#1#

65 3 3
                                    

"Seni ömrüm boyunca seveceğim"
"Ben seni sonrasında da seveceğim"
"Yaa öyle mi? Gelsene sen buraya"

Ve sonra kahkahalar. Sözde ömrünün sonuna kadar sevecekti. Şimdiyse sadece geride kalan bir kaç anı. Biz normal olmasak bile. Bir kalbimiz var ve aşık olabiliriz. Ve ben, dünyadaki tek melez aşık oldum. Hemde canımı tehlikeye atacak kadar, onun için kendimi feda edecek kadar. Ve ben dünyadaki tek karanlık kurda, park jimin'e aşık olacak kadar büyük bir hata yaptım.
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
"Yaa jimin yapma"
"Napıyım çok güzelsin"
"Yaa utandırma beni"
"Sende bu kadar güzel olma, haksızlık"

Ona hâlâ aşık mıydım? Bu soruya ben bile cevap veremem. Ama bildiğim tek bir şey var, her gün canımı yakmaya devam ediyor ve ben buna engel olamıyorum. Her gün o lanet insanlarla yan yana ve ben buna engel olamıyorum. Her gün başka birisini bulup birlikte oluyor ama ben buna engel olamıyorum. Ben park jimin' in hayatına engel olamıyorum.

İşte canımı yakan bu. Onunla evli olamama rağmen onun hiç bir şeyine karışamıyorum.
Her gün bana gelmesini, güzel sözler söylemesini, saçlarımı öpüp okşamasını, beni sevmesini diliyorum. Ama o asla beni farketmiyor. Her gün başkalarıyla birlikte olup eve gelince sessizce ağlayışımı farketmiyor.
Bazen eve gelmediğinde onu, camın önünde gelmesini beklediğimi farketmiyor. Park jimin hayatta olduğumu farketmiyor.
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
"Peki ya siz park jimin, ölene dek jennie kim' e mühürlenmeyi kabul ediyor musunuz?"(çok saçma oldu sorry)
"Evet"
"Seni seviyorum jimin"
"Ben seni, senin beni sevdiğinden bin kat daha fazla seviyorum birtanem."

Burukça gülümsedim. Demekki bazen evlilik sevgiyi, aşkı çürütüyormuş. Kim bilebilirdi ki jimin' in evlendikten sonra değişeceğini.
————————————————————————
Bugün kızlarla buluşucaktım. Bir kaç saat sohbet ettikten sonra şatoya geri döndüm. Gelirken yağmur yağıyordu. Bazen buraya hiç gelmek istemiyorum. Jimin çoğunlukla şatoya gelmediği için bu koca şatoda kendimi çok yalnız hissediyorum.

Şatoya girdiğimde montumu ve çantamı dolaba astım. Yukarıdan ağlama sesleri geliyordu. Odaya girdiğimde biri beni sıkıca tuttu ve aşağı çekti. Kalbim çok hızlı atıyordu. Kokusundan bu kişinin jimin olduğunu anladım. Bana sıkıca sarılıyordu. Kalbim sanki yerinden çıkıcak gibiydi. Şimşek çaktı ve jimin bana daha sıkı sarılmaya başladı. Tabi ya jimin gök gürültüsünden korkuyordu.
"Jimin?"
"Lütfen,lütfen jennie sadece biraz daha sarıl"

Sesi titriyordu. Hiç bir şey söylemden öylece sarıldık, sessizce. Hafifçe iç çekiyordu. Biraz daha sakinleşmişti. Saçlarını okşuyordum ve sessizce bir şarkı mırıldanıyordum. Artık iç çekişleride azalmıştı. Onu yatağa yatırdım ve yorganla üstünü sıkıca örttüm. Tam gidiyordum ki....

"Bekle, bugün benimle yatar mısın?"

Şaşırmıştım, hemde çok. Genelde ondan ayrı yatardım ve yokluğumu asla farketmezdi.

"Tamam"

Yanına yattım ama o kadarda yakınında değildim. Beni kendine çekti ve beni uyutur musun, dedi. Ahh tanrım bugün üst üste hayatımın şokunu yaşıyordum. Jimin uyumuştu. En sonunda bende dayanamadım ve kendimi uykuya teslim ettim.
#############################
Yeni kurguyu beğendiniz mi? Bu arada jenminin eski yaşadıklarını kesit olarak yazıcam. Jenmin evlendi ve birbirlerine mühürlüler. Jimin evlendikten sonra değişti ama hala jennie' ye değer veriyor yani onu seviyor ama çapkın biri. Her gün başka kişilerle birlikte oluyor. Bu arada birlikte olduğu kızlar insan. Jennie melez, vampir ve kurt annesi kurt babası vampir. Jiminse karanlık kurt. Jennie' de ve jimin' de tüm güçler var sayın. İlerdeki bölümlerde görüceksiniz. ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

WishHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin