Κεφαλαιο 72ο

3.6K 227 51
                                    


Α:Εσυ φταις που είμαι έτσι!.. λέει και απότομα με τραβάει προς το μέρος του και πριν προλάβω να αντιδράσω ενώνει τα χείλη μας σε ένα βίαια άγριο και παθιασμένο φιλί...

Το σώμα μου δεν μπορεί να αντιδρασει για να απομακρυνθώ.. η επιρροή του πάνω μου με κάνει να χάνω τα λογικά μου. Τα χείλη του φιλούν άγρια και κτιτικα τα δικά μου γελώντας να με κάνει να καταλάβω πως αυτός είναι το τέλος μου και η αρχή μου... πως είναι ο ένας και μοναδικός που θα με αξίζει από δω και πέρα... τα χείλη του φτάνουν στο λαιμο μου... νιώθω την καυτή του ανάσα να χτυπάει πάνω μου καο όλο το σώμα μου ανατριχιάζει... η σπονδυλική μου στήλη τσιτωνεται πράγμα που το καταλαβαίνει... τα δόντια του δαγκώνουν απαλά ένα σημείο στο λαιμο μου και μικροί αναστεναγμοι βγαίνουν από το στόμα μου... νιώθω ζαλισμένη... παραδομένη στε χέρια του... απότομα κάνει το σώμα μου να ανεβεί πάνω του βάζοντας τον εαυτό του ανάμεσα από τα πόδια μου. Οι ματιές μας κλειδώνουν μέχρι που μηδενίζει ξανά την απόσταση μεταξύ μας φιλώντας με πιο άγρια από πριν... νιώθω ένα ελαφρύ δάγκωμα στο κάτω χείλος μου κει αμέσως την γλώσσα του να αγγίζει την δίκη μου... Θεέ μου αυτό που κάνει με τρελαίνει... νιώθω τον καβάλο του ανάμεσα από την περιοχή μου πρησμένο... τα χέρια του πηγαίνουν προς το φουτερ μου και γρήγορα το αφαιρούν... τα μάτια του κοιτάζουν τα δικά μου... γυαλίζουν απίστευτα πολύ μέσα στο σκοτάδι... χωρίς να χασω άλλο χρόνο ενώνω ξανά τα χείλη μας... ξέρω πως είναι λάθος μα δεν με νοιάζει!... τον θέλω... δεν αντέχω άλλο... τα χέρια του τυλίγονται γύρω από την πλάτη μου και κατευθύνονται προς το σουτιέν μου... το νιώθω ελαφρύ ενώ σρ κλάσματα δευτερολέπτου βρισκόταν στο πάτωμα... τα καυτά του χείλη προσγειώνονται στο ήδη ερευισμενο στήθος μου και νιώθω πως θα ουρλιαξω... τα χέρια μου απότομα πιάνονται δεξιά και αριστερά από τα κάγκελα του κρεβατιού. Νιώθω την καυτή του γλώσσα πάνω στην ρόγα μου.. το κορμί μου τινάζεται σαν τόξο και το κεφάλι μου πέφτει πίσω δίνοντας του καλύτερη πρόσβαση... τα χέρια του πιάνουν την λεκάνη μου και με τοποθετούν με δύναμη πάνω στον καβάλο του... από το στόμα μου ξεφεύγει ένας αναστεναγμός που δεν μπορουσα να θάψω μέσα μου... νιώθω τα μάτια του πάνω μου αλλά δεν μπορώ να τον κοιτάξω... απότομα το χέρι του μπλέκεται στα μαλλιά μου και με δύναμη αναγκάζει το κεφάλι μου να έρθει σε τέτοια θέση ώστε να τον κοιτάω... τα μάτια του όπως και τα δικά μου πετάγανε φωτιές... τον θέλω μέσα μου...

Α:Πες το... λέει αυστηρά και νιώθω όλο το κορμί μου να κοκαλώνει... δεν παίρνω το βλέμμα μου από το δικό του... Δεν πρόκειται να τον παρακαλέσω!... περνάω τα χέρια μου στα μάγουλα του και εφνιδιαζοντας τον τον φιλάω απότομα στα χείλη... χωρίς να το καταλάβω αυτόματα βρέθηκε από πάνω μου και γω βρέθηκα ξαπλωμένη στο κρεβάτι.. είχε απομακρυνθεί και με κοιτούσε.. ΓΙΑτι σταματησε το φιλί μας;;... το βλέμμα του ήταν γεμάτο προσμονή... άγγιζε την επιδερμίδα μου κει ένιωθα σαν κάποιος να έσβηνε καυτά τσιγάρα στο σώμα μου... «Πες μου τη θες Γαια..» λέει ψιθυριστά στο αφτι μου... όλο μου το σώμα τρέμει... η αισθησιακή φωνή του με κάνει να νιώθω μικρές συσπάσεις ανάμεσα από τα πόδια μου... το χέρι του ξεκινάει ένα μονοπάτι από την μέση μου μέσα από το κολάν μου... όταν φτάνει στην περιοχή μου παίρνω μια κόφτη ανάσα και αμέσως νιώθω τα δάχτυλα του μέσα μου...

Inside his darkness [BOOK 1]Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang