#9

425 21 18
                                    

U KOGO ZOSTANIESZ NA NOC I CO BĘDZIECIE ROBIĆ?

Baran - U Moniki. Przypadkowo podczas robienia tostów spaliliście dom, ale Monika coś poszperałem w plikach i... Z resztą, ciiii... Nic nie pamiętasz.

Byk - U Yuri. Spróbujecie napisać wspólny wiersz, bo uznacie to za ciekawe doświadczenie. Wyjdzie wam całkiem normalny a nawet głęboki. Gdy już pójdziecie spać, zbliżysz się do niej, przez co ona oczywiście zaleje się rumieńcem.

Bliźnięta - U Sayori. Macie pooglądać jakiś film. Mocno się dziwisz kiedy ona wybierze jakiś romans, ale nie protestujesz. Wykorzystując klimat, obejmiesz ją delikatnie.
Zaśniecie jeszcze podczas trwania filmu.

Rak - U Natsuki. Pójdziecie na zakupy do galerii, póki nie będzie zamknięta. Będziesz taragać jej zakupy o co pod koniec powstanie mała sprzeczka. Podczas niej Natsuki na swój Baka'owy sposób wyzna ci miłość jakieś 15 razy...
Pójdziecie spać gdy wrócicie do niej.

Lew - U Yuri. Będziecie głównie rozmawiać. Kiedy przyjdzie pora na sen, ona uprze się że poczyta ci na dobranoc. W końcu zgodzisz się.

Panna - U Sayori. Urządzicie walkę na poduszki, którą w końcu wygra ona.
Wymęczeni, pójdziecie spać.

Waga - U Moniki. Będziecie grać w Crash Royal i nawet się nie zorientujecie kiedy będzie pora na spanko uwu

Skorpion - U Yuri. Pokaże ci wywołującą dreszcze kolekcje noży. W końcu zrozumiesz co jest w nich pięknego. (Chyba że już to rozumiesz, to się dogadacie od razu owo)
Po podziwianiu narzędzi, pójdziecie spać.

Strzelec - U Moniki. Będziecie grać w planszówki do późna i starać się nie zasnąć.
Wytrwacie do 5:00 ale w końcu zaśniecie

Koziorożec - U Natsuki. Zanim zdążycie cokolwiek porobić, przypomni ci się że zapomniałeś telefonu z domu. Wrócicie po niego razem, gawędząc i śmieszkując po drodze. Pójdziecie spać gdy tylko wrócicie.

Wodnik - U Sayori. Nie wytrzymacie za długo i zaśniecie przytuleni do siebie.

Ryby - U Natsuki. Będzie piec babeczki, a ty będziesz podjadać. Przy ostatniej porcji zamienicie się rolami.
W końcu, gdy pójdziecie spać, ona zaśnie pierwsza i wtuli się w ciebie podczas snu.

Przepraszam za nieobecność ale ostatnio nieźle mi się życie popaprało :\

Zᴏᴅɪᴀᴋɪ - Dᴏᴋɪ Dᴏᴋɪ Lɪᴛᴇʀᴀᴛᴜʀᴇ Cʟᴜʙ [ZAKOŃCZONE]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz