Chanyeol yeniden gaza bastığında Baekhyun beline sarıldı. Sarılışı ona huzurlu hissettirdiğinde aklındaki tüm soru işaretlerini bir kenara attı.
"Chanyeol, bu akşam bir şeyler yapmak ister misin?"
"Bir şeyler?"
"Gece kulübüne falan gidelim."
"Emin misin bundan? Ya içtiğin zaman Baekbeom gelirse?"
"Sen yanımdasın. Bana bir şey olmasına izin vermezsin."
"Ama-"
"Ayrıca senin söylediğini yapmaya çalışıyorum. Normal bir genç gibi olmaya yani."
"Gece kulübü bunun için iyi bir başlangıç mı?"
"Seninle Baekbeom'un geldiği seviyeye gelmek istiyorum. Elimde değil, kıskançlığım gitmiyor."
"Hiçbir şeyi aceleye getirmeye gerek yok. Kendini ne zaman hazır hissedersen-"
"Hazırım aslında. Tek sorun çok utangaç olmam. Biraz içki de bana bu konuda yardım eder diye düşünüyorum."
"Ah..." Chanyeol heyecanlandığını hissetti. "Gece evden kaçabilecek misin?"
"O işi bana bırak."
******
Yaklaşık iki saattir yüksek sesli müziğin içindelerdi ve içiyorlardı. Baekhyun yüzündeki sarhoş gülümsemeyi bozmadan Chanyeol'a uzandı.
"Dans edelim!"
Chanyeol hemen elini onun beline yerleştirip kendine çekti. Alnını da onun alnına bastırdı ve kendini müziğe bıraktı.
Biraz birbirlerine sürtünerek dans ettikten sonra dayanamayıp dudaklarını Baekhyun'un dudaklarına bastırdı. Alkolden ve ortamdan olsa gerek, hiç bu kadar ateşli bir öpüşme yaşadığını hatırlamıyordu.
Vücutlarını iyice birbirlerine bastırıp öpüşmeye devam ettiler. Chanyeol ondan ayrılıp elini tuttu ve gülümsedi. "Benimle gel."
"Nereye gidiyoruz?"
Chanyeol onu barın arka girişinden çıkardığında daracık ve ıssız bir sokaktalardı. Üç kişi yan yana zor yürürdü.
Baekhyun'u hızlıca duvara itti ve üzerine gelerek tekrar öpmeye başladı. Baekhyun ona güldükten sonra dudaklarını boynuna kaydırdı.
Chanyeol boynunun öpülmesiyle içinin titrediğini hissederken kendini iyice ona bastırdı.
"Daha ne kadar buna dayanabilirim bilmiyorum...""Dayanma o zaman." Baekhyun elini onun kemerine götürdüğünde Chanyeol onu durdurdu.
"Sokaktayız." Birkaç saniye Baekhyun'a baktı ve güldü. "Neyse, umrumda değil." Onu hızlıca sokakta barın kamerasının görme açısına girmeyen bölüme sürükledi.
Kemerini çıkarıp kenara attı ve tekrar Baekhyun'u öpmek için uzandı.
"Hey! İbneler!" duydukları sesle ikisi de irkildi. Üç tane adam karanlıkta onlara doğru geliyordu. "Sokak ortasında ne yapıyorsunuz? Oğlancılar sizi!"
Chanyeol içgüdüsel olarak Baekhyun'u arkasına alsa da Baekhyun onu iterek öne geldi. Derin bir nefes alıp kollarını sıvadı.
Adamlardan biri onu görünce kahkaha attı. "Minik olan cesur gününde! Niye öyle bakıyorsun, bizi de mi içine alacaksın?"
Arkadaşı da gülerek başını salladı. "Belki küçük olan bizi eğlendirir."
Chanyeol sinirden dişlerini gıcırdattı. "Uzak durun!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Chanyeol's Duties || ChanBaek
FanfictionChanyeol gizli numaradan aldığı tüm görevleri yapmak zorundaydı. Bir taraftan da okulun eziği Baekhyun ve ikizi Baekbeom arasında nasıl olduğunu anlamadığı bir fırtınaya tutulmuştu.