" dedim. Sara başını sallayıp Mia'ya döndü "Çok mutlu oldum Mia bir ara başaramadım sandım." dedi başarmıştı Sara büyüleyiciydi " Başardın! Artık hayattayım çok teşekkür ederim Sara sana bi can borçluyum izin verirsen senin hep yanında olmak seni korumak istiyorum"dedi. Kurtlar Alfa'larına bağlanır onları korurdu ama Mia daha farklı bi bağlılıktaydı."Mia her zaman benimle olucaksın merak etme.Seni ben koruycam taki sen kendini koruyabilene kadar" dedi Sara her an beni şaşırtıyordu.
Sara'dan
Mia' nın yaşıyor olması bana çok garip hissetirmişti. Onu her dim korumak kollamak istiyordum. Robert'ın evini görünce Derek'i durdurmak için elini tuttum." Derek durur musun? Eve girmeden önce Mia'yla konuşmalıyım."dedim. "Tabi" dedi ve sağa çekti koltukta dönerek "Mia bak korkmana gerek yok. Ama evde çok yakın bi arkadaşım var ve bizden haberi yok o bir insan çok dikkatli olmalısın ve bir tane daha kurt var. Onun kendi sürüsü var ona sakın güvenme, ne derse bana söyle olur mu? Bunları daha sonra uzun uzun konuşuruz" dedim. Mia sadece başını salladı o çok güzeldi çok narin duruyordu. "Yaşın kaç Mia" dedim benden ya 1-2 yas küçük yada aynı yaş duruyordu. "17 yaşındayim ya sen" 19 " dedim zaman ne kadar hızlı geçiyordu. Derek eve sürmeye başladı. Garaja park ettikten sonra arabadan indik. Derek bagajı açıp torbaları aldı ve garajdan eve açılan kapıya doğru gitti. Eve daha önce dikkat etmemistim ama baya büyüktü. Gösterişliydi.
Evin içine girdiğimizde görüş açıma ilk Bella girdi. Bana telaşlı bir şekilde yaklaşıp "Neyin var solgun görünüyorsun" dedi. Mia'yı diriltim diyemezdim. Mia'yla göz göze gelince "Tansiyonum düştü sadece iyiyim. Bak gel seni Mia ile tanıştırıyım. Bu Mia Derek ve Robert'in kuzeni" dedim. Mia'ya dönüp "Mia'cım bu da Bella benim yakın arkadaşım hatta kardeşim" dedim sevecen bi gülüşle o sırada Derek beni çağırınca "Kızlar siz kaynaşın Bella sen Mia'yı diğerleriyle tanıştır" dedim. Mia'nın kulağına eğilip "Robert'ı bulmaya çalış belli etme" dedim ve yukarı Derek'in yanına çıktım. Odaya girdiğimde Derek "Dinlenmelisin" dedi bana çok güzel hissetiriyordu. Beni Önemsiyordu." Evet biraz uyusam iyi olur ama önce duş almalıyım. "dedim odadaki banyoyu göstererek. " Seni beklememi ister misin?" dediğinde şaşırmıştım "Hayır buna gerek yok" dedim. Başıyla onaylayıp dışarı çıkmadan " Çıkınca seslen" dedi ve bir şey dememi beklemeden gitti. Kıyafetlerimi ayarlayıp hemen kendimi duşa attım. Küvete dolan sıcak suyla beraber bütün vücudum gevşemişti.
Kısa süre sonra duştan çıkıp saclarımı kurutup geceliğimi giydim dus almak iyi hissetirmisti ve temiz kıyafetler. Kapıyı açıp Derek'e seslendim. Bi süre sonra elinde bi tepsiyle geldi. Tepsiye baktığımda içinde krep portakal suyu ve çikolat gördüm. Acıkmıştım. Derek " Önce bir şeyler ye sonra uyursun " diyince başımla onaylayıp tepsiyi kucağıma aldım. Yemeye başladım. Derek bana sırıtarak bakıyordu." ne " dedim kaşlarımı havaya kaldırarak. " Neden acıktığını söylemedin" dedi hissettmemistim yada unutmuştum. " Unuttum herhalde " dedim. İştahla yediğim kreplerden ve portakal suyumu içtikten sonra tepsiyi masaya bıraktım. " Güzel hadi şimdi uyuyalım " deyince birden ona döndüm. "Birlikte mi?" diye sordum." Evet daha önce de uyuduk dün de uyuduk" dedi. Haklıydı ama dün yorgunluktan hemen uyuya kalmıştım. Bu yatak çok büyük değildi. İkimizde yatağa girince bir birimize değiyorduk. Heyecanlanmıştım " Ben bi su alıyım hemen gelirim " dedim ve fırlar gibi yataktan kalkıp odadan çıktım. Onun uyumasını bekliycektim. Mutfağa girdiğimde Lora ve Mia vardı bir tek. " Selam Mia tanıştın mı herkesle" diye sordum masanın üstündeki cam şişeden yanındaki bardağa su koyarken. " Evet tanıştım"dedi. Gözlerim Lora'ya kaydığında "Lora sen ne yaptın umarım keyfin yeridedir" dedim imayla " Hiç bir şey yapmadım" dedi. Mia gergin ortamı sezmiş olucak ki." Dinleniyorsun sanıyordum" dedi Mia'da bir şey vardı bana söylemek için uğraşıyordu. "Ah evet su almak için indim.Mia hadi benimle gel sana giycek temiz kıyafet veriyim" dedim. ve mutfaktan çıkıp odaya doğru ilerledim. Derek beni duyucağı için "Mia ile geliyorum toparlan " dedim kısık sesle odaya ulaşınca Mia'yı içeri alıp kapıyı kapattım. " Bi sorun yok dimi" dedim Mia kulağını işaret edip evi gösterdi.Doğru kimse bilmiyordu. Başımı sallayıp yeni aldıklarımızdan bi tayt bi atlet verdim. Teşekkür edip çıktı. Derek tekrar yatağa geçince bende yanına gittim ve uzandım yorucu bir gündü.Gözlerimi yorgunca uykuya teslim ettim.....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖLÜM MELEĞİ
Sci-fiDaha 2 gün önce normal bir hayat süren Sara. Bir bar gecesi sonrası hayatı değişir. Vampir olan Derek Sara'ya yardım eder. Sara'nın dertleri her gün artar....